http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
你唔係知道你同事有咗, 日有所思呀?[版主回覆04/09/2010 10:41:00]應該係.....! 但係本身我都諗住過多3/4個月就又開始啦, 但係知道佢有左, 就好似加速左我嘅諗法囉.........!
生多一個BB陪肥膝膝, 肥膝膝一定好開心呀! 有個伴陪佢玩! 哈哈哈~[版主回覆04/09/2010 10:41:00]我地本身都係咁打算啦, 所以就睇下遲定早啫 !
dreams come true[版主回覆04/09/2010 10:42:00]如果下一個, 我想生女囉!
咁今晚就扯你老公上床喇, 記住著得sexy d 喎~[版主回覆04/09/2010 11:43:00]今晚著得sexy 都冇用, 因為佢反通宵!
車...留返第2晚囉, 總有一晚用得著架!計準時間就開工...[版主回覆04/10/2010 14:04:00]火呢樣嘢, 嚟左就嚟左, 去左就去左架喇.......
最緊要你老公有火, 夠勇猛咪得囉...[版主回覆04/10/2010 23:02:00]佢幾時最有火? 就係係佢話我嗰時, 就最有火囉 !
咁你即刻撩興佢, 等佢話你, 然後即刻同佢打個車輪, 再除晒佢D衫囉![版主回覆04/11/2010 16:14:00]開始進入三級狀態!
何止三級呀![版主回覆04/11/2010 16:27:00]如果叫我講, 就可去到4級, 但係打出嚟, 我就打唔出!
咁我打電話俾你喇~[版主回覆04/11/2010 16:40:00]睇嚟你都想好HOT吓喎 !
你hot d, 我夠皮喇, 可以收工架喇![版主回覆04/11/2010 23:58:00]好小人嗰時, 真係好HOT架 !
咁而家得我同你, 夠唔夠小人呀?[版主回覆04/12/2010 09:33:00]我嗰隻小人, 係鬧人嗰隻喎!
車....你又話好小人嘅?都唔係話好想小人嗰時~[版主回覆04/12/2010 14:50:00]打漏左個字啫!
你唔係知道你同事有咗, 日有所思呀?
回覆刪除[版主回覆04/09/2010 10:41:00]應該係.....! 但係本身我都諗住過多3/4個月就又開始啦, 但係知道佢有左, 就好似加速左我嘅諗法囉.........!
生多一個BB陪肥膝膝, 肥膝膝一定好開心呀! 有個伴陪佢玩! 哈哈哈~
回覆刪除[版主回覆04/09/2010 10:41:00]我地本身都係咁打算啦, 所以就睇下遲定早啫 !
dreams come true
回覆刪除[版主回覆04/09/2010 10:42:00]如果下一個, 我想生女囉!
咁今晚就扯你老公上床喇, 記住著得sexy d 喎~
回覆刪除[版主回覆04/09/2010 11:43:00]今晚著得sexy 都冇用, 因為佢反通宵!
車...留返第2晚囉, 總有一晚用得著架!計準時間就開工...
回覆刪除[版主回覆04/10/2010 14:04:00]火呢樣嘢, 嚟左就嚟左, 去左就去左架喇.......
最緊要你老公有火, 夠勇猛咪得囉...
回覆刪除[版主回覆04/10/2010 23:02:00]佢幾時最有火? 就係係佢話我嗰時, 就最有火囉 !
咁你即刻撩興佢, 等佢話你, 然後即刻同佢打個車輪, 再除晒佢D衫囉!
回覆刪除[版主回覆04/11/2010 16:14:00]開始進入三級狀態!
何止三級呀!
回覆刪除[版主回覆04/11/2010 16:27:00]如果叫我講, 就可去到4級, 但係打出嚟, 我就打唔出!
咁我打電話俾你喇~
回覆刪除[版主回覆04/11/2010 16:40:00]睇嚟你都想好HOT吓喎 !
你hot d, 我夠皮喇, 可以收工架喇!
回覆刪除[版主回覆04/11/2010 23:58:00]好小人嗰時, 真係好HOT架 !
咁而家得我同你, 夠唔夠小人呀?
回覆刪除[版主回覆04/12/2010 09:33:00]我嗰隻小人, 係鬧人嗰隻喎!
車....你又話好小人嘅?都唔係話好想小人嗰時~
回覆刪除[版主回覆04/12/2010 14:50:00]打漏左個字啫!