過完年番嚟, 雖然係一直病唔想做嘢, 成個人都好懶, 但係shopping 呢家嘢就真係唔知點解懶唔到囉!
上個星期, 我淘左個袋! 有生以嚟, 我第一次淘d咁貴嘅嘢, 個袋為起港紙要七百蚊!
攞到手, confirm全個都係真皮, 唔錯! 唯一就係, 學 Jessica話齋就係冇底, 所以唔可以裝好多好多嘢, 不過, 我番工要帶嘅幾樣嘢都可以放晒落去, 連埋個飯盒都可以, 所以, 真係唔錯!
用左幾日, 我就開始有d擔心, 就係怕佢d皮唔 "come", 怕皮面會容易甩! 其實而家係HK求其買個袋都要幾舊水啦, 而家呢個仲要係全皮, 仲想點啫~