2011年6月29日 星期三

一步一步嚟啦~

我實在頂唔順!!! 本身馮小姐係負責洗米煮飯, 而下半part 洗碗就係我負責, 就算而家唔講嘢, 呢樣嘢都係不變!


我之前已經講過, 我只係食大半碗飯, 但係馮小姐成日唔覺意就打爆我碗飯, 而佢自己呢, 就由之前嘅一大碗變左而家只係半碗!


之前佢打爆我碗飯, 佢話係因為覺得我食得太少會唔飽喎! 佢真係痴撚線, 佢生績都唔關我事, 仲乜嘢我要食咁多呀!!! 所以有次我專登去煮飯就煮少d, 費事佢比咁多飯我! 雖然煮少左, 但係佢仍然繼續打爆我碗飯, 真係佢老味吖!!!


因為上個星期開始, 我已經發覺佢又打爆我碗飯喇, 所以今日我又早d出去裝飯, 費事又比佢打爆啦, 不過一打開個煲蓋, 我就見到d飯其中有一半係放左d麥皮係上面, 係比佢自己!


其實比我見到仲好, 因為我今朝已經同左佢講, 以後逢星期一都唔出去食喇, 叫佢自己預備自己! 原因唔想同佢食, 因為唔想佢見到我去街市買乜佢又買乜, 而且都唔想佢有機會比佢同我講嘢, 因為佢今日又同我同我講佢姑奶d嘢, 又問我個仔食胡仔d嘢, 又同我講佢姑奶又話佢!


我想問, 究竟真係蠢得咁交關, 定係面皮厚得咁交關呢???? 我已經成個半月有多唔同佢講嘢架啦, 如果比著係我, 我就一定唔會再聊對方講嘢或者問對方嘢, 但係我唔係好明, 點解佢都仲要問, 仲要講呢?????????????????


我會一步一步嚟, 而家同佢講左星期一帶嘢番嚟食, 再過一陣, 我就同佢講唔再係公司煮飯, 因為我唔想再煩!!!!!!!!!!!!!!!!!


2 則留言:

  1. 咁你都帶飯囉?
    [版主回覆06/30/2011 10:00:00]都就嚟喇!

    回覆刪除
  2. 咁鬼煩, 做到咁出面, 都仲問仲講!
    [版主回覆06/30/2011 14:31:00]已經唔可以用"咁鬼煩"嚟形容, 係要用"好撚煩"先啱!

    回覆刪除