唉, 識左廿幾年嘅同學, 真係估唔到佢咁鬼死懶! 同佢去睇神婆, 個神婆叫佢去和合二仙拜神, 佢就諗住叫我倍佢去, 但係因為我嗰時啱啱有左, 其他同學都叫佢唔好搵我去, 因為啱啱有左, 個胎未定..........好啦, 佢拜完之後, 就同我講, 因為佢唔識拜, 所以佢 d 頭髮差 d 燒著!
係人都係咁拜神架啦, 人又拜, 你又拜, 又話 d 頭髮燒著, 咁同我講埋 d 咁嘅嘢, 即係係唔係係到寃我先! 就算我唔同你去, 咁你可以搵其他朋友架!
到第二次, 神婆又叫佢去十字路口到燒衣紙, 我幫佢買晒嘢(成百幾蚊衣紙, 仲要好鬼重), 我約左佢兩次都放我飛機, 咁唔係我個問題啦, 好喇, 算, 約埋佢第三次, 叫佢入嚟屯門燒, 因為如果佢要我幫佢, 就要入嚟, 我唔想係 d 市區到撞到 d fd, 所以就教埋佢係灣仔邊個地鐵出口出, 到左屯門第幾個站落, 點不知佢諗都唔使諗就答我佢未入過去屯門, 唔識! 我知道佢唔識, 所以咪教佢點入囉, 係 fb 講左比佢聽, 佢又唔抄底, 仲要怪我 off 左 line!!!
我想問下, 乜唔可以 off-line 架??? 問心, 如果你個朋友幫左你咁多, 預備好所有嘅嘢, 只係叫你入去佢屋企附近, 係佢屋附近幫佢自己燒衣(要記住, 幫嗰個人, 係義務, 仲要係大緊肚), 使唔使講句唔該先???!!! 講真, 我冇乜必要要幫, 只係佢上次佢講到 d 頭髮都燒著埋, 我先幫佢, 咁仲想我點! 我發火, 都好正常啫, 我幫佢買晒嘢, 教埋佢點搭車, 佢諗都唔諗就答我唔識, 佢唔知點入! 當時我真係好火滾, 唔通要我出去銅鑼灣接佢??? 如果佢真係聽個神婆講, 燒完嘢就可以快 d 搵個男朋友, 咁佢就一早去燒啦, 佢唔得閑, 就問我究竟幾時得閑同佢去, 佢下半生就係我手上, 好似怪我好唔幫佢, 同佢去燒.......咁我真係想問下, 而家邊個想搵男朋友呀!
我做咁多嘢, 都係因為佢係我朋友, 但係我冇諗過, 原來佢覺得我咁做係應份架囉, 唔該都冇講句, 仲怪我好惡佢! 屋企人都唔可以咁依賴, 男朋友都唔可以, 更何況係一個朋友? 我自問已經做到好多好多, 冇叫我都幫佢做埋, 咁唔通要我去幫佢燒埋佢 d 衣紙??? 咁就真係再問多句, 而家邊個想搵男朋友呀??????????????????