2008年11月24日 星期一

突然改變

上個星期, 真係終於都頂唔順同我嘅朋友+同事講, 問佢呢排叫親佢做乜, 一係就做錯, 一係就唔記得!  因為佢成日心不在焉, 好似冇帶個心番工咁! 同佢講, 佢話佢好多嘢煩, 好唔開心, 如果有嘢叫佢做, 就唔好同佢講, send e-mail 比佢(真吹脹)!  咁我就話佢, 唔可以因為私人事, 就攪到做嘢做到亂晒, 任何老闆都唔可能理你或接受你有私人事而影響工作, 更何況係客! 所以我叫佢要學習下"公私分明", 因為你第日係另外一間公司做嘢, 唔通你同你上司講, 話你心情唔好, 叫佢唔好口頭分付你做嘢, 有嘢要做就 send e-mail 呀!


好啦, 同佢傾左一陣, 原來佢係煩佢男朋友之前個死鬼老婆嗰邊 d 親戚 d 嘢, 成日係到攪攪震.  唔知係唔係同佢傾完之後, 佢個人冇咁唔開心, 冇咁煩, 咁居然佢今個星期煮飯, d 餸居然冇晒 d 肥豬肉喎, 仲要係有小小肥佢都切埋出嚟, 你話係唔係好出奇呢!  其實原來佢之前跟本就知道我唔食肥肉架, 但係點解佢而家先就我, 就真係一個迷喇!


2008年11月22日 星期六

真係唔係好明

啱啱去完我姨甥到番嚟, 就有 d 真係諗唔通同心情唔係好好!


係唔係做後母一定要做到咁黑人憎呢, 雖然我姨甥唔係佢親生, 但係都唔使對個小朋友咁衰!


我已經幫個女人諗盡解釋, 點解佢要咁對個小朋友, 可能係對佢好呢; 但係就算想個小朋友好, 都唔使咁鬧佢, 係又係鬧, 唔係又鬧, 都唔會耐心咁教佢, 係個老公面前就做到係一個好好嘅後母, 但係個老公唔係到, 就變左另外一個人!


我一真好想同個男人講, 你而家個老婆點對你同你前妻個仔, 對住你係一個人, 背住你又係另外一個人, 不過諗深一層, 如果個男人真係有理智, 就唔會只係話自己個亞媽唔啱, 幫住個老婆, 話個老婆啱晒啦, 對亞媽都可以咁, 咁何況係同之前個老婆生嗰個? 我知, 佢之前個老婆負左佢, 掉底佢地兩父子, 佢好憎佢前妻, 但係佢曾經話過, 會比最好佢個仔, 唔會再有人蝦佢, 但係如今佢而家個老婆咁, 佢都可以話佢係對個小朋友好, 咁我真係好想問, 乜你知個小朋友開心咩? 咁同對佢唔好有乜分別!


我睇見個小朋友咁, 佢唔開心, 我都好唔開心, 好心痛, 因為我好錫佢!


2008年11月17日 星期一

懶惰的亞 b

眨下眼已經差唔多22個星期喇, 自從上次 feel 到亞 b 勁郁之後, 就係呢幾日先開始 feel 到佢郁, 不過就懶 d , 因為佢通常會係夜晚, 我坐係到睇電視嗰時先郁, 好似平日咁, 就真係好少! 可能就係因為夜晚我唔想郁, 佢先至係到郁!

2008年11月13日 星期四

又係肥豬肉!

今日個 lunch 又係肥豬肉喇!  所以我又挾晒 d 瘦嘅, 留番 d 肥嘅比我嘅朋友+同事!


一年前, 同佢去參加必瘦站減肥, 之後 lunch 大家一直都係食菜多(因為佢好想好想減肥)直至我有左同埋一人煮一個星期飯之後, 佢就成日整肥豬肉!  暗示明示之間都講過好多次比佢聽, 我唔食肥, 但係次次佢整 d 餸都係肥都不得了, 仲要話肥先好食! 咁好啦, 既然係咁, 我都唔再講喇, d 肥嘅就由佢食晒啦!


放假後嘅第一日番工

今日係我放左三日假後嘅第一日番工, 正常嘅人都會問候一下我點, 但係嗰個朋友+同事, 就一句都冇問, 好似當冇事發生過咁!


有時我真係好想問下佢, 乜朋友係唔會互相關心嘅咩, 定係你一直冇當過我係朋友呀? 佢之前話佢亞媽病左, 佢都冇問一句, 因為佢話咁樣問, 做人好似好假咁, 咁我又好想問下佢, 如果你病左, 咁你想唔想人關心下你先?! 如果人地問候你, 咁你又覺得人好假?


有時我係到諗, 如果我地真係咁好朋友, 係唔係直接 d 講佢咁想係唔啱? 因為人與人之間, 應該互相關懷同了解!  但係明知佢個人樣樣嘢都死撐,包頂頸, 同佢講都晒氣, 咁講嚟又有咩用先!


所以既然佢係咁對我, 我亦都係咁對佢, 因此我地而家就越嚟越小嘢講, 甚至乎除左工事外, 一句閑計都冇嘢講!


 


2008年11月11日 星期二

唔通係.......

尋日有一新發現, 我比亞 dee 睇番去 dr 到檢查嗰隻 disc, 睇睇下, 個畫面轉左做 4D...... 發現bb 雙腿之間好似見到有何 b 仔呀~~~~~~~


其實一直以嚟, 我都冇諗住要知道係仔定女, 仲要叫 dr 唔好同我講, 因為我唔係好想知, 只要亞 b 係健康就得啦! 但係前日去檢查時, dr 就同我講佢已經 100% 肯定係仔定女, 不過如果我仍然唔想知, 佢都會繼續保守秘密!  不過 dr 就加多左一句: 不過你老公好似好想知喎!


係呀,我都覺得佢好想知呀, 因為佢成日問住我, 下次去例檢, 開唔開估, 成日就問我, 我答左佢唔想佢又再問, 問完又問, 所以諗諗下我諗下次真係要開估喇, 如果唔係比亞 dee 煩死!


懶惰的休息

尋日番到公司, 發現有小小出血, 於是打比 dr 問下情況, dr 就叫我即刻去比佢 check 下, 好彩 check 左都咩事, 唔關個 bb 事, 但係都嚇死我!


Dr 見我咁緊張, 於是開左張醫生紙比我, 有三日! 起初我都冇諗過放晒三日, 但係公司又唔多嘢做, 番到去, 都係係到等運到, 所以就比自己懶下, 放埋明天才番工!


唉, 如果老闆識做嘅話, 不如連星期六 on shift 都唔使我番就好喇, 不過我諗都好難, 佢跟本日日都想見到我, 我冇嘢搵佢, 佢都走過嚟講埋 d 廢話, 所以我諗放星期六都好難! 


2008年11月4日 星期二

我應該好番晒喇!

我今日真係好勁,一個咳都冇呀......我諗我應該都好番晒喇!


咳左成兩個月, 而家先致好番, 真係好慘, 睇左三次西醫都清唔晒 d 感冒, 之後頂唔順走左去睇中醫, 不過頂唔順中醫 d 藥都要頂, d 苦茶咁難飲, 都要飲, 因為蔡醫師真係好勁, 連我 d 頭痛勁左, 都把到出嚟, 唔想睇佢, 都唔得!


 


2008年11月3日 星期一

比個識左廿幾年嘅同學吹脹

唉, 識左廿幾年嘅同學, 真係估唔到佢咁鬼死懶!  同佢去睇神婆, 個神婆叫佢去和合二仙拜神, 佢就諗住叫我倍佢去, 但係因為我嗰時啱啱有左, 其他同學都叫佢唔好搵我去, 因為啱啱有左, 個胎未定..........好啦, 佢拜完之後, 就同我講, 因為佢唔識拜, 所以佢 d 頭髮差 d 燒著!  


係人都係咁拜神架啦, 人又拜, 你又拜, 又話 d 頭髮燒著, 咁同我講埋 d 咁嘅嘢, 即係係唔係係到寃我先! 就算我唔同你去, 咁你可以搵其他朋友架!


到第二次, 神婆又叫佢去十字路口到燒衣紙, 我幫佢買晒嘢(成百幾蚊衣紙, 仲要好鬼重), 我約左佢兩次都放我飛機, 咁唔係我個問題啦, 好喇, 算, 約埋佢第三次, 叫佢入嚟屯門燒, 因為如果佢要我幫佢, 就要入嚟, 我唔想係 d 市區到撞到 d fd, 所以就教埋佢係灣仔邊個地鐵出口出, 到左屯門第幾個站落, 點不知佢諗都唔使諗就答我佢未入過去屯門, 唔識!  我知道佢唔識, 所以咪教佢點入囉, 係 fb 講左比佢聽, 佢又唔抄底, 仲要怪我 off 左 line!!!


我想問下, 乜唔可以 off-line 架???  問心, 如果你個朋友幫左你咁多, 預備好所有嘅嘢, 只係叫你入去佢屋企附近, 係佢屋附近幫佢自己燒衣(要記住, 幫嗰個人, 係義務, 仲要係大緊肚), 使唔使講句唔該先???!!!  講真, 我冇乜必要要幫, 只係佢上次佢講到 d 頭髮都燒著埋, 我先幫佢, 咁仲想我點!  我發火, 都好正常啫, 我幫佢買晒嘢, 教埋佢點搭車, 佢諗都唔諗就答我唔識, 佢唔知點入!  當時我真係好火滾, 唔通要我出去銅鑼灣接佢???  如果佢真係聽個神婆講, 燒完嘢就可以快 d 搵個男朋友, 咁佢就一早去燒啦, 佢唔得閑, 就問我究竟幾時得閑同佢去, 佢下半生就係我手上, 好似怪我好唔幫佢, 同佢去燒.......咁我真係想問下, 而家邊個想搵男朋友呀!


我做咁多嘢, 都係因為佢係我朋友, 但係我冇諗過, 原來佢覺得我咁做係應份架囉, 唔該都冇講句, 仲怪我好惡佢!  屋企人都唔可以咁依賴, 男朋友都唔可以, 更何況係一個朋友?  我自問已經做到好多好多, 冇叫我都幫佢做埋, 咁唔通要我去幫佢燒埋佢 d 衣紙???  咁就真係再問多句, 而家邊個想搵男朋友呀?????????????????? 


2008年11月2日 星期日

第一次 feel 到亞 b係到勁郁!

今日同表姐去 jusco 睇 bb嘢, 行到腳都段埋, 因為折完再折, 只係個"坐"奶器由 hkd 228減到成 hkd 194, 仲要買滿 hkd180仲減 hkd20, 幾正!


買完嘢, 我地就行去排隊等食飯啦, 點不知要等成幾十個, 咁咪再行多一陣囉, 嘩, 突然間個肚=個 b, 係咁係到郁, 仲要係勁郁, 連亞 dee 都 feel 到呀, 幾勁呀!


估唔到第一次就係咁發生左, 係咁嘅環境之下就出現左, 其實我諗都係差唔多時候 feel 到喇, 但係係當時 moment, 我真係冇心理準備, 因為我諗住如果係屋企發生, 我可以靜靜地同耐心地去感受下, 同埋專心咁記實佢, 因為我成日都覺得都仲唔知會唔會再有下一次, 所以襯住呢次幾會, 將所有嘢記住佢, 留番嚟回憶!