今朝起身, 發現軒軒身上嘅假疹係一夜之後, 就全部冇晒! 真神奇, 等我仲以為起碼要出成個星期潻!
不過, 經過今次發完燒, 跟住再出疹之後, 呢個曵豬就真係曵左好多, 成日都要抱, 一放低佢就喊! 睇嚟, 今次真係要打cc pat pat 喇!
今朝起身, 發現軒軒身上嘅假疹係一夜之後, 就全部冇晒! 真神奇, 等我仲以為起碼要出成個星期潻!
不過, 經過今次發完燒, 跟住再出疹之後, 呢個曵豬就真係曵左好多, 成日都要抱, 一放低佢就喊! 睇嚟, 今次真係要打cc pat pat 喇!
軒豬自從退左燒之後, 就開始出疹! 因為怕唔知係d咩嚟, 所以即刻同佢去睇醫生, 好彩, dr一睇就話係假疹, 唔使食藥, 唔使揸嘢, 等佢出左, bb就會舒服d!
不過, 今朝軒軒起身食奶, 就見到佢塊面咁............
一睇到........哎呀, 心痛死我喇, 可憐嘅軒豬呀!!!
可惜, 今晚放工番到嚟, 情況重嚴重左, 差唔多全個面都係, 個身好多好多, 而且軒豬仲不停係到大叫大喊, 因為佢全身好痕好痕, 見到佢對腳仲不停係到互擦, 係咁擦, 係咁擦!
軒軒, 真係陰公豬囉, 心痛死我喇, 我知你好痕好辛苦, 忍多一陣啦, 好快好番架喇, 媽咪見到都好肉痛, 又幫唔到你, 所以錫番啦, 錫番啦!
今日滕滕好反覆, 一時就熱d, 一時就冇咁熱, 所以我今日總共同佢沖左3次涼同佢降溫!
點解食左幾次藥都係咁嘅? 乜唔係食左幾次應該好番d嘅咩?!
今日滕滕豬成日都要抱, 佢瞓冧左, 放番落去床仔, 佢就即刻醒喇, 跟本就唔比我放底, 好似以前梓祐咁..........
梓祐, 好耐冇見你, 好卦住你呀! 而家我覺得我地個距離好似遠左, 唔知係唔係因為你真係好怕個"乞e", 所以連見我都唔敢, 定係我係你心目中已經冇地位呢?!
我之前咁錫你, 從來都冇諗過你要回報d咩比我, 只係想係你心中有我, 但係.......而家我真係feel 唔到, 好傷心......好失望..........
今朝10點幾, 比粥仔滕滕豬食, 食左一陣, 佢開始有d反胃, 再食多兩啖, 就嘔左d出嚟!
因為之前姐姐話d蕃茄粥可能酸佢唔係好鐘意, 食到有d反胃, 所以起初我都以為係, 但係再食多兩啖, 連晨早嗰餐奶佢都嘔埋出嚟!
唔妥, 真係唔妥, 一抱起佢, 發現原來有小小燒, 接近101, 所以係襯住今日係星期日, 1:00前就同佢去睇醫生喇!
dr話有小小喉嚨發炎喎, 所以滕滕豬要食消炎藥同退燒藥! 食左藥, 諗住佢會係咁瞓係咁瞓, 但係佢唔瞓都不突只, 仲比平時精神喎! 唉, 真係吹佢唔脹! 食左藥, 好心就瞓下啦, 唔瞓覺, 又點會快好呢!
軒豬仔, 你仲咩唔瞓覺呀?!
軒豬仔, 你諗緊咩呀, 瞓下覺啦!
抱你又唔瞓, 玩你又唔玩, 你想點呀~
滕滕豬一直以來都冇發過燒, 連上次打針, dr 話之前冇發過, 呢次一定會發, 佢都唔發!
好囉! 軒豬, 你終於都發燒喇! 發下燒好喇, 可以多d抵抗力嘛!
今日個朋友可以出院喇, 不過, 都只係暫時性, 因為dr話比佢試下行下街, 下星期三再入院, 睇下佢呢個星期d情緒有冇又唔穩定!
所以暫時可以唔使隔日去醫院喇, 因為真係好攰架, 去完醫院, 又要番公司做嘢!
不過, 都好彩呢排滕滕10:00到食完奶就瞓, 攪掂晒佢d嘢都要10:30, 咁就可以開始做 sit-up, 打肚, 同埋開始加埋呼拉圈!
希望真係可以減到d啦!!!! yes! yes! yes!
表姐介紹去深圳福田, 因為上面D小朋友衫堅平, 嘩, 真係唔睇到都唔信, 因為起初我都冇乜信心, 諗住只係幫滕滕買下D冬天睡衣同埋係屋企著嘅衫, 樹不知有意外收獲喎!
嗱, 呢對鞋就真係冇得頂喇, 價值RMB30! 不過唔知要到幾時先啱著喇!
呢件衫就真係一見鐘情喇, 因為係紫色架, 攞左上手跟本就冇放開過, 價值RMB95!
呢件背心都係 my favour, 好靚好鐘意,價值RMB100! 不過, 又係唔知幾時先啱著!
好喇, 屋企衫出場喇, 呢兩件都好好, 價值 @RMB25! 呢個冬天得, 著得落!
嘩! 又出場喇, 呢兩套又係堅平, 因為如果係JUSCO到買, 100蚊到,可能都唔得, 而家只係@RMB45 咋!
呢兩套都係堅平, 又堅暖, 亞DEE話著左一定熱死滕滕! 價值 @RMB45!
仲有兩套屋企衫留左係表姐到, 都係得嘅, 所以今日真係好飽, 好飽, 買到好飽!
買完仲去左揼骨, 雖然話係揼骨, 都做左好多嘢架, 有全身去死皮啦, 修腳啦(因為平時只係著高跟鞋, 涼鞋,所以個師傅張我雙乾腳攪掂好), 全身熱石推油按摩同埋背部磨沙!
爽晒, 真係爽晒!!!!
尋日比一個人話我個肚腩好大, 終於都比人話, 我個心諗都係遲早嘅事, 不過, 尋日終於有人出口喇!
所以我今日鼓起勇氣, 由今晚開始臨瞓之前做 sit-up, 由30下開始, 同埋攞條帶出嚟打下個肚皮, 每日打半個鐘!
我唔知得唔得, 但係真係想減一減個肚腩............因為真係好大!
係時候開奶餵埋滕滕最尾嗰餐, 食完就瞓覺喇!
不過, 開完奶番到入房, 就見到以下嘅情況! 當其時, 滕滕係係到叫緊救命, 不過我都忍唔住出去, 要攞番部相機, 因為一定要影番幾張相, 第日問番佢, 究竟佢想點?!
佢呢個position, 轉又轉唔到, 因為對腳唔識申番出嚟, 所以click住左!
個頭又比個床圍冚住, 佢唔識或者整番起佢!
所以見到咁攪笑嘅場面, 一定要留為紀念! 最可惜係影唔到佢個樣, 如果唔係就更加精彩喇!
今朝, 真係十萬個唔想起身, 因為尋日去飲, 我著左對3寸有多嘅高跟鞋, 而且又比個舊同事點左我地行左一個大圈, 所以瞓左一覺, 對腳都仲未係似我自己, 所以係多番爭扎之前, 都要起身啦, 唔通真係唔使做咩!
下午食完飯, 係公司做左一陣嘢之後, 我煮左d飯攞左去醫院探我朋友, 探完番番去公司, 都成6點, 再做多陣嘢就諗住走, 點不知我老闆話去食飯喎! 食飯?! 我已經好鬼攰架啦, 真係唔係好想去, 所以我就同我老闆講, 唔食得唔得架, 我好攰好眼瞓呀! 跟住我老闆就同我講: "我打左番屋企話唔番去食喇!" 吓! 唔係嘛, 咁即係迫我啫!
食完飯番到去都已經10:15, 滕滕都已經要食奶, 所以........我又餵唔到佢喇, 只有係佢食完之後, 抱住佢落格嗰一陣, 就真係抱左嗰一陣囉 !
軒軒, 媽咪呢幾日好忙呀, 番到嚟, 你又瞓左, 所以唯有係你個床頭索左你d味幾下, 當係補償左喇! 有陣時, 真係好矛盾, 因為為左你, 又唔可以放棄工作, 但係放棄工作, 就冇錢! 咁點..........
尋日去個舊同事到飲, 見到舊大老闆(真係最大嗰個), 同佢打左聲招呼, 就去搵位坐啦!
因為以前係 main showroom做, 個大老闆好多時都會入嚟睇下 d display同埋d 新product反應好唔好, 有冇問題, 所以我做左咁多年, 又上過去廠做過嘢, 佢雖然唔記得我個名, 但係都認得我!
飲完, 因為有個舊同事去買煙, 所以我同另外一個, 就企左近停車場門口等, 係呢個時候, 又見到呢個舊大老闆喇!
以我咁嘅性格(人人都話我好吹得水, 咁當然唔係誇張嗰隻啦, 只不過係健談, 係人都可以有話題講到啫), 我當然就再同佢打多聲招呼啦, 順便恭喜佢老婆有左啦!
就係因為講左呢句嘢, 佢就問我啱唔啱路, 可以順便車埋我地番屋企!
哈哈, 我知佢係小欖買左橦7千幾萬嘅別墅, 所以我知佢應該係同我同路嘅......, 雖然我把口就話唔好喇, 唔好意思嘅, 但係個心都不知幾想, 因為係尖東飲, 要去佐敦道我先有車番屋企架, 所以佢再講: "唔怕, 順路啫!" 咁我就話好啦, 唔該晒呀, 咁就上左車喇
! 真係諗都冇諗過, 一個上市公司主席嘅大老闆會車我番屋企, 所以上次鑼咁大個肚, 去佢個wedding party 到飲就真係冇錯!!!
今年, 蘇民峰本書講過, 我未來一年, 人緣好, 又有桃花, 有桃花, 係人地對我嘅印象, 就一定係好, 要見客就必然更好!
所以.......唔通未過年, 先入秋就已經嚟料, 因為我而家份工作, 係要接觸客人, 所以要有桃花, 對我嘅事業先有幫助, 如果係咁就好喇, 今年花紅就..........哇哈哈哈哈!!!
已經試過好多次想影佢第二隻牙, 因為一張開佢個口, 佢條利就會同一時間出埋嚟, 好似公仔咁, 開口->利出, 開口->利出, 唔知咁樣係唔係本能, 所以影到而家先影到, 仲要佢個口仔係唔可以太大, 如果唔係, 條利仔又........
我真係好想知, 有冇小朋友好似我個滕滕咁, 個唇咁厚???
因為亞dee雙唇好厚, 所以我成日凝住滕滕個唇真係好似佢老豆......咁厚! 而且個形狀........都係一樣樣!
軒軒, 你係我個肚到, 我就已經同你講, 叫你乜嘢似爸b都唔緊要, 最緊要對眼要似我雙眼皮, 你唔聽都不突止, 仲要連雙唇都似埋你爸b.........有冇攪錯!
今日有朋友結婚, 去左飲, 所以今晚餵唔到奶.......好彩裝左個cam咋, 因為飲飲下, 又可以睇下滕滕, 飲飲下, 又可以睇下滕滕!
今朝出門口, 錫左軒豬三啖, 因為我知道今晚餵唔到奶嘛, 所以好唔捨得......
番嚟嗰時, 滕滕已經瞓到隻豬咁......
亞DEE問我, 係唔係因為我鐘意側瞓, 所以滕滕都好鐘意側瞓, 跟住我就話喇............. : 你玩嘢咩, 邊有大肚婆係平瞓架, 個肚咁大, 個個都側瞓架啦!
你估下佢發嗰個夢, 係唔係係到跑緊.......
尋日list左張單比亞dee去買今個星期餸, 佢一睇左之後, 就問我係唔係一個星期嘅, 跟住我就問佢: "仲咩呀, 又想分兩次買呀? 冇所謂呀, 你鐘意啦, 如果你唔怕煩!" 講完佢就冇答我, 只係話: "真係好討厭要去到咁遠買餸呀!"
遠!!! 乜你覺得係同區買餸好遠咩??? 所以我就即刻問佢: "唔知我係油塘買番嚟遠d, 定係你係隔兩個村買番嚟遠d呢?!"
佢買完餸, 一開門, 第日時間就話: "嘩, d嘢好鬼死重呀!"
跟住我又搵位入喇: "重? 唔重! 我係油塘都係咁攞番嚟啦! 我個個星期都要搭成個鐘頭車, 攞住袋咁重嘅餸番嚟都係咁啦........重?! 咁你知唔知我之前辛唔辛苦啦!!!"
我唔出聲, 唔代表我唔辛苦,
我唔出聲, 唔代表我唔想搵人分擔,
我唔出聲, 唔代表我係亞四,
我唔出聲, 只不過係錫住你, 唔想你咁辛苦,
但係, 我估唔到你冇體諒我, 仲要覺得我好得閑, 好舒服!
, 我睇下你以後仲會唔會以為我好疏乾!!!
今晚又失眠喇, 今晚失眠係因為仲好擔心我個朋友!
佢今日打過電話比我地, 聽佢把聲, 個人精神左, 好過之前好多好多, 個人都好似清醒左; 同佢傾左幾句, 個人好似似乎明白, 唔會再自尋短見。不過, 我怕.....佢係扮出嚟, 因為佢而家轉左去精神科病房, 佢同另外一個朋友講, 佢唔想係到, 佢想快d走, 因為佢話嗰到d人真係痴痴地。所以我怕佢只係因為想走, 而扮到好似已經冇事咁!
今晚軒軒10:15已經食完奶瞓左, 睇下睇下佢, 佢又好似長左! 因為我發現佢好多時瞓下瞓下, 越瞓越落, 腳下面個空間, 已經越嚟越少!
好彩我地買床仔嗰時買左張4尺, 如果買左張3尺, 咁軒豬就好快就下下都頂腳喇!
頭先我同亞dee講, 我真係好鐘意軒豬架, 跟住亞dee就話: 我都係呀, 唔係淨係你喎! 有時我都係到諗, 真係好開心, 好彩我地兩個都鐘意小朋友, 因為軒豬先可以要晒我地兩個嘅愛!
舊年聖誕節同梓祐bbq過之後, 就已經冇再去, 而今日就係生左嘅第一次!
原來同滕滕去bbq都係一件幾辛苦嘅事, 因為佢覺得好新奇, 好得意, 但係又好唔舒服, 因為佢見到燒烤場好多人, 係到望完又望, 又望d燈, 又望d人, 望到我d朋友實一實, 究竟你係乜水嚟, 見到d火係到郁下郁下, 就望住唔眨眼, 一時又想落地, 一時又好似想摸.......滕滕, 火火嚟, 唔摸得架!!!
完本9點幾已經好眼瞓嘅佢, 幾經爭扎, 差幾次就已經進入睡眠狀態, 一放佢落bb車, 佢就醒左喇! 滕滕, 好心你瞓下覺啦, 平時係街到, 你係bb車都照瞓架, 仲咩你今日寧捨醒神架!
到左10:30食奶時間, 食完咁济都差唔多瞓著, 一放落bb車......唉! 又眼光光! 我已經用張帔擋住你, 等成架bb黑蚊蚊架啦, 你都仲係唔瞓, 你好high咩???!!!
所以到左11:15, 我就真係唔想滕滕咁夜先瞓, 所以我同個工人走先! 一番到去, 同佢抺完手, 面, 腳, 換埋睡衣, 3分鐘唔使, 佢就已經瞓左喇!
你個曵軒豬, 出左街你就死都唔肯瞓, 瞓一陣都好吖, 如果唔係, 第日點帶你去蒲呀?!
p.s. 今日滕滕著左我買比佢嗰對新鞋仔, 因為真係唔想佢腳 fing fing, 不過當佢去到燒烤場醒左嗰時, 發現自己對腳有對鞋時, 佢好似好唔鐘意有嘢cool住咁, 死都要扯甩佢!
乜將個微波爐較到最細火, 但係就叮成30分鐘, d幅射會細d, 冇咁易死架???????
個會計白痴!!!! 都唔知佢個腦係唔係生係個屎忽到!!!! 一係就係公司不停咁煲嘢, 煲藥, 煲湯, 煲粥, 煲果皮水! 唔煲嘢, 就用個微波爐叮嘢叮成個鐘, 叮完一次30分鐘之後, 如果唔夠熱就再叮!
同我地講, 食肉會短命d, 乜用微波爐叮嘢食, 就唔會咩?! 叮左咁耐, d膠都會老化得快d啦, 有冇腦架!
你估個微波爐只係比你一個用咩, 公家嘢嚟架, 如果你想只係你自己一個用, 不如你買個放係自己個位啦!
老闆攞個飯煲比我地一斉用, 你就將個飯煲個膽用你嗰對鐵筷子整到花晒, 仲生晒锈(你話佢係唔係忽忽地, 邊有人用鐵筷子去攪個西施煲架); 個微波爐呢, 又比你攪到叮左都唔熱! 人換炭粉你又換炭粉, 你換完個炭粉, 個fax機又比你攪到卷唔到紙上去! 人又影印你又影印, 點解你成日影印, 都唔記得扯左口釘出嚟先放入去卷紙影印啫, 攪到個影印機影完d嘢出嚟歪晒, 乜你唔知點解歪咩, 就係因為你冇扯d釘出嚟先影, 攪到d釘攝晒係個機裏面, 咁d紙出嗰時咪歪晒囉!!!!
你究竟知唔知人地頂你唔順架, 係唔係因為公家嘢, 你就求Q其, 話知你! 枉你仲成日同人講佛, 又話去邊到邊到靜修喎! 你個人咁, 修埋你餘生你都冇鬼用啦!!!!
頭先去完醫院探完個朋友, 佢好攰, 因為出事之前幾日佢都冇乜瞓過, 所以我地去到, 佢就瞓下, 醒下, 喊下, 又瞓過, 呢個程序, 我相信佢呢個星期都會係咁.....
有陣時, 我覺得點解人會對某一樣嘢要咁執著呢, 如果用另一個角度去睇, 呢個社會, 就唔會有咁多人自尋短見..........
不過, 可能我唔係第一身, 所以我唔幾嗰樣痛去到咩程度, 又或者第日係我身上發生嗰時, 可能我都會都唔定..........又或者冇事..............
點解人會有情感
點解人唔係冷血
點解人要有親情、友情同愛情
點解人咁自私
點解人要面對生離死別
點解人會感受到痛苦
點解人唔可以飲d嘢就可以洗去煩惱
點解人要面對困難
點解人唔可以掌握自己嘅嘢
點解人要面對不斷嘅變化
點解人捉唔住佢想要嘅嘢
點解人要尋求死亡...................
今晚我忍唔住去買左包煙...............
因為我啱啱係醫院番左嚟一陣, 因為我嗰個收埋自己嘅朋友, 終於都打電話比我!
其實係應該係開心先啱, 不過佢打嚟比我同我講, 佢想死, 死過兩次都死唔去........頭先晏就仲係第三次................
原來佢老公係大陸同另外一個女人生左個bb, 而家仲要係有歲幾.......
佢之前同呢個老公離左婚, 之後又再結婚, 當其時我都已經好唔明點解比呢個男人厄過都仲要同佢再結多一次婚, 因為呢個男人想生仔, 而佢係唔得.......
雖然話就話係大陸已經領養左個囡番嚟養, 當係自己, 但係既然呢個男人本身係要生仔, 咁佢都唔會完全接受到佢個女人係冇得生, 咁.......再結婚又為乜呢!
我好擔心佢, 我可以做嘅就只有去倍佢同安慰佢..........
尋日番到屋企, 我表姐就打電話嚟鬧我......唔係, 係話我.......都唔係, 應該係指點我先啱!
因為佢睇完我寫嗰兩篇blog: "好開心我身邊有你!" & "唔識行呀.....哈哈哈哈......" , 就好肉緊咁同我講, 佢以前都想佢對孖寶瞓耐d同晏d架, 不過就係因為放左落張大人床之後, 就lai 嘢, 以後都要一齊瞓, 叫我唔好亂咁嚟, 同埋, bb仔係未到一歲都唔應該著鞋仔架, 因為佢地feel 唔到個地, 第日就會唔係好識行, 同可能行得唔好架喇, 又再一次叫我唔好亂咁嚟!
雖然, 我當時真係好求其咁答左佢: "得喇, 我嗰日放佢係我地張床瞓, 係因為嗰次係孖day holiday, 我真係想瞓好d先放佢係我側邊啫, 而鞋仔, 係因為天氣開始凍, 今個星期六有街去先買對鞋仔比佢著, 唔想佢腳fing fing 啫!" 但係佢每一次同我講嘅嘢, 我都有思考架!
所以, 表姐, 你唔好以為我會嚴你煩, 因為我知道你緊張我同滕滕先至咁夜打嚟, 係個blog到留左言都等唔到, 要即刻打比我! 我feel 到架, 我真係feel到架, 只不過我份人好多嘢都唔會講出嚟, 仲要好似好唔耐煩咁應你, 因為我個性格就係咁, 好似好唔耐煩, 但係其實個心就已經開始緊張, 如果唔係, 我點會記住你同我講過嗰d 嘢吖!
以後, 我仲有好多嘢都唔識, 到時我問你, 你唔好嚴我煩就得喇!
今晚同老闆約左個客食飯, 因為老闆知我鐘意食鮑魚(其實好多人都鐘意食架啦, 貴嘢喎!), 所以就去左太湖到食!
我老闆叫左隻好似手掌咁大嘅鮑魚比我!!!! 真係好似"手掌"咁大架!!! 食到我連其他嘢都冇食, 淨係隻鮑魚都飽晒啦!!!
呢d唔係成日會發生嘅情形, 就更係要影番張相啦, 不過因為同個客一斉, 所以就冇得咁做!!! 如果唔係, 就真係要影番十張八張先得!!!
今日收到個舊同事電話, 打嚟話佢結婚, 想請我飲, 因為識左好耐, 咁當然二話不說就答應左啦! 收左線之後, 就同我嗰個同事+朋友講, 亞"邊個" 結婚請我飲呀, 下個星期二呀!
講完之後, 我嗰個朋友+同事就問我, 點解唔請佢喎?! 大佬, 又唔係我結婚, 點解我會知佢唔請你呀! 咁好啦, 我個朋友+同事就叫我問下"邊個"請唔請埋佢喎, 咁都幫佢問一下啦, 因為大家都識! 我係個電話問緊之際, 我個朋友+同事就問亞"邊個"佢12月都結婚, 問佢去唔去!
哦! 唔怪得無啦啦話, 話要去亞"邊個" 到飲啦! 原來個朋友+同事想佢自己12月結婚嗰時, 都想人地去佢嗰到!!!!!
有陣時我都唔係好想話我呢個朋友+同事, 因為大家都係朋友, 朋友本應唔應該係咁, 不過, 我之前同佢講過, 你1年半之後先結婚, 唔使咁早問定人地嚟唔嚟你到飲嘛, (仲要係講左一定要嚟, 唔嚟唔得喎) 會唔會唔係幾好呀, 佢都覺得冇嘢, 咁咪算囉, 你要咁"囉" 唔通我唔比你咩!
今日放左工去左太子買左兩對鞋仔比滕滕, 一對絨毛鞋, 一對波鞋!
番到屋企, 就更係第一時間比滕滕試下啱唔啱著啦, 點不知著左對波鞋之後, 放滕滕落地行, 佢居然唔識踏步喎, 成對腳薑更左咁, 唔郁!
軒豬, 而家一放你落地, 你自己都不知幾開心, 一路一路咁行, 仲要真係大踏步咁, 但係, 而家同你著左對鞋, 你就唔郁, 好攪笑囉! 你知嘛, 遲D, 你就會知, 一著鞋仔, 就代表同你去街街架喇 !
今朝一起身, 見到軒豬瞓到咁, 真係唔攞相機影左佢都唔得!
一, 尋晚已經整左你幾次, 幫你瞓好d, 瞓番係個枕頭上面!
二, 張床已經比你攪到亂晒龍!
三, 個床圍, 就嚟比你移平喇!
四, 再係咁, 咁個睡袋都就嚟唔啱係用啦!
呢兩日個工人放假, 亞dee呢一係就番通宵, 一係就番早, 所以呢兩日湊軒豬嘅職責, 就係我身上!
因為想滕滕朝早嗰餐奶, 食完之後瞓耐d, 所以我就將佢搬左係我隔離, 同我一斉瞓! 嘩! 果然,真係瞓到成十點幾先醒, 更係啦, 因為如果佢瞓瞓下醒左, 見到我都係到瞓, 佢就會好自不然, 好安落咁, 再瞓番!
軒豬, 點解你會無啦啦瞓左係我側邊嘅? 點解你又無啦啦係我生命裏面出現嘅? 點解你瞓覺個樣咁懵嘅? 點解你個樣咁傻嘅?.........
食牙仔餅之前, 比左件衫仔亞滕著, 但係佢好似唔係好鐘意......
不過, 未知佢唔鐘意d乜, 係唔鐘意件衫仔, 定係d牙仔餅冇味唔好食........唔知, 等下次分開試下, 睇下邊樣嘢攪到佢咁唔alike先!
軒豬, 咩事呀, 仲咩咁嘅樣架, d 餅餅唔好食, 定係件衫衫唔鐘意呀?!
今日食飯做節+慶祝埋亞媽生日, 因為亞媽係舊曆八月十一生日, 咁因為而家大家都好多嘢做、好忙, 所以一次過攪埋佢.....不過, 今次食飯就真係好反眼囉!
做人真係難, 因為亞媽食齋, 所以慶祝佢生日就更係去齋鋪啦, 不過我老豆就話做節, 就更係唔好去齋鋪! 唉,你話, 順得哥情就失嫂意! 雖然亞媽本身係煩(已經去到1000%), 不過佢係我地心目中嘅地位, 跟本同我老豆冇得比, 所以就去左齋鋪喇!
我老豆係一個酒人, 冇酒不歡, 尤其係夜晚餐飯, 都一家要飲番兩杯先開心同安落, 所以亞媽就預備左個樽, 裝左小小酒去齋鋪比老豆飲, 不過, 今次就比人發現左, 同佢講, 齋鋪係唔飲得酒! 唉!!!!!! 好心個經理講嘢就醒d啦, 有d人係唔鐘意講嘢咁唔客氣架, 尤係你係做食市, 個客人幾唔啱, 都唔可以咁無禮貌同佢講, 話呢到唔飲得酒啦!
雖然, 我老豆都有唔啱, 但係, 佢食親飯都要飲酒, 咁我覺得佢都知係唔可以飲, 所以都好低調啦! 咁係唔係可以算呢! 跟住, 我老豆話唔食, 話要走喎! 不過, 最終都冇!
因為今日係八月十五, 所以間齋鋪就一早已經講左, 8:30要交枱, 不過佢話8:30啫, 有陣時遲小小都會卦! 所以我見8:15, 咁咪叫個伙計攞個cake出嚟切囉, 攞左出嚟之後, 亞媽二話不說, 就切晒佢, 仲切到個cake鬼死咁核突!!! oh, my god!!! 亞媽, 你仲咩事呀, 歌又未唱, 蠟燭又未點, 你就求其切左個cake佢!!!
亞媽話, 怕比人話喎, 因為已經8:30左!!! 哎呀, 人地都見到你食晒嘢啦, 都知你就嚟走, 唔通佢鬧你, 點解仲未比番張枱佢咩!!!
呢個生日飯, 就係係呢個咁無論嘅環境下食完........係唔開心囉!!!
呢個滕滕, 自從唔想坐同瞓係張high chair 之後, 又一.....唔係係唯一動作, 就係企, 日又企,夜又企, 瞓醒又要企, 扭計又要企, 成日企!
哎呀, 你唔好同我講, 你連扒都未識, 你想行呀?! 仲要企好耐都唔攰......你唔攰啫, 我地對手好攰架........
p.s. 對肥手, 唔係我架!