其實當滕滕越嚟越大個, 越嚟越懂性, 我某程度上有d位唔係咁開心!
因為我日日就見到滕滕咁~
唔使番學, 就更係咁上下, 日日都係屋企行嚟行去, 攪呢攪路, 交流流又一日!
不過我睇見滕滕日日咁, 我就覺得好浪費, 係浪費晒d時間! 可能係因為屋企唔會有老人家係到, 所以我成日都覺得滕滕好孤單! 雖然話就話有工人姐姐係到陪佢, 但係工人就係工人, 就算工人同佢玩都唔係好似我同佢玩咁, 或者係公公婆婆咁, 係用心嚟同佢玩!
只係我估, 我估滕滕可能其實每一日佢都好似我地番工咁, 我地就等收工, 佢就等我地收工! 我諗唔知係唔係終於都等到我地"番屋企喇", 嗰一刻可能係全day 最開心嘅時候! 因為聽奶奶講, 佢一日都同佢講住: "爸b番工搵錢錢! 媽咪番工搵錢錢!"
可能佢地而家都仲未知咩係"番工", 咩係"搵錢錢", 但係我覺得佢地已經知道, 爸b &媽me 每day都一定要番工, 唔番工唔得! 所以有時星期六想偷雞出去一兩個鐘, 同隻豬仔講 "媽me番工好快番", 咁佢就會唔再嘈唔再話要跟出街喇!
所以我真係好想滕滕可以快d 番學, 我唔想佢日日係屋企咁, 因為睇見佢得自己一個係屋企到, 冇嘢做就賴係地下上面都唔知仲乜, 一日老黑都係戇居居咁得自己一個, 好似好可憐咁~