尋日有一新發現, 我比亞 dee 睇番去 dr 到檢查嗰隻 disc, 睇睇下, 個畫面轉左做 4D...... 發現bb 雙腿之間好似見到有何 b 仔呀~~~~~~~
其實一直以嚟, 我都冇諗住要知道係仔定女, 仲要叫 dr 唔好同我講, 因為我唔係好想知, 只要亞 b 係健康就得啦! 但係前日去檢查時, dr 就同我講佢已經 100% 肯定係仔定女, 不過如果我仍然唔想知, 佢都會繼續保守秘密! 不過 dr 就加多左一句: 不過你老公好似好想知喎!
係呀,我都覺得佢好想知呀, 因為佢成日問住我, 下次去例檢, 開唔開估, 成日就問我, 我答左佢唔想佢又再問, 問完又問, 所以諗諗下我諗下次真係要開估喇, 如果唔係比亞 dee 煩死!
沒有留言:
張貼留言