2010年4月28日 星期三

你係唔係係到氹緊我呀???

尋日個同事去左我嗰個婦產科醫生到做檢查, 因為佢屋企有遺傳"威廉士症", 係其中有截染色體冇左, 所以尋日佢同dr fan講左之後, dr fan 好幫忙咁幫佢搵左佢同學係威爾斯即刻排期, 可以係今個星期五幫佢做個詳細檢查!


佢今日一番嚟就係咁講佢見dr fan 嗰時點點點, 仲係咁話我介紹比佢嘅dr fan 真係好好, 仲好熱心咁, 幫佢搵資料!  講真, 我介紹比朋友嘅, 一定唔會係衰嘢先啦! 同埋, 如果dr fan 唔好, 我都唔會咁鬼鐘意佢啦! 所以佢一講話dr fan 真係好好人嗰時, 我就同佢講: 更係啦, 我識嘅人, 都有番咁上下架!


係中午開飯嗰時, 佢第一次問我, 同我講, 唔知點同老闆講! 因為佢將要成日請假!


我個心諗, 點講, 咪就咁講囉, 你鐘意點講就點講啦, 你想試探我, 睇下我有冇同老闆講過, 定係你想我教你點講呀! 我覺得兩樣都係囉!


所以我同佢講, 咁你自己諗清楚囉! 一句, 咁就算喇, 我唔想又上當呀! 因為我唔想幫你諗!


到左5點幾, 我要包板, 所以係佢後面個work station 到包, 包包下, 佢又問我, 話唔知點講! (............亞姐, 你鐘意點講就點講啦!!!) 我同佢講, 你想點講就點講囉, 咁你有大假架嘛, 就算你攞大假, 都冇問題啫, 又唔係advance leave!!!


你可唔可以用下個惱架, 你個惱生草架, 乜嘢都問我! 自己諗下得唔得! 屋企上網續約又問我! 男朋友個女d嘢又問我! 見dr fan 又問我! 平時攞假點同老闆講又問我! 問問問, 問咩啫! 我老公又問, 我亞媽又問, 我細佬又問, 佢地係我屋企人就更係冇問題啦, 但係你連朋友都不如呀, 問咩啫!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


 


3 則留言:

  1. 叻女,咁蠢囓人唔好理佢,扮晒嘢
    [版主回覆04/28/2010 22:35:00]我知道! 我唔會再理佢! 因為我都唔想答佢!

    回覆刪除
  2. 間歇性失聰都好好用架...尤其係對付呢D人~
    [版主回覆04/29/2010 11:51:00]我有時對住佢都會用呢一招, 因為係佢要我失憶架嘛!

    回覆刪除
  3. 佢真係幾煩喎! 佢當咗你係佢呀媽呀!
    [版主回覆05/01/2010 01:07:00]因為佢想我教佢嘛, 所以問完又問! 但係我又偏偏唔教佢呀!
    佢咁死自私, 我仲咩要幫佢呀!

    回覆刪除