今日我同 kleenex 講, 由下星期開始, 一人煮一個星期飯, 下個星期就我煮先, 跟住佢就好大反應咁答我: 唔係嘛, 我唔知煮乜喎!
咁唔知咪就係要諗下囉, 你唔可以下下要我去幫你, 我唔係你另一半, 唔好成日以為人地應份去幫你先得架, 我真係好唔鐘意佢咁.......如果唔知煮乜, 你就番去商量下, 或者上網睇下, 咁你睇 cake 都係咁睇啦, 咁點解整 cake 就知整乜, 煮飯你就唔知呢???!!!
我諗大家咁熟, 你應該知我份人最憎比人煩住, 我唔鐘意身邊 d 人太依賴, 唔好樣樣嘢都諗住我, 我成家人已經係咁, 如果我識嘅人都係咁, 我就真係好唔得閑!!!