2011年6月20日 星期一

自我檢討 II~

話說有個星期日同滕滕落公園, 因為有個o靚仔帶左d玩具嚟, 但係又唔係係公園玩, 只係揸係手到, 而個o靚仔係見到滕滕望住佢d玩具, 而又冇意識係會同滕滕一斉玩, 或者想借出嚟比人玩, 我見咁嘅情況, 我就帶滕滕走, 去左第個公園喇!

我同家姐講左呢個情況, 家姐話我做法有問題!

因為佢話既然係咁, 就尤得佢地兩個自己解決! 如果滕滕想玩人地d玩具, 就教佢要問人地可唔可以! 如果個小朋友係想 share, 就可以順便教埋滕滕, 人地借比你, 你就要借番比人, 即係比佢知道咩係share!

但係當個小朋友唔肯借比佢, 咁又可以順便教佢, d嘢係人地, 未必會借比你玩!

而我選擇左走去第二個公園, 就係我有問題, 家姐話我係到逃避喎!

我嘅說法係: 滕滕都冇帶玩具落公園, 我又點可以教到佢同人互相share? 再者, 我跟本見到個小朋友係唔想借比人玩, 我又仲乜要留係到, 等自己個仔睇見人地d玩具而冇得玩, 另到佢唔開心呢?! 而且, 明知個小朋友係唔會借出嚟, 咁如果滕滕真係走去問人地借嚟玩, 換來人地好直接咁say no, 仲咩事要自己個仔咁hurt 呢?!

我又想問下你地, 我唔想滕滕唔開心, 寧願行去第二個公園玩, 我有冇問題, 而你地又會點做?!

因為家姐話我覺得個小朋友唔想借比滕滕, 只係我覺得, 係我主觀, 但係當時個小朋友睇見滕滕望住佢d玩具, 佢真係張d玩具收埋係後面, 仲揸到實一實喎!

 


3 則留言:

  1. 兩睇啦,各有各啱啦,正所謂 : 唔跌過唔知痛,唔hurt過又唔知唔開心啫
    [版主回覆06/21/2011 10:38:00]你係唔係意思話要比滕滕feel下比人reject 嗰種唔開心呀?!

    回覆刪除
  2. 係呀,要試過苦至可以知道甜係咩味,如果不斷咁甜落去,突然有一日苦出現,佢咁細個,點承受?
    [版主回覆06/21/2011 14:10:00]佢日日都有苦啦, 一曵就比我鬧, 佢話要睇電視、玩電話, 我都唔係次次都比, 唔係佢想要就要架!

    回覆刪除
  3. 始終屋企人同街外人絕對有分別的

    回覆刪除