2010年4月8日 星期四

唔知點解.........

尋晚我發夢我有左...........第二個都係囝嚟........

12 則留言:

  1. 你唔係知道你同事有咗, 日有所思呀?
    [版主回覆04/09/2010 10:41:00]應該係.....! 但係本身我都諗住過多3/4個月就又開始啦, 但係知道佢有左, 就好似加速左我嘅諗法囉.........!

    回覆刪除
  2. 生多一個BB陪肥膝膝, 肥膝膝一定好開心呀! 有個伴陪佢玩! 哈哈哈~
    [版主回覆04/09/2010 10:41:00]我地本身都係咁打算啦, 所以就睇下遲定早啫  !

    回覆刪除
  3. dreams come true
    [版主回覆04/09/2010 10:42:00]如果下一個, 我想生女囉!

    回覆刪除
  4. 咁今晚就扯你老公上床喇, 記住著得sexy d 喎~
    [版主回覆04/09/2010 11:43:00]今晚著得sexy 都冇用, 因為佢反通宵!

    回覆刪除
  5. 車...留返第2晚囉, 總有一晚用得著架!計準時間就開工...
    [版主回覆04/10/2010 14:04:00]火呢樣嘢, 嚟左就嚟左, 去左就去左架喇.......

    回覆刪除
  6. 最緊要你老公有火, 夠勇猛咪得囉...
    [版主回覆04/10/2010 23:02:00]佢幾時最有火? 就係係佢話我嗰時, 就最有火囉  !

    回覆刪除
  7. 咁你即刻撩興佢, 等佢話你, 然後即刻同佢打個車輪, 再除晒佢D衫囉!
    [版主回覆04/11/2010 16:14:00]開始進入三級狀態!

    回覆刪除
  8. 何止三級呀!
    [版主回覆04/11/2010 16:27:00]如果叫我講, 就可去到4級, 但係打出嚟, 我就打唔出!

    回覆刪除
  9. 咁我打電話俾你喇~
    [版主回覆04/11/2010 16:40:00]睇嚟你都想好HOT吓喎  !

    回覆刪除
  10. 你hot d, 我夠皮喇, 可以收工架喇!
    [版主回覆04/11/2010 23:58:00]好小人嗰時, 真係好HOT架  !

    回覆刪除
  11. 咁而家得我同你, 夠唔夠小人呀?
    [版主回覆04/12/2010 09:33:00]我嗰隻小人, 係鬧人嗰隻喎!

    回覆刪除
  12. 車....你又話好小人嘅?都唔係話好想小人嗰時~
    [版主回覆04/12/2010 14:50:00]打漏左個字啫!

    回覆刪除