2010年4月30日 星期五
你出嗰份糧, 唔見你問我???!!!
2010年4月29日 星期四
幾叻喎!
今日第一日下午tea比滕滕食字母粉, 個工人話佢好鐘意食, 仲食晒成碗, 唔錯喎, 都幾叻仔呀!
因為尋日比左麥皮+保衝爾牛肉汁佢試, 但係佢食每一啖都反胃, 所以我諗要過多幾日先可以比麥皮佢食, 不過今次要係麥皮+牛奶喇!
點解加保衛爾佢試先呢, 因為我食開牛奶麥皮, 就唔鐘意食咸, 所以我想佢接受左咸嘅先! 因為如果第日去街街, 帶保衛爾一定方便過帶牛奶啦, 而且牛奶會變, 保衛爾就唔會嘛!
不過, 而家已經confirm左, 保衛爾係失敗嘅!!!
2010年4月28日 星期三
你覺得點呀?!
今日放工去左super market買字母粉比滕滕食tea, 開始新嘅一頁!
買完粉, 突然好想食雪糕或者雪條, 所以就買左盒dreyer's石板街番屋企喇!
今次食,都係好樣衰,不過食完第一啖就已經 her住要第二啖喇!
唔知, 今次又有咩感覺呢? 係唔係發覺, 雪糕原來係好好味嘅呢!
你係唔係係到氹緊我呀???
尋日個同事去左我嗰個婦產科醫生到做檢查, 因為佢屋企有遺傳"威廉士症", 係其中有截染色體冇左, 所以尋日佢同dr fan講左之後, dr fan 好幫忙咁幫佢搵左佢同學係威爾斯即刻排期, 可以係今個星期五幫佢做個詳細檢查!
佢今日一番嚟就係咁講佢見dr fan 嗰時點點點, 仲係咁話我介紹比佢嘅dr fan 真係好好, 仲好熱心咁, 幫佢搵資料! 講真, 我介紹比朋友嘅, 一定唔會係衰嘢先啦! 同埋, 如果dr fan 唔好, 我都唔會咁鬼鐘意佢啦! 所以佢一講話dr fan 真係好好人嗰時, 我就同佢講: 更係啦, 我識嘅人, 都有番咁上下架!
係中午開飯嗰時, 佢第一次問我, 同我講, 唔知點同老闆講! 因為佢將要成日請假!
我個心諗, 點講, 咪就咁講囉, 你鐘意點講就點講啦, 你想試探我, 睇下我有冇同老闆講過, 定係你想我教你點講呀! 我覺得兩樣都係囉!
所以我同佢講, 咁你自己諗清楚囉! 一句, 咁就算喇, 我唔想又上當呀! 因為我唔想幫你諗!
到左5點幾, 我要包板, 所以係佢後面個work station 到包, 包包下, 佢又問我, 話唔知點講! (............亞姐, 你鐘意點講就點講啦!!!) 我同佢講, 你想點講就點講囉, 咁你有大假架嘛, 就算你攞大假, 都冇問題啫, 又唔係advance leave!!!
你可唔可以用下個惱架, 你個惱生草架, 乜嘢都問我! 自己諗下得唔得! 屋企上網續約又問我! 男朋友個女d嘢又問我! 見dr fan 又問我! 平時攞假點同老闆講又問我! 問問問, 問咩啫! 我老公又問, 我亞媽又問, 我細佬又問, 佢地係我屋企人就更係冇問題啦, 但係你連朋友都不如呀, 問咩啫!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2010年4月27日 星期二
滕滕咁樣, 唔代表似我!
老公而家對住滕滕, 有時都會係到大叫, 因為滕滕見到佢隻腳損左, 結左d焦, 就會專登行埋去, 係咁 liu 同 mei 佢d焦!
行開左一陣, 又行番埋去mei過! 每次老公都會大叫咁講: "軒軒呀! 點解你好似你媽me咁, 一見到人地d焦就係到mei架!!! 你知唔知好痛架!!!"
其實所有小朋友都會係咁架啦, 無啦啦隻腳有d黑色嘢係到, 唔mei你就奇啦 !
咁樣, 並唔代表似我架, 只不過代表, 我好似小朋友一樣, 都係咁得意囉
!
每日金句
< 4月26日 >
我買左條大肚褲著呀, 不過洗左之後, 吊腳呀!
......
....................
......
...
真係有d問題, 得嗰個幾月就去學人著大肚褲, 又話八十幾蚊好鬼貴, 兜一大個圈嚟問我攞大肚衫褲!
你男朋友做廚架嘛, 佢煮飯比你帶飯嗰時, 叫佢煎隻蛋比你駁長番條褲囉!
< 4月28>
佢之前叫我同佢bkg我睇嗰個婦產科醫生, 尋日睇完番嚟, 今朝早就一早行入嚟同我講佢睇醫生嗰d嘢, 一路行入嚟, 一路就摸住個肚!
dr話你而家有兩個月, 實質你就得嗰個半月, 你學人摸住個肚把鬼咩, 你而家有幾大個肚呀, 你嗰個本身就係肚腩嚟架啦, 冇嗰樣, 整嗰樣!
2010年4月26日 星期一
笑爆咀的一輯相!!!
2010年4月25日 星期日
送給滕滕的生日禮物!
2010年4月24日 星期六
好難食咩?!
今日老公冇OT, 因為我問佢, 我地係幾耐之前見過面, 佢冇答我, 就咁係到笑!
其實一路之前我都冇出聲, 尤得佢OT, 因為既然而家有機會搵多D, 就尤得佢, 不過有時我都想襯住放假, 可以一斉出下街架嘛, 所以佢今晚同明天就冇答應補更喇!
所以黃昏五點幾佢起左身之後, 就同左我一齊去買餸, 食完飯我地就去左黃金海岸到行左一陣喇!
係黃金行左一陣, 去左麥當當到食雪糕, 而滕滕係第一次食雪糕, 而且之前未試過食D咁凍嘅嘢, 所以第一啖嗰時, 佢個樣就好似食左D好苦嘅嘢咁, 乸埋個面口好好笑! 見佢咁嘅樣, 就更係即刻攞個相機出嚟影佢啦! 蝦, 一影住佢, 個樣又冇咁衰喇喎! 影唔到, 就算喇! 但係收埋左個相機, 佢又嚟喇! 簡直係玩嘢!
2010年4月23日 星期五
幾耐之前, 我地見過面呢?
因為一早約左朋友食飯, 所以原本今晚番通宵嘅老公, 都冇得見!
我計一下, 我地究竟幾耐冇見過呢...........! 好似唔記得星期一定二夜晚見過一陣, 跟住一直到而家都未見過喇!
老公呢排發錢寒, 成日不停咁OT, 連放假嘅時間佢都OT埋!
咁點呀!!! 自從佢掉左過去新隧道公司到做, 到而家已經幾個月, 係呢幾個月就不停咁OT, 如果仲係未請夠人, 都仲可以繼續有OT! 我問佢, 都過左幾個月啦, 點解都仲未請夠人架! 佢話請都請左好多, 但係都不停咁有人走!
咁死喇, 如果係咁, 咁我地以後咪一個星期加埋都唔夠24小時見面???
佢嘅答覆就係, 佢想搵多D錢!
唉............! 咁我可以點應你呢?
2010年4月22日 星期四
如果...........
如果人唔需要經過喜怒哀樂, 咁你話幾好呢!
屋企人有親情, 朋友有友情, 拍拖有愛情, 咁係唔係人間真係有情呢?
我發現, 原來唔係架! 唔係你想要有邊種情, 就有邊種情, 而得到左, 就要知道並唔係必然!
以為得到左又或者覺得係應份嘅時候, 原來先知道只係自己一雙情願, 到嗰時先發現自己都已經好傷! 因為已經去到一個不能自拔嘅地步!
唔知道個傷口幾時先好番, 但係我知道時間可以沖淡一切! 如果要強迫自己唔好再諗, 唔好再想, 咁係唔係可以即刻可以忘記呢?
如果可以, 我都好想, 但係可惜事與願違, 原因就只係得一個, 因為我真係好在乎!
不過可惜呢個世界好多嘢都唔到我去決定! 因為好多嘢都係勉強冇幸福!
所以我只有同自己講: 算把啦!
玩嘢咩!
2010年4月21日 星期三
此情不再!
國家自掃門前雪!
做朋友, 唔使講咁多, 用個心嚟做就得喇, 我開始發覺我呢個同事+朋友, 原來係好自私!
唔知真係我蠢定係我成日搵藉口去幫佢, 因為佢上個星期開始好似我有左咁, 日日食完飯, 都食個水果! 食水果, 其實係一件好閑嘅事, 但係今個星期初, 老闆同我講, 見到佢攞住個橙入廁所洗, 跟住我就發覺同留意到佢做呢樣嘢!
洗橙! 因為佢覺得d橙皮污糟, mei 原之後雙手就會直接掂到d橙肉, 佢怕食左d污糟嘢落肚!
咁點解我之前陀住滕滕嗰時, 佢唔提醒我嘅? 佢咁做, 咁即係係佢自己身上就會小心d, 而朋友就唔理咁多? 因為唔關佢事, 唔係佢食?!
我真係越諗越嬲, 因為我一直都攞個心出嚟對佢, 而佢, 就好似視而不見!
我有時問, 係唔係我自己小家, 成日怪佢呢樣嘢, 嗰樣嘢, 如果我個心放開, 其實所有嘅事, 都唔係一d咩事! 但係可惜, 日日見到佢做埋d咁嘅嘢, 我真係放唔開囉! 仲越嚟越對佢反感!
老公話, 佢第一次有左, 係咁架嘛, 更係想人人attent 係佢身上啦! 咁我話, 唔見我嗰次有左滕滕, 成日都係到講埋d咁嘅嘢!!!
今日, 我叫佢, 下個星期去我介紹比佢嗰個婦產科醫生到嗰時, 幫我問個姑娘攞個bag, 跟住佢問我係唔係講我個名就得喇! 我個心諗, 更係啦, 你唔同佢講我個名, 人地點比個袋你比我呀, 人地識你亞水咩! 所以我就同佢講, 你講我個中文名啦, 不過你記唔記得我個名呀! 佢話佢記得! 不過, 我跟住就同佢講, 你真係記得? 你連我陀住滕滕食唔到嘢, 你都話唔知, 咁我個中文名咁少講, 你點會記得呀!!!
真係! 唔想串佢都唔得! 因為唔好似為只係你一個陀仔先食唔到嘢, 因為好多人都係!!!
佢係呢個星期, 我發現佢開始日日遲到, 好似我之前咁, 可能佢唔想拉閘, 佢學我之前咁, 遲d番! 不過我想講: 我坐房, 你唔係; 我可以下午出去買一買嘢, 你唔可以; 我夜晚番到屋企, 都仲做公司嘢, 但你冇; 老闆對我乜都冇問題, 不過你唔係我!
你唔好諗住我做乜, 你又跟住做! 因為你冇特權, 但我有! 你唔好以為你唔出聲, 我就un你做乜, 因為唔係老馮要un你!!!!!!!!!!!!
2010年4月20日 星期二
開始嘔血!
今日番到屋企門口, 都未開門, 個工人就話滕滕知道我番嚟, 因為佢聽到對高跟鞋, 咯!咯!咯!咯! 就即刻望向門口喇!
滕滕今晚好開心, 好似痴左線咁, 因為佢不停咁狂叫, 狂嗌, 同埋又不停咁咬張sofa!
因為張sofa 越嚟越爛, 所以我就攞卷膠紙出嚟, 開始想貼係佢成日咬嘢地方, 就係床 & sofa!
我一路痴緊張床, 呢個滕滕就一路係廳到咬張sofa!
我一見到, 就已經喝住佢: NO!!! 唔好再咬張sofa喇!!!
佢條友仔, 以為我同佢玩, 一聽到我話佢, 佢仲即刻 "嘩, 卡卡卡卡" 咁笑住跑開!
見佢走開左, 冇咬張sofa, 咁我又繼續用膠紙痴佢張床!
佢條友仔, 行過嚟望一望我, 跟住就又一啖咁咬落張sofa 到!
我一見到, 當然又喝住佢啦: "NO!!!!!!!! 唔好咬 sofa 啦, 你再咬, 我打打你架!"
一喝佢no, 佢又"嘩!!! 卡卡卡卡" 咁大笑, 又跑開左!
如事者幾次, 佢一見我唔望佢, 佢又咬過, 仲要莊一莊我先咬!
鬧完佢, 佢又"嘩! 卡卡卡卡" 痴左線咁跑開左!
終於, 我忍唔住sent左個sms比老公, 同佢講: 我就嚟比你個仔激死我喇!
sofa 爛左唔緊要, 可以買過一張, 不過佢係咁成日食d皮落肚, 喝都喝唔住, 頭先又啱啱咬左牆角d灰出嚟! 死啦, 咁食法, 遲早真係中毒架!
已經越嚟越爛喇!
滕滕咬完不特止,仲搵隻手指 liu 爛左嘅地方, 驚死爛唔夠咁!
我之前先至補番好, 而家又咁, 今次仲嚴重, 石屎都見到埋!
滕滕, 你唔好咁曵得唔得!!!
2010年4月19日 星期一
好左一陣, 你而家又嚟!!!
尋日星期日, 個工人放假! 不過, 佢無啦啦中午打我手提, 但係我攪左震機, 所以過左一陣先知!
不過, 一見到佢打嚟, 出左去放假都無啦啦打嚟, 我個心就已經覺得唔對路, 因為我地放假, 都唔會無啦啦打比老闆啦!
我過左一陣, 打番比佢, 問佢咩事, 果然不出我所料, 佢問我可唔可以早d出糧比佢喎!
出糧??? 而家幾多号呀, 尋日先18号, 本身月尾出, 而家話要??? 無嘢吓化!
佢同我講, 話佢細佬個老婆生仔, 要開刀喎!
仲咩生仔要咁多錢嘅咩??? 我同佢講, 你而家話想出糧, 就出糧架, 我去邊到搵咁多錢比你呀???
跟住, 佢就話, 冇就尤佢啦, 唔緊要, 跟住就收左線!
收左線, 我打比老公同老公講, 佢又嚟喇! 同老公商量, 如果佢真係有事, 唔比佢, 又好似好衰咁, 但係我唔可能佢話要就比佢架嘛, 所以我地決定左, 比住一半先, 而且而家都係半個月之嘛, 無奶油出一個月比佢!
今晚番到嚟, 我問佢, 仲咩你細佬生仔, 關你咩事呀?
佢笑笑口冇答我!
我又問佢, 冇錢可以係政府醫院生架, 佢要咁多錢仲咩呀?
佢又笑笑口冇答我!
跟住, 我就同佢講 : 由今個月尾開始, 每次出糧比你, 你比500蚊我, 我同你儲起佢, 到你有事, 我先比番你!
個工人跟住話: 唔使啦, 我自己儲得架喇!
跟住, 我又話喇: 唔得! 你下下冇錢都話早出糧, 我去邊到搵比你呀, 如果你有九十幾個兄弟姊妹, 咁我咪唔得你死! 係咁啦, 下個月開始, 每個月同你儲500蚊!
個工人即刻話: 二百蚊夠啦, 唔使咁多呀!
我二話不說: 唔得呀, 500蚊呀, 200蚊, 夠咩呀!
到6月, 佢就做夠一年, 而家一年都未夠, 你就問左我借過4次錢!!!
冇情講!!! 下個月開始, 我就要佢比500蚊我同佢儲住! 等佢下下都入晒d錢番自己個印尼戶口到, 攞都攞唔到, 要錢就問我借糧! 頂佢!!!
2010年4月18日 星期日
每日金句
戇居居的第二次做型!
睇下大表姐, 幾錫表弟呀, 自己都未食, 就比表弟食喇!
kathy, 表e錫晒你!
仲好好招呼架, 食完包, 仲有水水飲!