韓國旅行單嘢, 困擾左我一個星期, 畢竟大家都係朋友過, 心事都有講過, 雖然我真係好唔想絕交, 但係我真係接受5到有人當我係傻仔! 所以當尋日埋左條尾數之後, 我可以完全delet左呢個人......
縱使5捨得, 大家曾經frd過, 但有d嘢係時候了結!
2015年5月20日 星期三
2015年5月16日 星期六
超級痛苦及難受之韓國旅行
我咁大個女從來都未試過咁受罪, 5.10-5.14 呢5日, 我5會再比佢係我生命中再次發生!
我知道係佢立場我都好衰, 我一開初講明我係5識路係路痴嚟, 我5介意佢去邊我就去邊, 總之就5洗煩5洗叫我諗就得, 因為我話我好怕旅行都要咁煩惱! 就係因為我5識路5睇到, 咁對方可能覺得我乜都5理! 但係, 我立場都講到明, 到時佢搵路時我就睇住兩個小朋友~ 我一直都係咁講亦係個心咁諗, 因為兩個單拖個小朋友出門, 一定係要咁樣拍住去!
兩個小朋友可以一齊去旅行, 正常我覺得佢地一定係開心到癲左, 所以係韓國一落機, 係天橋上行去地鐵時, 兩個小朋友開心到自己跑左去! 佢地咁樣, 做父母係5容許, 因為異地走失左點算呢, 所以佢地兩個比我地兩個媽媽鬧左一大餐! 係呢幾日旅行, 我發現朋友個仔各方面都比較遲緩, 而我同滕滕提醒左幾次佢個仔成日甩褲要拉番高條褲時, 漸漸我朋友聽到就不其然5開心一見到個仔甩褲就直接係街到鬧左先! 甩褲,拉拉鏈,同埋太大力整爛左件雨褸, 我朋友係不停咁係街到大吵大鬧, 仲要扯住個仔D頭髮, 同埋打! 我見朋友咁失控, 我已經5想出聲去勸佢, 唯有我同個仔彈開企埋一邊等佢!
滕滕真係好難玩, 成日都撩佢個仔玩, 而佢個仔報串完滕滕攪佢之後, 兩個就又再玩過. 小朋友, 正是這樣!!! 但我朋友就5係咁睇法, 我地睇緊條路點去, 兩個小朋友就係到玩, 我朋友又係街到大聲鬧! 到兩個小朋友5玩係到講嘢, 佢又鬧話好嘈住佢! 咁即係玩又鬧, 唔玩又鬧! 仲要下下都鬧得5係細聲!
滕滕第二日旁晚係樂園走之後就開始有D咳, 所以一番到酒店我就比藥佢食同埋跟住同佢戴口罩. 滕滕食左藥都5係咳得好緊要, 耐5耐一兩聲, 但係我朋友就當滕滕發瘋咁, 佢個一行埋滕滕近D就即刻啤住個仔示意5好行咁埋, 再5係就扯開個仔! 我知道佢怕傳染左比個仔之後再野到個細仔, 但已經戴晒口罩啦, 又5伙咳得好嚴重, 真係需要咁咩??? 到final 嗰日, 我同佢個仔講5好行咁近我地,如果唔係一陣又比佢媽媽鬧架喇!
一去到韓國, 大家每人攞左HKD2000出嚟換錢, 跟住怕5夠用, 所以之後每人再出多HKD1000嚟換, 去到尾二嗰日lunch我就話睇下亞公有幾多錢剩分番d出嚟一陣用埋佢, 留番d夜晚食埋last一餐飯! 我咁講我覺得好正路, 因為5通換左d WON 係韓國5用留番攞番HK咩! 但我朋友冇分番出嚟!
其實我一直都冇見過我朋友換WON 去用, 而我自己TOTAL 就換左HKD2000. 一路我都覺得好奇怪, 點解佢5換錢但係就有WON 用, 而第二日去完樂園之後食拉麵, 我見到我攞埋去韓國做亞公個荷包仔D錢D單好亂時, 我就懷疑佢冇換錢攞亞公D錢嚟用! 到左尾二嗰日我話攞番亞公D錢分番出嚟去買嘢, 而佢就答我D錢同佢自己D錢撈亂晒嚟用喎!
我真係覺得佢好自私!!! D錢我都有夾, 佢KEEP住晒D錢5比番我, 因為佢怕佢自己5夠錢買嘢, 咁我呢, 佢從來都冇諗過我都會用晒換左嗰HKD2000! 所以去完嗰條冇玩具買嘅玩具街之後, 再去同佢去LOTTE陪佢去買零食, 而我同滕滕又去睇玩具等佢之後, 我真係好5想再陪佢去買化妝品! 所以我同佢講滕滕條褲污糟左我同佢番酒店先! 結果佢就二話不說咁即刻答我好你地番酒店啦, 咁就掉頭走冇問過我識5識搭地鐵!
我同滕滕係個地鐵到個幾鐘, 不停咁問人, D人好多都5識英文又5識國語, 好彩有個好人嘅女人5識講都教我咋! 差5多9點先番到去酒店附近嘅地鐵站, dinner 都未食! 到我朋友12點幾番酒店之後, 佢同我講佢頭先係明洞換錢個差價高過晒我地之前換嗰兩次! 呢D人真係自打咀巴, 用晒D亞公錢, 仲話比我聽換番D錢比我(攞番HK), 真係幾咁好笑!
我其實好多嘢都冇所謂, 食乜去邊我都5緊要, 但我5食個仔都要食架! 呢個旅程, 我覺得我同滕滕好似既人離下咁, 佢好想食辣, 但我都要比碗白飯個仔食!!!
回程係韓國未上機, 我同我朋友全程都冇交流過, 明顯地大家都5想同大家講嘢, 佢有佢地行, 我有我地行! 所以一番到HK, 老公嚟接機我見到佢嗰一刻, 兩行眼淚都已經忍5住流左出嚟!
我係FB 到POST 左叠WON出嚟,話厚到可以要嚟ZIP 枱腳, 因為我真係覺得好撚ON交, 換左D錢係韓國冇得用攞番嚟HK! 我朋友睇到就WA 我話佢見到我咁樣佢好5開心, 有乜嘢可5可以攤出嚟講! 原本我真係5諗住答佢, 因為佢咁樣搵我苯我真係5想再同佢講嘢, 但係我真係好鄧佢個仔可憐, 所以我回覆佢如果朋友係要顧及對方感受, 我都希望佢可以顧及下個仔嘅感受! 點不知換嚟佢嘅答覆就係, 佢有佢教仔嘅方法, 我都有打個仔隻手, 所以冇資格話佢. 咁即係我講咁多嚟係嘥氣, 佢完全5接受人地嘅批評, 仲要覺得自己係街到扯住個仔D頭髮嚟鬧係好啱!
我5會再同呢個朋友有計傾, 因為我首先接受5到佢當我傻仔去搵我苯, 同埋, 我真係一樣接受5到佢咁樣去對個仔! 大家已經緣盡!
我知道係佢立場我都好衰, 我一開初講明我係5識路係路痴嚟, 我5介意佢去邊我就去邊, 總之就5洗煩5洗叫我諗就得, 因為我話我好怕旅行都要咁煩惱! 就係因為我5識路5睇到, 咁對方可能覺得我乜都5理! 但係, 我立場都講到明, 到時佢搵路時我就睇住兩個小朋友~ 我一直都係咁講亦係個心咁諗, 因為兩個單拖個小朋友出門, 一定係要咁樣拍住去!
兩個小朋友可以一齊去旅行, 正常我覺得佢地一定係開心到癲左, 所以係韓國一落機, 係天橋上行去地鐵時, 兩個小朋友開心到自己跑左去! 佢地咁樣, 做父母係5容許, 因為異地走失左點算呢, 所以佢地兩個比我地兩個媽媽鬧左一大餐! 係呢幾日旅行, 我發現朋友個仔各方面都比較遲緩, 而我同滕滕提醒左幾次佢個仔成日甩褲要拉番高條褲時, 漸漸我朋友聽到就不其然5開心一見到個仔甩褲就直接係街到鬧左先! 甩褲,拉拉鏈,同埋太大力整爛左件雨褸, 我朋友係不停咁係街到大吵大鬧, 仲要扯住個仔D頭髮, 同埋打! 我見朋友咁失控, 我已經5想出聲去勸佢, 唯有我同個仔彈開企埋一邊等佢!
滕滕真係好難玩, 成日都撩佢個仔玩, 而佢個仔報串完滕滕攪佢之後, 兩個就又再玩過. 小朋友, 正是這樣!!! 但我朋友就5係咁睇法, 我地睇緊條路點去, 兩個小朋友就係到玩, 我朋友又係街到大聲鬧! 到兩個小朋友5玩係到講嘢, 佢又鬧話好嘈住佢! 咁即係玩又鬧, 唔玩又鬧! 仲要下下都鬧得5係細聲!
滕滕第二日旁晚係樂園走之後就開始有D咳, 所以一番到酒店我就比藥佢食同埋跟住同佢戴口罩. 滕滕食左藥都5係咳得好緊要, 耐5耐一兩聲, 但係我朋友就當滕滕發瘋咁, 佢個一行埋滕滕近D就即刻啤住個仔示意5好行咁埋, 再5係就扯開個仔! 我知道佢怕傳染左比個仔之後再野到個細仔, 但已經戴晒口罩啦, 又5伙咳得好嚴重, 真係需要咁咩??? 到final 嗰日, 我同佢個仔講5好行咁近我地,如果唔係一陣又比佢媽媽鬧架喇!
一去到韓國, 大家每人攞左HKD2000出嚟換錢, 跟住怕5夠用, 所以之後每人再出多HKD1000嚟換, 去到尾二嗰日lunch我就話睇下亞公有幾多錢剩分番d出嚟一陣用埋佢, 留番d夜晚食埋last一餐飯! 我咁講我覺得好正路, 因為5通換左d WON 係韓國5用留番攞番HK咩! 但我朋友冇分番出嚟!
其實我一直都冇見過我朋友換WON 去用, 而我自己TOTAL 就換左HKD2000. 一路我都覺得好奇怪, 點解佢5換錢但係就有WON 用, 而第二日去完樂園之後食拉麵, 我見到我攞埋去韓國做亞公個荷包仔D錢D單好亂時, 我就懷疑佢冇換錢攞亞公D錢嚟用! 到左尾二嗰日我話攞番亞公D錢分番出嚟去買嘢, 而佢就答我D錢同佢自己D錢撈亂晒嚟用喎!
我真係覺得佢好自私!!! D錢我都有夾, 佢KEEP住晒D錢5比番我, 因為佢怕佢自己5夠錢買嘢, 咁我呢, 佢從來都冇諗過我都會用晒換左嗰HKD2000! 所以去完嗰條冇玩具買嘅玩具街之後, 再去同佢去LOTTE陪佢去買零食, 而我同滕滕又去睇玩具等佢之後, 我真係好5想再陪佢去買化妝品! 所以我同佢講滕滕條褲污糟左我同佢番酒店先! 結果佢就二話不說咁即刻答我好你地番酒店啦, 咁就掉頭走冇問過我識5識搭地鐵!
我同滕滕係個地鐵到個幾鐘, 不停咁問人, D人好多都5識英文又5識國語, 好彩有個好人嘅女人5識講都教我咋! 差5多9點先番到去酒店附近嘅地鐵站, dinner 都未食! 到我朋友12點幾番酒店之後, 佢同我講佢頭先係明洞換錢個差價高過晒我地之前換嗰兩次! 呢D人真係自打咀巴, 用晒D亞公錢, 仲話比我聽換番D錢比我(攞番HK), 真係幾咁好笑!
我其實好多嘢都冇所謂, 食乜去邊我都5緊要, 但我5食個仔都要食架! 呢個旅程, 我覺得我同滕滕好似既人離下咁, 佢好想食辣, 但我都要比碗白飯個仔食!!!
回程係韓國未上機, 我同我朋友全程都冇交流過, 明顯地大家都5想同大家講嘢, 佢有佢地行, 我有我地行! 所以一番到HK, 老公嚟接機我見到佢嗰一刻, 兩行眼淚都已經忍5住流左出嚟!
我係FB 到POST 左叠WON出嚟,話厚到可以要嚟ZIP 枱腳, 因為我真係覺得好撚ON交, 換左D錢係韓國冇得用攞番嚟HK! 我朋友睇到就WA 我話佢見到我咁樣佢好5開心, 有乜嘢可5可以攤出嚟講! 原本我真係5諗住答佢, 因為佢咁樣搵我苯我真係5想再同佢講嘢, 但係我真係好鄧佢個仔可憐, 所以我回覆佢如果朋友係要顧及對方感受, 我都希望佢可以顧及下個仔嘅感受! 點不知換嚟佢嘅答覆就係, 佢有佢教仔嘅方法, 我都有打個仔隻手, 所以冇資格話佢. 咁即係我講咁多嚟係嘥氣, 佢完全5接受人地嘅批評, 仲要覺得自己係街到扯住個仔D頭髮嚟鬧係好啱!
我5會再同呢個朋友有計傾, 因為我首先接受5到佢當我傻仔去搵我苯, 同埋, 我真係一樣接受5到佢咁樣去對個仔! 大家已經緣盡!
訂閱:
文章 (Atom)