2010年4月26日 星期一

拉爆!

老公攞住部單鏡問我知唔知咩係拉爆, 問我有冇聽過!


拉爆? 唔知喎! 原來係咁.............!




呢兩張都係我嘅傑作, 唔知拉得好唔好呢?!


4 則留言:

  1. 哈! 我老公都即刻試呀!
    第一張拉得靚D呀!
    [版主回覆04/28/2010 09:22:00]得唔得呀? 你拉左嗰d比嚟睇下吖?!

    回覆刪除
  2. 點拉架?
    [版主回覆04/28/2010 12:47:00]呢, 個鏡頭咪有得zoom 嘅, 將個鏡頭zoom到最遠先, 一影就同一時間zoom 近, 咁就可以出左呢個效果架喇, 你試下吖!

    回覆刪除
  3. 你唔係問拉得好唔好, 而係應該問你拉得爆唔爆先啱~
    [版主回覆04/28/2010 14:24:00] 我早嗰輪就真係爆爆地喇!

    回覆刪除
  4. 第一張幾好
    [版主回覆04/28/2010 15:04:00]第二張唔係拉好多, 所以個效果差d !

    回覆刪除