2010年4月18日 星期日

第一次咁清楚!

今日中午, 約左表姐去飲茶, 滕滕見我同佢攞d去街衫出嚟, 佢就知道我地又要出發喇!


同滕滕換好衫(佢當時係瞓緊係我張床到), 佢好似好唔耐煩, 好想快d出街咁, 係到叫: 呀~呀~呀~, 媽媽!


呢次佢講得好清楚, 我聽得好清楚呀 ~ 開心死我喇 ~ !


3 則留言:

  1.  哩d經驗, 一定冧足一世...... 好羨慕妳吖.
    [版主回覆04/19/2010 17:51:00]真係回味無窮架!

    回覆刪除
  2. 你開心完就會覺得煩架喇, 因為佢咩都會叫媽, 一日媽到黑...
    [版主回覆04/19/2010 22:59:00], 我都預左啦, 因為我老公一日都叫我叫到黑啦! 樣樣嘢都打嚟問! 滕滕應該都唔會例外, 有其父就必有其子啦!
     

    回覆刪除
  3. 羨慕c我喇! 呀b之前都有講過吓媽媽呢個音, 但近掛只會講ba ba呢個音.
    我好期待呀!
    [版主回覆04/21/2010 15:57:00]佢地成日講 mom mom ma mom, 都唔知佢講 ma 定mom!
    想佢講時, 佢又唔講, 無啦啦佢又突然講!
     

    回覆刪除