有時都認同老公講, 上契嚟仲乜吖! 如果做朋友係投契, 都唔使上契啦~
其實我有hard feeling都唔係第一次, 話說有一次係fb到見到契妹個妹對拖鞋, 我話好靚, 叫亞妹幫我去太子旺角睇下(因為亞妹住係太子頭), 因為佢話佢屋企附近大把, 不過我見佢睇左成兩星期都唔覆我, 咁我就問佢有冇啦, 原來佢唔知係幾時去睇左幾間話冇喎! 當時我真係好一個迷, 因為佢又話大把, 但係換嚟又話冇! 同埋, 仲係要等佢得閑先幫我去睇!
當然啦, 我唔通見人地唔得閑都要佢即刻幫我睇咩, 更係ok先幫我去睇啦, 但係今日唔得都聽日得, 聽日唔得都後日得, 後日唔得就大後日都得卦! 我見亞妹住太子頭, 就係見佢咁近先叫佢幫我行過去睇睇啫, 又唔係叫佢去老連咁遠! 唉~ 仲要係唔問都唔覆!
而今次, 我叫去幫我去花虛睇下d假水果, 因為我同佢講D水果係想嚟同隻豬仔再 in 下 K-1, 買嚟train 下隻豬仔! 而亞妹就同我講: "好呀! 你趕唔趕? 我得閑去幫你睇下啦!"
我印象中, 我每次叫我細佬做嘢, 佢唔會同我講話得閑先幫我去睇, 尤其係聽到我話係比滕滕~ 講真, 如果真係可以等佢得閑先幫我去睇, 咁我自己去都得啦, 使鬼叫你咩!!!
係唔係我要求過高?! 我都唔係成日叫人做嘢啫~更何況話叫得做家姐&亞妹, 更係有一定感情先咁叫啫~ 定係我自己諗多左覺得"契妹"應該都會係第一時間幫我呢~
唉~ 有時我真係係到諗, 契妹定係貪我對佢出手闊先同我上契呀???
咁...你下次叫我好過喇
回覆刪除[版主回覆06/18/2011 23:29:00]就係佢咁近先叫佢啫~太子去太子........... 仲有, 之前佢買過件風褸比滕滕, 我覺得好輕又好方便又唔摷, 叫佢得閑去幫我睇下有冇大D size(又係係太子架), 到而家都冇消息, 到左今日我係葵芳買左喇~
唔係自己人 係1件事。都要睇性格既, 懶散 d (例如我) 就會慢半拍 law。
回覆刪除[版主回覆06/20/2011 12:35:00]慢唔緊要, 不過我覺得佢係冇心囉~
唉, 算啦, 求人不如求己!
你就當佢唔就腳吧~~~
回覆刪除[版主回覆06/20/2011 12:35:00]吓?! 咁都得! 咁不如當自己衰, 自己好就腳都叫人買好過啦~!
點可以話自己衰架呢?咁你當佢唔記得啦~~~ 你而家仲有咩未買?我星期五會去旺角火車站同你去買啦
回覆刪除[版主回覆06/20/2011 22:27:00]我買左喇, 唔使煩你! 其實我只不過想買件好輕又唔摷嘅風褸仔之嘛~