過完年番嚟, 雖然係一直病唔想做嘢, 成個人都好懶, 但係shopping 呢家嘢就真係唔知點解懶唔到囉!
上個星期, 我淘左個袋! 有生以嚟, 我第一次淘d咁貴嘅嘢, 個袋為起港紙要七百蚊!
攞到手, confirm全個都係真皮, 唔錯! 唯一就係, 學 Jessica話齋就係冇底, 所以唔可以裝好多好多嘢, 不過, 我番工要帶嘅幾樣嘢都可以放晒落去, 連埋個飯盒都可以, 所以, 真係唔錯!
用左幾日, 我就開始有d擔心, 就係怕佢d皮唔 "come", 怕皮面會容易甩! 其實而家係HK求其買個袋都要幾舊水啦, 而家呢個仲要係全皮, 仲想點啫~
講起我 bonus 張票仲未入 bank tim !!!!
回覆刪除[版主回覆03/04/2013 15:12:51]就算多or少, 都唔好蝕比公司啦, 幾大都快d入左佢!
[村姑 C 9 仔 *.*回覆03/04/2013 11:08:51]証明 bonus 出得少 law *_* 如果係大數, 實緊張~
[版主回覆03/01/2013 12:57:26]唔係嘛你!!! 咁緊要嘅嘢更係即時去做架啦!
個袋堅靚,乜都抵返
回覆刪除[林林回覆03/11/2013 15:05:00]好呀~~~
[版主回覆03/11/2013 14:55:14]你睇嗰個袋我都好鐘意, 如果佢遲D改番長D的話, 我話比你知,到時一齊買吖!
[林林回覆03/11/2013 14:20:04]如果佢另外個個個帶長啲,我都一定買呀,好鬼靚~~~~~~~
[版主回覆03/08/2013 16:02:19]唔得啦, 咁鬼鐘意, 頭一個月都差唔多要日日攞住呀!
[林林回覆03/08/2013 12:16:06]咁唔好日日帶佢出街...一個星期兩三次,咁會可以用耐啲嘛...
[版主回覆03/04/2013 15:14:13]但係, 我好d皮好易蝕, 有小小擔心~