http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋日話完個工人好唔比滕滕自己"不"飯, 今日我係個cam到見到個工人已經比滕滕自己"不"喇!
今晚一入到屋, 又係見到滕滕啱啱食完飯仲係張high chair到, 一問個工人, 佢就答我滕滕自己仲可以食晒成碗飯!
但願以後如此啦, 因為條豬係同我一斉食都係有1/5-1/4淨, 淨抵嗰d就要我餵埋佢, 咁如果佢平時習慣自己食都可以食晒, 咁就更係very good喇!
你點解話個工人呀? 滕滕識自己食, 緊係俾佢自己食啦! 唔好餵慣呀! 我都唔知幾想ANSON自己識餵自己食.[版主回覆06/24/2011 00:32:00]我好輕鬆&笑住口問佢: ~仲咩事你唔比人地成長先? ~仲咩事你唔想佢大個呀? ~仲咩事係唔比人地學食飯呀? ~你係唔係想佢6/7歲都仲要你餵佢呀? 問完再問, 跟住佢好無奈先答我, 因為滕滕會食得好慢! 真係頂佢吖! 跟住我又笑笑口咁同佢講, 如果你再唔比佢自己食, 我就打去黃小姐(AGENT)到投訢你, 我同佢講你唔比BB學成長架!
就係囉. d港童, 因為工人唔想煩, 乜都快手快腳幫佢地做晒. 然後個小路仔就好似弱智既咁, 鞋帶又唔識綁; 爬飯入口又唔識; mit生果又唔識. 妳啱啊. 要騰騰做d獨立, 成長[版主回覆06/24/2011 09:55:00]我自己都咁獨立啦! 因為我最憎d人好似馮小姐咁, 乜7都話做唔到!
希望以後你工人唔好多手好喇[版主回覆06/24/2011 12:53:00]佢聽我說話做就已經好好喇!
你點解話個工人呀? 滕滕識自己食, 緊係俾佢自己食啦! 唔好餵慣呀!
回覆刪除我都唔知幾想ANSON自己識餵自己食.
[版主回覆06/24/2011 00:32:00]我好輕鬆&笑住口問佢: ~仲咩事你唔比人地成長先? ~仲咩事你唔想佢大個呀? ~仲咩事係唔比人地學食飯呀? ~你係唔係想佢6/7歲都仲要你餵佢呀? 問完再問, 跟住佢好無奈先答我, 因為滕滕會食得好慢! 真係頂佢吖! 跟住我又笑笑口咁同佢講, 如果你再唔比佢自己食, 我就打去黃小姐(AGENT)到投訢你, 我同佢講你唔比BB學成長架!
就係囉. d港童, 因為工人唔想煩, 乜都快手快腳幫佢地做晒.
回覆刪除然後個小路仔就好似弱智既咁, 鞋帶又唔識綁; 爬飯入口又唔識; mit生果又唔識. 妳啱啊. 要騰騰做d獨立, 成長
[版主回覆06/24/2011 09:55:00]我自己都咁獨立啦!
因為我最憎d人好似馮小姐咁, 乜7都話做唔到!
希望以後你工人唔好多手好喇
回覆刪除[版主回覆06/24/2011 12:53:00]佢聽我說話做就已經好好喇!