2009年10月31日 星期六

真神奇!

今朝起身, 發現軒軒身上嘅假疹係一夜之後, 就全部冇晒!  真神奇, 等我仲以為起碼要出成個星期潻!


不過, 經過今次發完燒, 跟住再出疹之後, 呢個曵豬就真係曵左好多, 成日都要抱, 一放低佢就喊!  睇嚟, 今次真係要打cc pat pat 喇!


2009年10月29日 星期四

睇完呢個故事, 我喊左出嚟...........唔知, 我老公係唔係咁呢..........

嫁給這個男人五年了,我不知道我是否還愛他,記得剛新婚的時候,早晨時必定會在他懷抱中醒來,我總是紅著臉不敢說一聲早,怕嘴裡的口氣弄皺了他的眉,

漱口杯與牙刷堅持要和他用同款不同色,擺在一起看才有夫妻的感覺。

我會幫他打點上班 的衣物,什麼襯衫配什麼領帶,經過我的審美才准他穿上身

起了床到餐桌上,為了他的健康,我每天變換不同花樣的早餐,晴朗的天可能是培根蛋加上烤土司,有些下雨的話,或許來點小米粥搭醬瓜鹹蛋,要是陰天,不如就吃些外頭的燒餅油條和豆漿,招式用到我變不出新把戲,可是我樂此不疲

除了當一個賢慧的妻子,我亦毫不掩飾對他的熱情,「我愛你」是每天恭送他出門上班一定說的話,然後附加一個親密的吻,即使他大多時候只是淺淺一笑,也足夠我高興個老半天。

但是,五年過去了。

我相信還不到癢的時候,可是到底是什麼改變了我和他的互動呢?

早晨起床,他的位置往往已空蕩,只能由皺褶的床單證實他確實存在過,即使他偶爾睡過了頭或者小賴一下床,也絕對是急急忙忙由床上跳起來,匆忙的梳洗著衣。

我已經快忘了被他擁抱迎接朝陽的感覺,盥洗室裡的漱口杯,在幾年前被打破後,再也找不到一模一樣的,而另一個也因為掉到馬桶裡,所以也換了新的。

五年內,牙刷已換了不知幾支,甚至有時我們睡迷糊了,還會用上同一支,什麼口氣的問題都不需要掩飾了,是否一樣顏色,一樣款式,他說這些根本不重要。

因此,洗手台上Hello Kitty和小叮噹圖樣,漱口杯左右對峙,小叮噹的杯裡插著一支綠色牙刷,是我的,Hello Kitty則是空的,因為他前一陣子已改用電動牙刷,擺在架子上。

分屬兩個不同故事的漱口杯,以及位於兩個不同位置的牙刷,彷彿在嘲諷我們的夫妻關係,漸行漸遠。

因為他出門的時間早,打點他的衣著已經不再是我的事,他自己會搞定。

早餐呢?很久沒有一起吃了,我同樣不必費盡心思去想菜單、查食譜,反正沒人賞光,更不用說「我愛你」這句話,還有熱情的早安吻,他無福消受,而且現在說起來也有些矯情了。

仔細想想,五年來,他沒有說過一次「我愛你」,一次也沒有。

我和他相聚的時間,嚴格上來說是從晚上七點開始,也就是他下班回來之後,如果他加班的話,那時間可能要延到十點、十一點。

剛結婚的時候,我為了他去學烹飪,「要抓住男人的心,先抓住他的胃」,我深信這個鐵律。

所以,一些餐館名菜常出現在我們餐桌上,宮保雞丁、五更腸旺、蔥油雞、東坡肉……等。

見他吃得高興,我也開懷,雖然不全是我愛吃的,但是他愛吃就好。

飯後,我們會依偎在沙發上看電視,我陪他看新聞,聽他評論國政、批判社情,

他陪我看八點檔,聽我調侃劇情、大哭大笑。

所以我知道行政院長、立法院長是什麼人,他也知道當紅的李世民是誰演的。

我沒有料到的是,五年的時間可以改變這一切,烹飪班我可以說是半途而廢,不知道從哪天起,

他開始干涉我做菜的方法,宮保雞丁他不喜歡太多辣椒,五更腸旺他開始抵制,蔥油雞叫我別淋油,連滷東坡肉要放多少醬油,他都有話說。

我做的菜漸漸變得簡單,烹飪班也不想去了,有時候一盤炒青菜、貢丸湯和皮蛋豆腐就打發掉他,他反而沒什麼意見。

我想,我抓不住他的胃。

隨著他加班次數的增加,我們甚少在一起看電視了,除了現任總統是陳水扁,我對於國家大事可說一無所知,而他,問都不用問台灣霹靂火的男主角是誰他絕對不可能知道。

夫妻之間開始言不及義,他對我說的話,大多都是「不用等我」、「早點睡」,我跟他說的話,也幾乎是「你回來了」、「菜在電鍋熱著」。

我們沒有相同的話題,沒有相同的興趣,除了「夫妻」名義上的聯繫,我們的交流空泛的可憐,比普通朋友還不如。

多可笑的夫妻關係,不是嗎?

婚前,我們曾描繪著未來的願景,他說要生兩個孩子,先男後女,哥哥可以保護妹妹,我卻認為應該先享受一段兩人生活,生孩子的時情倒不急於一時,只是我不想壞了他的興致,並沒有說出口。

婚後一陣子,他很積極的和我「創造宇宙繼起之生命」,他想要孩子,從他不戴保險套的行為可以看得出來,可是我還不想要,又怕他不高興,於是我背著他吃避孕藥。

記得那時,他還興沖沖的帶我到醫院探視一名女性朋友,她剛生完一個四千兩百公克的巨嬰,神色萎糜的躺在病床上。

我忘不了他隔著一塊玻璃看新生娃娃時,眼中綻放的神采,可是我更忘不了,那位女性朋友用著虛弱的語氣告訴我,

她整整痛了一天一夜,才求醫生由自然產改為剖腹產,我更不敢生小孩了。

五年後的今天,他似乎已經放棄生小孩這回事,畢竟只有他一頭熱是沒用的。

可是,待在他上班之後空洞的房子裡,我突然覺得生個孩子也不錯,至少屋子裡會熱鬧點,我的寂寞,也會少一點。

他早就在數年前就開始用保險套了,我不清楚是什麼讓他改變心意,不過這也鬆了我一口氣,我對避孕藥似乎過敏,不論換什麼牌子最後都落得一個水腫的下場。

我猜他六百多度的近視加閃光,應該看不出我水腫前和水腫後有什不一樣,重點是他的保險套解決了我一個大麻煩,同時又帶來另一個新煩惱。

我現在想要一個孩子了,他卻似乎不想,我不知怎麼跟他開口,更別提他頻繁的加班,晚上常累得倒頭就睡,如果我再開這個口,似乎變相增加他的壓力。

兩個人之間,已經夠低潮了,不需要再增加一個會引起衝突的話題。

在我們戀愛的時候,他很喜歡帶我到淡水,坐在河堤旁看落日,沿著碼頭走一遭,可以吃到不同口味的各式小吃,淡水的海產頗富盛名,他似乎是識途老馬,總知道哪家是最道地的。

有時候,他帶著我坐渡輪到對岸的八里,那裡熱鬧的只有一條路,賣的全是孔雀蛤,兩個人可以吃掉一大盤,還覺得意猶未盡。

他也會和我騎雙人腳踏車沿著淡水老街騎到淡海,再由淡海騎回來,沿路的風景不算十分迷人,但有種質樸的味道,兼之海風鹹鹹的打在臉上,我很享受這種氣氛。

當然,坐在腳踏車後座的我三天打漁兩天曬網,心情好的時候才踩兩下,他明知我偷懶,還是賣力的踩,我很懷念,真的即使過了五年,那段回憶仍然歷歷在目。

婚後到淡水的次數,除了新婚那一陣子,幾乎屈指可數,近兩、三年更是一次都沒去過。

每到假日,他不到中午不會起床,我見他這麼疲倦,當然也不會煩他帶我到處走走。

假日照理說,我和他應該可以有些交集可是他累,我只能自己找事做,和在上班工作的朋友出門逛逛街,聊聊是非,也順便埋怨一下他。

至於在家睡覺的他,午、晚飯,自己解決吧!

他不知道,在前幾個月,我耐不住無聊,自個兒坐捷運到了淡水。

果然,太久沒有去了,那裡已經變成一個我完全不認識的地方,

河堤旁的小吃攤不見了,全部集中在捷運站附近,過去我和他看夕陽的地方整修成一條長堤,僅供散步,路面變得乾淨整潔固然是好,但是收藏著我和他美好記憶的地方,消失了

沒有他的帶路,我找不到道地的海產店,找不到好吃的小吃,自己一個人也騎不了雙人單車,但我驚訝的發現,淡水多了一個漁人碼頭,可以坐公車過去。

漁人碼頭,他的腳步沒有踏上過,我先了他一步,這是沒有他,只有我的經驗。

到了漁人碼頭邊,風景美復美矣,卻有種人工雕砌的做作,我以為花了幾百元搭乘藍色公路可以到對岸八里,就像渡輪一般,但那失了古風的遊艇卻繞了一大圈後又開回原點。

除了顛簸的船身搖得我頭暈目眩,我記不起來什麼美麗的風景,連孔雀蛤也沒撈到一粒,淡水變了,我和他的回憶,也變了。

某個早上,我特地比他早起,煮了頓睽違已久的豐盛早餐給他。

然後,沒有第三者,沒有爭吵.我遞出了離婚協議書。

那是我第一次看到他那麼震驚的表情,如果那天是愚人節,我想我成功了。

可是,我不會開那般惡劣的玩笑,他知道我是認真的,他沒有像一般男人一樣,暴跳如雷,開始數落女方的罪狀,也沒有哭哭啼啼,跪下哀求我留下,他只是極力冷靜自己的心緒,默不吭聲的接下協議書,開門,上班,一如往常。

他或許也察覺我們的夫妻關係到了一個瓶頸,也打算仔細考慮離婚的可行性,他近幾年的疏離,我沒有流下一滴眼淚,可是他這天的冷漠,幾乎傾盡我五年的淚水。

我有些後悔,這後悔逐漸蔓延,以心臟為一個起點,通傳至我的頭頂及腳趾。

但後悔又如何呢?

不快刀斬亂麻,也只是拖著一個平淡如水的日子,兩個人乾耗。

我不知道自己對他的愛剩多少,更不清楚他對我的愛剩多少

嫁給他之前,我就知道他沈默寡言,嫁給他之後,自以為能改變他的我,並沒有改變他多少。

我的愛,還不足以改變他,他的愛,亦不足以為我改變,這大概是關鍵所在。

柴米油鹽醬醋茶會摧毀愛情的甜蜜,我嚐到了,但這卻是用五年換來的教訓。

趁現在,沒有孩子,沒有牽絆,我也不貪圖他什麼,該是離婚最好的時機吧!

抖著手在離婚協議書上簽下名的我,交給他之後他出去幾個小時了,我仍然在發抖,

這是一種未知的惶恐,我等他給我一個結果。

他冷淡了我五年後,又凌遲了我七天。

從離婚協議書交到他手上之後,整整一個星期,他不與我說一句話,也睡了七天的沙發,每天仍然照常上下班,除了更加冷淡,我感覺不到他的喜怒哀樂。

那張協議書,就算扔到垃圾筒裡,還會有觸動垃圾袋的聲音,可是他,一點聲音也沒有,我懷疑他根本不當一回事,一段時間不理會我,只是在看我會不會自己忘了離婚這回事。

我受不了了,他到底要怎麼做呢?

連離婚,也要離得這麼漠然嗎?

然而,七天之後的他,結結實實嚇了我一跳,一早,我聽到他在客廳起床的聲音,隔著門板聽不真切,我卻一直等不到他出去上班的關門聲。

一陣乒乒乓乓的金屬撞擊,取代了他一向安安靜靜的作息,我終於按捺不住起身察看,卻在開門後,聞到了一陣食物的香氣。

「起床了嗎?吃點蛋捲。」他笑著,如新婚時我吻他之後那般淺笑。

我心裡狠狠跳了一下,原以為古井不波的情緒,因他久違的體貼,而起了絲絲漣漪。

他還是那麼輕易的,可以撩動我的心,我不清楚他怎麼可以混到九點、十點還不去上班,他接收到我的疑惑,也只是淡然一笑,身上簡單的服裝一點兒上班的氣息都沒有。

可能他,也有工作疲乏吧!

也可能他要宣判了,關於那張離婚協議書,看他神色自若的樣子,我默默吃著早餐,幻想著等一下他會說的話。

他會不會乾脆的就離婚了呢?還是在我面前撕了協議書呢?

不可否認的,我的心,傾向後者。

「我升上經理了。」

他的第一句話,出乎我意料,下一句話,卻馬上進入重點,轟得我措手不及,

「工作上的事告一段落,現在要好好處理家裡的事。」

工作是排在家庭之前嗎?我苦笑。

「工作安頓好,我才能給妳安定的家。」

他像在解釋我的疑惑。

「所以,告訴我為什麼要離婚呢?」

他終於問了,臉色變得嚴肅。

他從來沒有用過這種質疑的口氣與我說話,望著他難得的厲色,我竟一句話也說不出來。

「妳覺得我冷淡妳了嗎?」

轉眼,他的態度忽而又變得自嘲,弄得我丈二金剛,「我就知道妳一個人在家老是胡思亂想。」

我和他長談了一整天,數個小時的談話,有五分之四的時間我是在哭的,因為我覺得自己犯了一個滔天大錯,可是有些事,沒有那張離婚協議書,我永遠不會知道。

他說,五年來,他確實每天都是抱著我醒來,只是後來他工作忙,起床時間變早,而我仍沈睡著,不知道罷了,有時他還會親親我的臉,看著我貪懶的睡顏,他不忍心叫醒我。

而擺在盥洗室的漱口杯,他根本搞不清楚小叮噹是他的或Hello Kitty才是他的,他以為粉紅色是女孩子的頻色,所以他一直用著小叮噹的嗽口杯。

原來,我們一直在無形間,做著親密的唇齒交流,可憐了Hello Kitty,擺在那兒沒人用,成了個裝飾品。

早餐,他吃的都是7-11,他承認很想念我做的早餐,可是他不好意思要我每天做給他,他知道我會擠盡腦汁變花樣,他捨不得看我太累。

「我娶妳,是希望妳享福,不是要妳來當女傭的。」

從他這句話開始,我便止不住眼淚。

提到他的衣著,他更是笑我的傻,他看得出來我會為他添新衣服,按顏色花樣在櫃裡整整齊齊的分類擺放,而新婚時期我常幫他搭配,久了他也知道我的喜好,什麼領帶配什麼衣服,他是為我而穿。

至於熱情的早安吻,每天他早在我熟睡間給我了,我卻兀自鑽牛角尖,認為他不需要我的吻。

「你為什麼從不說你愛我呢?」我噙著淚水問他。

「我以為妳知道,否則我們為什麼結婚呢?」

他理所當然回答。

是啊!我知道,我一直都知道,不然我不會嫁給他的,可是既然知道,我又何必強求他說出來呢?

女人都是需要一些愛語滋潤的,我想這就是理由,看著我控訴的眼光,我想他也知道理由了。

「妳做的大菜,很好吃可是那些菜費工夫,也不全是妳喜歡的,所以我寧可妳做些簡單的菜,最好是妳也喜歡吃。」

他一句一句的解釋,又讓我掉了一缸淚水,「妳不喜歡吃辣,因此我要妳少放辣椒,妳不吃內臟,那我也不吃,妳怕胖,所以料理時我希望油加少一點,醬油鹽份高,吃多腎臟負擔大,為了妳我健康著想,調味即可,不必加太多。」

只要是我煮的,他都喜歡,想想每次準備食物給他,他沒有一次不是吃光的,到底為什麼我會覺得抓不住他的胃呢?

所以,我也抓住了他的心嗎?

另一件令我驚訝的事,他真的知道台灣霹靂火的男主角是誰,即使猜得不完全正確。

「是劉文聰嗎?還是那個李正賢呢?晚上在公司加班,同事都會開電視來看,所以我多少也知道一點。」他撫去我臉上淚痕,笑問:「妳也在看嗎?」

「嗯。」我又想哭了,我真是小覷了那個節目的收視率。

「當上經理之後會比較少加班,那我們就一起看。」

他說得輕鬆,我卻鼻頭一陣酸楚。

我在意的,其實不是看什麼節目,管他行政院長、立法院長是誰,沒有他在身邊,看什麼都索然無味。

我發現,只要願意,兩個人什麼事都可以談,連我跟他解釋台灣霹靂火的劇情,一路聊到整容話題,他也聽得津津有味

是我,是我封閉了自己,以為他不願意聽我說話、不願意對我說話。

他心疼我一個人在家裡,聊公司裡的事怕悶壞我,又見我一副不想搭理他的樣子,他每天只能摸摸一鼻子的灰。

無論他跟我說什麼,我都是愛聽的,可是我現在才讓他知道,夫妻兩浪費了幾年的時間在這種誤解之間打轉,他活該,我也活該。

「我很少看新聞,都不知道國家最近發生了什麼事。」

我這句話出口得有些抱怨。

「好,我以後每天當妳的新聞台。」他溫柔的笑了。

聊到生孩子的事,他先是一陣默然。

「我想生一個孩子。」這時候,我有勇氣說出口了。

「我以為妳不想,剛結婚那一陣子,妳不是一直吃避孕藥嗎?」難得聽到他有些怪罪的語氣。

進一步了解之後,我才發現,他一直知道我在吃藥,或許是我哪次把藥隨便擱在化粧台上,被他看到了,他徹底了解我不想要孩子。

而他也知道,我吃完藥隔天會有水腫的現象,身子骨纖細的我,一雙腳腫得跟象腿一樣,也只有我這種人的鴕鳥心態,才會認為他不會發現。

後來我養成習慣將藥好好放在抽屜中,他以為我不再吃,怕身子水腫難受,所以他戴起保險套,說來說去,還是為了我

「妳又水腫了嗎?一直哭個不停,是想把身體裡的水逼出來嗎?」

他居然敢揶揄我,免不了得到我飽以老拳。

他還是想要孩子的,聽完我說想生孩子,他眼下興奮的光芒大大的告訴我這一點。

只不過,那抹光芒在閃爍之後隨即斂去,他又正襟危坐的問了我一個問題。

「妳真的想生嗎?」

「想啊!我一個人在家好無聊。」

「只是因為無聊嗎?如果一個人在家無聊,妳想出去學東西、去工作、和朋友 去逛街,我不會阻撓妳。」

「你不是也想嗎?」我生氣了,縱然淚眼婆娑沒什麼說服力

他開始說起那個四千兩百公克的巨嬰,原來那名女性朋友的經驗不僅嚇到我,也嚇到他了。

他不希望我生孩子還要受極大的痛苦,什麼剖腹產、自然產,他一點概念也沒有,只知道一定會很痛,他明白我怕痛,所以他捨棄了生孩子的想法。

「我不管,我要生。」明瞭了他的想法後,我更希望替他生一個孩子,身體裡流著我和他血液的孩子。

「那就生吧!」他悄悄的在我耳邊說了一句令我臉紅的話。

「你這麼有精力,不是上班很累嗎?」

我狐疑他話裡的真實性。

經他解釋,我才恍然大悟,就算工作累,他偶爾也有慾望,有時晚上摟著我,又看我睡得香甜,這種看得到吃不到的痛苦,他只能鬱鬱的悶在自己心裡,

面對他的心意,我,真的無言了。

在我像兩顆水蜜桃的雙眼略為消腫後,他催我換衣服,帶我出門。

已經好久沒和他一起出遊了,在兩人間的冷淡破冰後,坐在他身邊竟也給我當初戀愛的感覺。

我凝望著他專心駕駛的側臉,將他的動作姿態深深刻在心裡,因為我差點忘了,我和他之間還橫著一個問題,那張離婚協議書。

我要一輩子記住他的模樣,如果他最後仍是簽了名,可是,他應該不會簽吧!

否則,他何必和我討論生孩子的事。

「到了。」他停車,我也隨之下車。

海風迎面吹來,是淡水。

他也記得這個地方,這個我們記憶珍藏的地方。

「我一直想帶妳來,可是妳假日都和朋友出門,我只好蒙著棉被在家睡覺。」他如此說道。

這是個什麼烏龍呢?

我體諒他工作累,他體諒我和朋友出門,就這樣我們錯過了,一次又一次的相伴。

「你以後想幹什麼,可以直接說。」我惱火的盯著他。

「妳也是。」他正經八百的回視我,言下之意是要我別五十步笑百步。

說來也好笑,我們一直認為自己是在為對方著想,以自己的方式去體貼對方,這種自以為是卻導致了無數個陰錯陽差,一直到我開始懷疑自己不愛他,他也不愛我了,才驚覺這份愛並不是消逝,而是溶入了生活之中,自然的讓人忘了它的存在。

愛情的表現,可以是黏膩、親熱、奉獻、祝福,甚至是退讓,每個人的方式不同,會導致的結果各異。

我的方式是盲目的付出,他的方式是全然的關懷,乍看之下兩個人都沒錯,可是無論什麼方式,中間少了一種叫「溝通」的元素,就容易導致裂痕。

我們的婚姻,就是建築在這種缺乏溝通的空中樓閣之上,嫁給這個男人五年了,我以為我漸漸的不愛他,但只是一番簡單的剖白心意,我對他所有的愛再度復活,甚而轉濃。

女人會因男人長久的冷落而對愛情失望,也可以因男人一句話又對愛情充滿希望,

我不想和他離婚,一點兒也不想,當初硬著頭皮簽下名,或許只是賭氣,只是要他正眼看看我。

可是 ……

「那、那張離婚協議書……。」我要收回來。

「在公司裡。」他好整以暇,「公司的碎紙機裡。」

這個意思是… …?

「妳想離婚,等我成為亡夫時再說吧!」

我估量不出他說這句話,是不是在開玩笑,不過他又騙到我的淚水。

他真的很愛我,即使他沒有說過,我想如果我堅持離婚,他會放我走的,他捨不得見我難過,就像他見我掉淚又趕快摟住我一樣。

倘若,是他想離婚呢?

恕我自私,我是堅決不會放的,除非等我變成亡妻,同樣因為他捨不得見我難過,我自信可以留住他。

「淡水整個都變了,我都快不認識了。」

哄完了我,他連忙帶開話題。

「我來過,我知道有什麼景點。」

「那這次就要靠妳帶路囉!」

是啊!我們可以開創新的回憶,只要有我也有他,什麼時間地點都不成問題。

結婚五年,

我又發現了一次愛情。

我嘅可憐軒豬!

軒豬自從退左燒之後, 就開始出疹! 因為怕唔知係d咩嚟, 所以即刻同佢去睇醫生, 好彩, dr一睇就話係假疹, 唔使食藥, 唔使揸嘢, 等佢出左, bb就會舒服d!


不過, 今朝軒軒起身食奶, 就見到佢塊面咁............




一睇到........哎呀, 心痛死我喇, 可憐嘅軒豬呀!!!


可惜, 今晚放工番到嚟, 情況重嚴重左, 差唔多全個面都係, 個身好多好多, 而且軒豬仲不停係到大叫大喊, 因為佢全身好痕好痕, 見到佢對腳仲不停係到互擦, 係咁擦, 係咁擦!


軒軒, 真係陰公豬囉, 心痛死我喇, 我知你好痕好辛苦, 忍多一陣啦, 好快好番架喇, 媽咪見到都好肉痛, 又幫唔到你, 所以錫番啦, 錫番啦!


2009年10月26日 星期一

發完未呢?!

今日滕滕好反覆, 一時就熱d, 一時就冇咁熱, 所以我今日總共同佢沖左3次涼同佢降溫!


點解食左幾次藥都係咁嘅? 乜唔係食左幾次應該好番d嘅咩?!


今日滕滕豬成日都要抱, 佢瞓冧左, 放番落去床仔, 佢就即刻醒喇, 跟本就唔比我放底, 好似以前梓祐咁..........


梓祐, 好耐冇見你, 好卦住你呀!  而家我覺得我地個距離好似遠左, 唔知係唔係因為你真係好怕個"乞e", 所以連見我都唔敢, 定係我係你心目中已經冇地位呢?!


我之前咁錫你, 從來都冇諗過你要回報d咩比我, 只係想係你心中有我, 但係.......而家我真係feel 唔到, 好傷心......好失望..........


2009年10月25日 星期日

發燒喇, 終於都發燒喇!

今朝10點幾, 比粥仔滕滕豬食, 食左一陣, 佢開始有d反胃, 再食多兩啖, 就嘔左d出嚟!


因為之前姐姐話d蕃茄粥可能酸佢唔係好鐘意, 食到有d反胃, 所以起初我都以為係, 但係再食多兩啖, 連晨早嗰餐奶佢都嘔埋出嚟!


唔妥, 真係唔妥, 一抱起佢, 發現原來有小小燒, 接近101, 所以係襯住今日係星期日, 1:00前就同佢去睇醫生喇!


dr話有小小喉嚨發炎喎, 所以滕滕豬要食消炎藥同退燒藥!  食左藥, 諗住佢會係咁瞓係咁瞓, 但係佢唔瞓都不突只, 仲比平時精神喎! 唉, 真係吹佢唔脹!  食左藥, 好心就瞓下啦, 唔瞓覺, 又點會快好呢!



軒豬仔, 你仲咩唔瞓覺呀?!



軒豬仔, 你諗緊咩呀, 瞓下覺啦!



抱你又唔瞓, 玩你又唔玩, 你想點呀~



滕滕豬一直以來都冇發過燒, 連上次打針, dr 話之前冇發過, 呢次一定會發, 佢都唔發!


好囉! 軒豬, 你終於都發燒喇! 發下燒好喇, 可以多d抵抗力嘛!


2009年10月22日 星期四

暫時可以休息下喇!

今日個朋友可以出院喇, 不過, 都只係暫時性, 因為dr話比佢試下行下街, 下星期三再入院, 睇下佢呢個星期d情緒有冇又唔穩定!


所以暫時可以唔使隔日去醫院喇, 因為真係好攰架, 去完醫院, 又要番公司做嘢!


不過, 都好彩呢排滕滕10:00到食完奶就瞓, 攪掂晒佢d嘢都要10:30, 咁就可以開始做 sit-up, 打肚, 同埋開始加埋呼拉圈!


希望真係可以減到d啦!!!!  yes! yes! yes!


2009年10月18日 星期日

好豐富嘅收獲!

表姐介紹去深圳福田, 因為上面D小朋友衫堅平, 嘩, 真係唔睇到都唔信, 因為起初我都冇乜信心, 諗住只係幫滕滕買下D冬天睡衣同埋係屋企著嘅衫, 樹不知有意外收獲喎!


嗱, 呢對鞋就真係冇得頂喇, 價值RMB30!  不過唔知要到幾時先啱著喇!



呢件衫就真係一見鐘情喇, 因為係紫色架, 攞左上手跟本就冇放開過, 價值RMB95!



呢件背心都係 my favour, 好靚好鐘意,價值RMB100!  不過, 又係唔知幾時先啱著!



好喇, 屋企衫出場喇, 呢兩件都好好, 價值 @RMB25!  呢個冬天得, 著得落!



嘩! 又出場喇, 呢兩套又係堅平, 因為如果係JUSCO到買, 100蚊到,可能都唔得, 而家只係@RMB45 咋!



呢兩套都係堅平, 又堅暖, 亞DEE話著左一定熱死滕滕! 價值 @RMB45!



仲有兩套屋企衫留左係表姐到, 都係得嘅, 所以今日真係好飽, 好飽, 買到好飽!


買完仲去左揼骨, 雖然話係揼骨, 都做左好多嘢架, 有全身去死皮啦, 修腳啦(因為平時只係著高跟鞋, 涼鞋,所以個師傅張我雙乾腳攪掂好), 全身熱石推油按摩同埋背部磨沙!


爽晒, 真係爽晒!!!!


2009年10月17日 星期六

開始喇, 睇下你可以維持幾耐~

尋日比一個人話我個肚腩好大, 終於都比人話, 我個心諗都係遲早嘅事, 不過, 尋日終於有人出口喇!


所以我今日鼓起勇氣, 由今晚開始臨瞓之前做 sit-up, 由30下開始, 同埋攞條帶出嚟打下個肚皮, 每日打半個鐘!


我唔知得唔得, 但係真係想減一減個肚腩............因為真係好大!


2009年10月15日 星期四

請問你想點呢?!

係時候開奶餵埋滕滕最尾嗰餐, 食完就瞓覺喇!


不過, 開完奶番到入房, 就見到以下嘅情況!  當其時, 滕滕係係到叫緊救命, 不過我都忍唔住出去, 要攞番部相機, 因為一定要影番幾張相, 第日問番佢, 究竟佢想點?!



佢呢個position, 轉又轉唔到, 因為對腳唔識申番出嚟, 所以click住左!


個頭又比個床圍冚住, 佢唔識或者整番起佢!


所以見到咁攪笑嘅場面, 一定要留為紀念! 最可惜係影唔到佢個樣, 如果唔係就更加精彩喇!



2009年10月14日 星期三

軒豬, 我今晚又餵唔到你食奶喇!

今朝, 真係十萬個唔想起身, 因為尋日去飲, 我著左對3寸有多嘅高跟鞋, 而且又比個舊同事點左我地行左一個大圈, 所以瞓左一覺, 對腳都仲未係似我自己, 所以係多番爭扎之前, 都要起身啦, 唔通真係唔使做咩!


下午食完飯, 係公司做左一陣嘢之後, 我煮左d飯攞左去醫院探我朋友, 探完番番去公司, 都成6點, 再做多陣嘢就諗住走, 點不知我老闆話去食飯喎!  食飯?! 我已經好鬼攰架啦, 真係唔係好想去, 所以我就同我老闆講, 唔食得唔得架, 我好攰好眼瞓呀! 跟住我老闆就同我講: "我打左番屋企話唔番去食喇!" 吓! 唔係嘛, 咁即係迫我啫!


食完飯番到去都已經10:15, 滕滕都已經要食奶, 所以........我又餵唔到佢喇, 只有係佢食完之後, 抱住佢落格嗰一陣, 就真係抱左嗰一陣囉 !


軒軒, 媽咪呢幾日好忙呀, 番到嚟, 你又瞓左, 所以唯有係你個床頭索左你d味幾下, 當係補償左喇!  有陣時, 真係好矛盾, 因為為左你, 又唔可以放棄工作, 但係放棄工作, 就冇錢! 咁點..........


2009年10月13日 星期二

唔通蘇民峰真係咁準....?

尋日去個舊同事到飲, 見到舊大老闆(真係最大嗰個), 同佢打左聲招呼, 就去搵位坐啦!


因為以前係 main showroom做, 個大老闆好多時都會入嚟睇下 d display同埋d 新product反應好唔好, 有冇問題, 所以我做左咁多年, 又上過去廠做過嘢, 佢雖然唔記得我個名, 但係都認得我! 


飲完, 因為有個舊同事去買煙, 所以我同另外一個, 就企左近停車場門口等, 係呢個時候, 又見到呢個舊大老闆喇!


以我咁嘅性格(人人都話我好吹得水, 咁當然唔係誇張嗰隻啦, 只不過係健談, 係人都可以有話題講到啫), 我當然就再同佢打多聲招呼啦, 順便恭喜佢老婆有左啦!


就係因為講左呢句嘢, 佢就問我啱唔啱路, 可以順便車埋我地番屋企!


哈哈, 我知佢係小欖買左橦7千幾萬嘅別墅, 所以我知佢應該係同我同路嘅......, 雖然我把口就話唔好喇, 唔好意思嘅, 但係個心都不知幾想, 因為係尖東飲, 要去佐敦道我先有車番屋企架, 所以佢再講: "唔怕, 順路啫!" 咁我就話好啦, 唔該晒呀, 咁就上左車喇 ! 真係諗都冇諗過, 一個上市公司主席嘅大老闆會車我番屋企, 所以上次鑼咁大個肚, 去佢個wedding party 到飲就真係冇錯!!!


今年, 蘇民峰本書講過, 我未來一年, 人緣好, 又有桃花, 有桃花, 係人地對我嘅印象, 就一定係好, 要見客就必然更好!


所以.......唔通未過年, 先入秋就已經嚟料, 因為我而家份工作, 係要接觸客人, 所以要有桃花, 對我嘅事業先有幫助, 如果係咁就好喇, 今年花紅就..........哇哈哈哈哈!!!


幾經辛苦先影到咋!

已經試過好多次想影佢第二隻牙, 因為一張開佢個口, 佢條利就會同一時間出埋嚟, 好似公仔咁, 開口->利出, 開口->利出, 唔知咁樣係唔係本能, 所以影到而家先影到, 仲要佢個口仔係唔可以太大, 如果唔係, 條利仔又........



我真係好想知, 有冇小朋友好似我個滕滕咁, 個唇咁厚???


因為亞dee雙唇好厚, 所以我成日凝住滕滕個唇真係好似佢老豆......咁厚! 而且個形狀........都係一樣樣!


軒軒, 你係我個肚到, 我就已經同你講, 叫你乜嘢似爸b都唔緊要, 最緊要對眼要似我雙眼皮, 你唔聽都不突止, 仲要連雙唇都似埋你爸b.........有冇攪錯!


好卦住你呀!

今日有朋友結婚, 去左飲, 所以今晚餵唔到奶.......好彩裝左個cam咋, 因為飲飲下, 又可以睇下滕滕, 飲飲下, 又可以睇下滕滕!


今朝出門口, 錫左軒豬三啖, 因為我知道今晚餵唔到奶嘛, 所以好唔捨得......


番嚟嗰時, 滕滕已經瞓到隻豬咁......



亞DEE問我, 係唔係因為我鐘意側瞓, 所以滕滕都好鐘意側瞓, 跟住我就話喇............. : 你玩嘢咩, 邊有大肚婆係平瞓架, 個肚咁大, 個個都側瞓架啦!



你估下佢發嗰個夢, 係唔係係到跑緊.......


2009年10月11日 星期日

低你啦, 你知道我係好辛苦未呀?!

尋日list左張單比亞dee去買今個星期餸, 佢一睇左之後, 就問我係唔係一個星期嘅, 跟住我就問佢: "仲咩呀, 又想分兩次買呀? 冇所謂呀, 你鐘意啦, 如果你唔怕煩!"  講完佢就冇答我, 只係話: "真係好討厭要去到咁遠買餸呀!"


遠!!!  乜你覺得係同區買餸好遠咩??? 所以我就即刻問佢: "唔知我係油塘買番嚟遠d, 定係你係隔兩個村買番嚟遠d呢?!"


佢買完餸, 一開門, 第日時間就話: "嘩, d嘢好鬼死重呀!"


跟住我又搵位入喇: "重? 唔重! 我係油塘都係咁攞番嚟啦! 我個個星期都要搭成個鐘頭車, 攞住袋咁重嘅餸番嚟都係咁啦........重?! 咁你知唔知我之前辛唔辛苦啦!!!"


我唔出聲, 唔代表我唔辛苦,


我唔出聲, 唔代表我唔想搵人分擔,


我唔出聲, 唔代表我係亞四,


我唔出聲, 只不過係錫住你, 唔想你咁辛苦,


但係, 我估唔到你冇體諒我, 仲要覺得我好得閑, 好舒服!


, 我睇下你以後仲會唔會以為我好疏乾!!!


你係真唔係真呀?!

今晚又失眠喇, 今晚失眠係因為仲好擔心我個朋友!


佢今日打過電話比我地, 聽佢把聲, 個人精神左, 好過之前好多好多, 個人都好似清醒左; 同佢傾左幾句, 個人好似似乎明白, 唔會再自尋短見。不過, 我怕.....佢係扮出嚟, 因為佢而家轉左去精神科病房, 佢同另外一個朋友講, 佢唔想係到, 佢想快d走, 因為佢話嗰到d人真係痴痴地。所以我怕佢只係因為想走, 而扮到好似已經冇事咁!


好彩係4尺咋!

今晚軒軒10:15已經食完奶瞓左, 睇下睇下佢, 佢又好似長左! 因為我發現佢好多時瞓下瞓下, 越瞓越落, 腳下面個空間, 已經越嚟越少!


好彩我地買床仔嗰時買左張4尺, 如果買左張3尺, 咁軒豬就好快就下下都頂腳喇!


頭先我同亞dee講, 我真係好鐘意軒豬架, 跟住亞dee就話: 我都係呀, 唔係淨係你喎!  有時我都係到諗, 真係好開心, 好彩我地兩個都鐘意小朋友, 因為軒豬先可以要晒我地兩個嘅愛!


2009年10月10日 星期六

都真係幾辛苦!

舊年聖誕節同梓祐bbq過之後, 就已經冇再去, 而今日就係生左嘅第一次!


原來同滕滕去bbq都係一件幾辛苦嘅事, 因為佢覺得好新奇, 好得意, 但係又好唔舒服, 因為佢見到燒烤場好多人, 係到望完又望, 又望d燈, 又望d人, 望到我d朋友實一實, 究竟你係乜水嚟, 見到d火係到郁下郁下, 就望住唔眨眼, 一時又想落地, 一時又好似想摸.......滕滕, 火火嚟, 唔摸得架!!!


完本9點幾已經好眼瞓嘅佢, 幾經爭扎, 差幾次就已經進入睡眠狀態, 一放佢落bb車, 佢就醒左喇!  滕滕, 好心你瞓下覺啦, 平時係街到, 你係bb車都照瞓架, 仲咩你今日寧捨醒神架!


到左10:30食奶時間, 食完咁济都差唔多瞓著, 一放落bb車......唉! 又眼光光! 我已經用張帔擋住你, 等成架bb黑蚊蚊架啦, 你都仲係唔瞓, 你好high咩???!!!


所以到左11:15, 我就真係唔想滕滕咁夜先瞓, 所以我同個工人走先! 一番到去, 同佢抺完手, 面, 腳, 換埋睡衣, 3分鐘唔使, 佢就已經瞓左喇!


你個曵軒豬, 出左街你就死都唔肯瞓, 瞓一陣都好吖, 如果唔係, 第日點帶你去蒲呀?! 


p.s. 今日滕滕著左我買比佢嗰對新鞋仔, 因為真係唔想佢腳 fing fing, 不過當佢去到燒烤場醒左嗰時, 發現自己對腳有對鞋時, 佢好似好唔鐘意有嘢cool住咁, 死都要扯甩佢!


2009年10月8日 星期四

d人個腦唔知用嚟諗乜!

乜將個微波爐較到最細火, 但係就叮成30分鐘, d幅射會細d, 冇咁易死架???????


個會計白痴!!!! 都唔知佢個腦係唔係生係個屎忽到!!!!  一係就係公司不停咁煲嘢, 煲藥, 煲湯, 煲粥, 煲果皮水! 唔煲嘢, 就用個微波爐叮嘢叮成個鐘, 叮完一次30分鐘之後, 如果唔夠熱就再叮!


同我地講, 食肉會短命d, 乜用微波爐叮嘢食, 就唔會咩?! 叮左咁耐, d膠都會老化得快d啦, 有冇腦架!


你估個微波爐只係比你一個用咩, 公家嘢嚟架, 如果你想只係你自己一個用, 不如你買個放係自己個位啦!


老闆攞個飯煲比我地一斉用, 你就將個飯煲個膽用你嗰對鐵筷子整到花晒, 仲生晒锈(你話佢係唔係忽忽地, 邊有人用鐵筷子去攪個西施煲架); 個微波爐呢, 又比你攪到叮左都唔熱! 人換炭粉你又換炭粉, 你換完個炭粉, 個fax機又比你攪到卷唔到紙上去! 人又影印你又影印, 點解你成日影印, 都唔記得扯左口釘出嚟先放入去卷紙影印啫, 攪到個影印機影完d嘢出嚟歪晒, 乜你唔知點解歪咩, 就係因為你冇扯d釘出嚟先影, 攪到d釘攝晒係個機裏面, 咁d紙出嗰時咪歪晒囉!!!!


你究竟知唔知人地頂你唔順架, 係唔係因為公家嘢, 你就求Q其, 話知你! 枉你仲成日同人講佛, 又話去邊到邊到靜修喎!  你個人咁, 修埋你餘生你都冇鬼用啦!!!!


 


隨緣

頭先去完醫院探完個朋友, 佢好攰, 因為出事之前幾日佢都冇乜瞓過, 所以我地去到, 佢就瞓下, 醒下, 喊下, 又瞓過, 呢個程序, 我相信佢呢個星期都會係咁.....


有陣時, 我覺得點解人會對某一樣嘢要咁執著呢, 如果用另一個角度去睇, 呢個社會, 就唔會有咁多人自尋短見..........


不過, 可能我唔係第一身, 所以我唔幾嗰樣痛去到咩程度, 又或者第日係我身上發生嗰時, 可能我都會都唔定..........又或者冇事..............


2009年10月7日 星期三

點解???????????????????????????

點解人會有情感


點解人唔係冷血


點解人要有親情、友情同愛情


點解人咁自私


點解人要面對生離死別


點解人會感受到痛苦


點解人唔可以飲d嘢就可以洗去煩惱


點解人要面對困難


點解人唔可以掌握自己嘅嘢


點解人要面對不斷嘅變化


點解人捉唔住佢想要嘅嘢


點解人要尋求死亡...................


down....down......down.....超 down......

今晚我忍唔住去買左包煙...............


因為我啱啱係醫院番左嚟一陣, 因為我嗰個收埋自己嘅朋友, 終於都打電話比我!


其實係應該係開心先啱, 不過佢打嚟比我同我講, 佢想死, 死過兩次都死唔去........頭先晏就仲係第三次................


原來佢老公係大陸同另外一個女人生左個bb, 而家仲要係有歲幾.......


佢之前同呢個老公離左婚, 之後又再結婚, 當其時我都已經好唔明點解比呢個男人厄過都仲要同佢再結多一次婚, 因為呢個男人想生仔, 而佢係唔得.......


雖然話就話係大陸已經領養左個囡番嚟養, 當係自己, 但係既然呢個男人本身係要生仔, 咁佢都唔會完全接受到佢個女人係冇得生, 咁.......再結婚又為乜呢!


我好擔心佢, 我可以做嘅就只有去倍佢同安慰佢..........


2009年10月6日 星期二

多謝你呀~

尋日番到屋企, 我表姐就打電話嚟鬧我......唔係, 係話我.......都唔係, 應該係指點我先啱!


因為佢睇完我寫嗰兩篇blog: "好開心我身邊有你!" & "唔識行呀.....哈哈哈哈......" , 就好肉緊咁同我講, 佢以前都想佢對孖寶瞓耐d同晏d架, 不過就係因為放左落張大人床之後, 就lai 嘢, 以後都要一齊瞓, 叫我唔好亂咁嚟, 同埋, bb仔係未到一歲都唔應該著鞋仔架, 因為佢地feel 唔到個地, 第日就會唔係好識行, 同可能行得唔好架喇, 又再一次叫我唔好亂咁嚟!


雖然, 我當時真係好求其咁答左佢: "得喇, 我嗰日放佢係我地張床瞓, 係因為嗰次係孖day holiday, 我真係想瞓好d先放佢係我側邊啫, 而鞋仔, 係因為天氣開始凍, 今個星期六有街去先買對鞋仔比佢著, 唔想佢腳fing fing 啫!" 但係佢每一次同我講嘅嘢, 我都有思考架!


所以, 表姐, 你唔好以為我會嚴你煩, 因為我知道你緊張我同滕滕先至咁夜打嚟, 係個blog到留左言都等唔到, 要即刻打比我!  我feel 到架, 我真係feel到架, 只不過我份人好多嘢都唔會講出嚟, 仲要好似好唔耐煩咁應你, 因為我個性格就係咁, 好似好唔耐煩, 但係其實個心就已經開始緊張, 如果唔係, 我點會記住你同我講過嗰d 嘢吖!


以後, 我仲有好多嘢都唔識, 到時我問你, 你唔好嚴我煩就得喇!


真係堅呀~

今晚同老闆約左個客食飯, 因為老闆知我鐘意食鮑魚(其實好多人都鐘意食架啦, 貴嘢喎!), 所以就去左太湖到食!


我老闆叫左隻好似手掌咁大嘅鮑魚比我!!!! 真係好似"手掌"咁大架!!! 食到我連其他嘢都冇食, 淨係隻鮑魚都飽晒啦!!!


呢d唔係成日會發生嘅情形, 就更係要影番張相啦, 不過因為同個客一斉, 所以就冇得咁做!!!  如果唔係, 就真係要影番十張八張先得!!!


2009年10月5日 星期一

????????..........九十幾個問號........

今日收到個舊同事電話, 打嚟話佢結婚, 想請我飲, 因為識左好耐, 咁當然二話不說就答應左啦!  收左線之後, 就同我嗰個同事+朋友講, 亞"邊個" 結婚請我飲呀, 下個星期二呀!


講完之後, 我嗰個朋友+同事就問我, 點解唔請佢喎?!  大佬, 又唔係我結婚, 點解我會知佢唔請你呀!  咁好啦, 我個朋友+同事就叫我問下"邊個"請唔請埋佢喎, 咁都幫佢問一下啦, 因為大家都識!  我係個電話問緊之際, 我個朋友+同事就問亞"邊個"佢12月都結婚, 問佢去唔去!


哦!  唔怪得無啦啦話, 話要去亞"邊個" 到飲啦!  原來個朋友+同事想佢自己12月結婚嗰時, 都想人地去佢嗰到!!!!!


有陣時我都唔係好想話我呢個朋友+同事, 因為大家都係朋友, 朋友本應唔應該係咁, 不過, 我之前同佢講過, 你1年半之後先結婚, 唔使咁早問定人地嚟唔嚟你到飲嘛, (仲要係講左一定要嚟, 唔嚟唔得喎) 會唔會唔係幾好呀, 佢都覺得冇嘢, 咁咪算囉, 你要咁"囉" 唔通我唔比你咩!


唔識行呀.....哈哈哈哈......

今日放左工去左太子買左兩對鞋仔比滕滕, 一對絨毛鞋, 一對波鞋!


番到屋企, 就更係第一時間比滕滕試下啱唔啱著啦, 點不知著左對波鞋之後, 放滕滕落地行, 佢居然唔識踏步喎, 成對腳薑更左咁, 唔郁!


軒豬, 而家一放你落地, 你自己都不知幾開心, 一路一路咁行, 仲要真係大踏步咁, 但係, 而家同你著左對鞋, 你就唔郁, 好攪笑囉!  你知嘛, 遲D, 你就會知, 一著鞋仔, 就代表同你去街街架喇  !


2009年10月4日 星期日

使唔使瞓到咁先?!

今朝一起身, 見到軒豬瞓到咁, 真係唔攞相機影左佢都唔得!



一, 尋晚已經整左你幾次, 幫你瞓好d, 瞓番係個枕頭上面!


二, 張床已經比你攪到亂晒龍!


三, 個床圍, 就嚟比你移平喇!


四, 再係咁, 咁個睡袋都就嚟唔啱係用啦!


好開心我身邊有你!

呢兩日個工人放假, 亞dee呢一係就番通宵, 一係就番早, 所以呢兩日湊軒豬嘅職責, 就係我身上!


因為想滕滕朝早嗰餐奶, 食完之後瞓耐d, 所以我就將佢搬左係我隔離, 同我一斉瞓!  嘩! 果然,真係瞓到成十點幾先醒, 更係啦, 因為如果佢瞓瞓下醒左, 見到我都係到瞓, 佢就會好自不然, 好安落咁, 再瞓番!








軒豬, 點解你會無啦啦瞓左係我側邊嘅?  點解你又無啦啦係我生命裏面出現嘅?  點解你瞓覺個樣咁懵嘅? 點解你個樣咁傻嘅?.........


你係唔鐘意邊樣先?!

食牙仔餅之前, 比左件衫仔亞滕著, 但係佢好似唔係好鐘意......


不過, 未知佢唔鐘意d乜, 係唔鐘意件衫仔, 定係d牙仔餅冇味唔好食........唔知, 等下次分開試下, 睇下邊樣嘢攪到佢咁唔alike先!


 























軒豬, 咩事呀, 仲咩咁嘅樣架, d 餅餅唔好食, 定係件衫衫唔鐘意呀?!


2009年10月3日 星期六

反眼的生日飯!

今日食飯做節+慶祝埋亞媽生日, 因為亞媽係舊曆八月十一生日, 咁因為而家大家都好多嘢做、好忙, 所以一次過攪埋佢.....不過, 今次食飯就真係好反眼囉!


做人真係難, 因為亞媽食齋, 所以慶祝佢生日就更係去齋鋪啦, 不過我老豆就話做節, 就更係唔好去齋鋪! 唉,你話, 順得哥情就失嫂意!  雖然亞媽本身係煩(已經去到1000%), 不過佢係我地心目中嘅地位, 跟本同我老豆冇得比, 所以就去左齋鋪喇!


我老豆係一個酒人, 冇酒不歡, 尤其係夜晚餐飯, 都一家要飲番兩杯先開心同安落, 所以亞媽就預備左個樽, 裝左小小酒去齋鋪比老豆飲, 不過, 今次就比人發現左, 同佢講, 齋鋪係唔飲得酒!  唉!!!!!! 好心個經理講嘢就醒d啦, 有d人係唔鐘意講嘢咁唔客氣架, 尤係你係做食市, 個客人幾唔啱, 都唔可以咁無禮貌同佢講, 話呢到唔飲得酒啦! 


雖然, 我老豆都有唔啱, 但係, 佢食親飯都要飲酒, 咁我覺得佢都知係唔可以飲, 所以都好低調啦!  咁係唔係可以算呢!  跟住, 我老豆話唔食, 話要走喎!  不過, 最終都冇!


因為今日係八月十五, 所以間齋鋪就一早已經講左, 8:30要交枱, 不過佢話8:30啫, 有陣時遲小小都會卦!  所以我見8:15, 咁咪叫個伙計攞個cake出嚟切囉, 攞左出嚟之後, 亞媽二話不說, 就切晒佢, 仲切到個cake鬼死咁核突!!!   oh, my god!!! 亞媽, 你仲咩事呀, 歌又未唱, 蠟燭又未點, 你就求其切左個cake佢!!!


亞媽話, 怕比人話喎, 因為已經8:30左!!! 哎呀, 人地都見到你食晒嘢啦, 都知你就嚟走, 唔通佢鬧你, 點解仲未比番張枱佢咩!!!


呢個生日飯, 就係係呢個咁無論嘅環境下食完........係唔開心囉!!!


軒豬識坐喇!

無啦啦突然間想睇下軒豬坐唔坐到, 呀, 居然都OK喎.....




坐坐下都好似都幾好吖!





係喇, 知你叻豬喇!





咩事....?





oh.......





哇哈哈哈哈.......


2009年10月1日 星期四

成日企, 你唔攰嘅咩???!!!

呢個滕滕, 自從唔想坐同瞓係張high chair 之後, 又一.....唔係係唯一動作, 就係企, 日又企,夜又企, 瞓醒又要企, 扭計又要企, 成日企!


哎呀, 你唔好同我講, 你連扒都未識, 你想行呀?!  仲要企好耐都唔攰......你唔攰啫, 我地對手好攰架........














p.s. 對肥手, 唔係我架!