而家發皮四、唔LIKE 個樣, 就係咁架喇~
仲咩呀, 你嬲我呀????????
我今晚又發作喇.................因為老公番通宵................
我忍唔住, 我忍唔住買左包煙............, 唔知點解而家好似有病咁, 滿惱子都係一D唔好嘅嘢, 越唔想諗就越諗得多............
今晚仲攞左支酒出嚟飲, 好似想醉左乜都唔想理、唔想知、唔想諗, 但係你估我唔知酒醉三分醒咩, 又唔係未試過飲醉酒! 但係真係好想麻醉自己, 因為我今晚想喊, 但係喊唔出...........
如果唔係怕滕滕半夜醒左聽唔到, 我真係想食安眠藥一覺瞓到乜都唔知, 乜都唔理!
尋日收到個好消息, 就係一個話唔想結婚嘅好朋友, 佢同我講佢10月結婚! 佢答我點解會結婚, 係因為佢覺得佢女朋友會係一個好老婆, 所以先至結婚! 好囉~終於都成家立室喇!
今日放工, 收到個壞消息, 係一個識左好耐同好FD嘅舊同事患左肝癌! 佢舊年先結婚架咋, 早嗰兩個月佢先同我講如果生BB, 都唔知點樣安排! 更可惜就係佢呢兩三年已經從良, 冇出去玩, 因為佢想搵個好女人做老婆! 好啦, 已經比佢搵到喇, 舊年仲結埋婚, 但係而家就出現左個壞消息!
本身我呢幾日已經心情唔係咁好, 今日仲要收到埋呢個唔開心嘅事!
Oh my god!
真係多謝熙媽喇, 成日都醒 d 筍嘢過我個滕滕嘆!
今日放工, 就係去左買熙媽醒比滕滕嗰塊畫板!
滕滕起初都玩得好正常下, 鐘意成日推條bar , 擦d字, 不過唔知仲咩玩下玩下, 就鐘意玩個底! 叫佢反番轉嚟玩就死都唔肯!
今日同馮小姐講開請工人, 因為佢話佢要請工人, 一嚟湊bb啦, 二嚟佢老公個女會搬番嚟住, 所以請個工人就可以一舉幾得!
佢11月尾預產期, 所以我提醒佢都係時候要開始睇下, 因為如果搵d未係hk做過, 咁預早3/4個月就差唔多喇! 不過佢話房屋處調遷嗰到要成12先有, 請左個工人番嚟唔知瞓邊喎~ 所以我提議佢搵d agent 有宿舍嘅, 咁咪可以解決到囉! 佢一聽到話去宿舍瞓, 就問我使唔使比錢架? 我真係忍唔住話佢忽忽地, 唔使比錢? 邊個請你呀?????
跟住佢知道要比錢, 佢就即刻縮沙話唔想比多幾舊水一個月喎! 唔想串佢都唔得啦! 我同佢講, 你有錢去私家開刀, 都唔爭再幾舊水啦!
到完飯之後, 佢上網睇 d 揹帶, 佢見到chicco 係yahoo拍賣賣百幾蚊, 就問我呢隻好唔好用! 我答佢chicco d quality 好"鞋", 唔舒服, 而且唔啱初生用! 係呢個moment, 我諗你地都會估到佢又係到套我!
佢問我邊隻好, 我答佢我唔知喎, 因為我只係用過combi &大陸嗰d布嘅, 其他一既我都唔知! 跟住佢就順理成章問我幾多錢喇! 佢知道d價錢後, 佢就"嘩"左一聲, 跟住我又講同一句嘢: "不嬲都同你講好多嘢要買架啦, 仲有喎, 唔係咁搵錢, 咁幾時搵呀?!"
我今次冇同佢講我有揹帶可以借比佢, 因為我有時都仲會用, 不過佢呢次, 我就真係又覺得佢好似上次咁又係到氹我囉~
今日上左深圳見客, 約左兩點係香格里拉等, 不過佢成3點半先到! 佢地次次都係咁, 次次都遲到, 明知深圳咁塞車, 好心就搭地鐵啦!!!
我地食完嘢, 講完公事, 就開始倍佢地去掃X貨! 我都唔明, 真係咁正咩? 佢地次次嚟親都要叫我倍佢地去, 因為我可以幫佢地講價, 但係下下都幾個鐘, 都好難頂下!
成8:00先離開, 嘩~ 嗰一刻幾想即刻番到屋企見我個滕滕呀, 成半 day 都冇見喇!!! 所以好好彩佢地冇話食埋晚飯咋!
要買嘅嘢, 點解好似買極都未買完嘅??? 滕滕出左世, 點解d嘢換極都好似仲要換嘅???
上個星期六同老公去睇過d餐枱, 都已經想買, 不過老公問仲使唔使再睇下喎! 仲睇? 唔係呀化? 幾難得可以等到佢得閑去睇下d傢俬呀?! 本身張餐枱冇乜事架, 但係因為怕滕滕"禁"住張玻璃反, 所以先換, 如果係咁再睇嚟睇去, 咁即係又要等呀? 我怕真係反左, 打爛左整到個仔嗰時後悔都冇用呀, 所以我今日就去左買喇!
原本星期六都睇埋sofa, 但係嗰到d款唔鐘意, 不過今次係觀塘呢間分店, 我發現左一張我鐘意架! 打比老公, 佢做緊嘢冇覆, 等左一陣, 我就決定買埋佢! 我都係第一次冇等老公confirm 就買左喇, 幾大膽呀!!!
希望快d送嚟啦, 因為張玻璃枱, 我日日都提心吊膽, 而張sofa, 我日日都唔開胃!!!!
尋晚12點幾sent左個sms比老公, 同佢講我好唔開心! 過左一陣佢打番嚟問仲咩事唔開心, 咁我咪同佢講我覺得好孤單、好孤獨囉, 成日都好似得自己一個人咁, 同埋成排成日都好不安, 更係好似覺得佢好似唔係番工咁!
佢聽完, 就笑住嚟問我係唔係痴左線, 仲咩咁樣諗!
而家老公成日都OT, 我都明白佢番嚟都已經好攰, 我又明白佢想搵多D錢, 而我又知道佢真係番工, 唔係去左玩, 但係我都唔知點解個惱成日都諗左D唔好嘅嘢!
老公打嚟同我傾左一陣, 之後心情就好似冇乜嘢喇, 但係都唔知點解瞓唔番!
我又諗番起, 自己尋晚喊到咁都唔知為乜, 未上樓就已經喊左出嚟喇, 見到滕滕又喊, 滕滕飲奶又喊, 仲要越喊越慘, 滕滕望住我都唔敢郁, 因為佢唔知我仲乜(喊到咁淒涼)!
唔知係唔係公老成日都卦住OT, 所以我開始越嚟越落得佢冷漠左我!
我今晚好唔開心, 唔知點解佢做每一樣嘢, 我都開始懷疑佢.................
其實佢之前都係咁, 但係唔知點解而家先開始覺得佢冷漠左我, 唔通我得閑過頭?
老公都話我呢排唔知仲乜, 疑心好大! 其實我都唔知點解, 而且我都覺得自己好似有D問題!
原本一D好平常嘅嘢, 例如如果佢加班OT, 加班OT放左工之後都只係得6個鐘頭相隔跟住嗰一班, 咁佢有時都會係公司瞓唔番嚟, 以前我唔會覺得係D咩, 但係而家唔知點解會諗佢會唔會厄我去左玩, 又或者諗佢唔知去左邊...........
我知道老公成日OT, 都係想搵多D錢, 而且我知道佢其實好辛苦, 因為自從轉左嚟呢到之後, 成日都唔夠瞓, 個人越嚟越殘! 見到佢一番嚟冇耐, 就已經攰到嘔, 係呢個moment, 我又覺得自己好衰, 咁樣去懷疑佢!
我明白已經12年, 當然唔會好似人地新婚咁啦, 但係我想老公關心多d我囉, 不過佢攰到咁, 唔通仲要理埋我d咁嘅嘢咩? ............
我control唔到我個惱, 因為唔知點解往往都成日諗埋d唔好嘅嘢................
今晚, 我好 sad, 喊左好多次, 但係又唔敢比老公知, 因為佢一定話我唔知痴咩線!
我個心寧好寂寞 好孤獨........................
今日迫滕滕坐屎塔, 坐左20分鐘就喊足20分鐘!
係咁喊, 所以就有機會影抵佢隻牙! 呢隻究竟係大牙定臼齒呢? 因為真係好大隻下!
死啦, 仲有咁多隻都未出, 而呢隻就已經咁大隻囉~ 我怕佢第日真係要箍牙就大獲喇!
話說買左個水池, 上次整比滕滕玩, 家姐個老公知道左我一共攪左成3粒鐘, 佢就話我係人頭豬!
今日, 我又做人頭豬喇!
滕滕今次冇上一次咁驚喇, 可能因為今次D水冇咁多! 加左3盤水, 見佢冇咁驚, 我就再加多一盤! 同埋佢今次越玩越開心!
見到佢玩得咁開心, 我真係唔覺得係人頭豬囉~! 因為每個父母, 都想自己囝囡開心, 而我, 亦都係一樣!
而且, 我更加相信, 佢第日一定都會同我一樣係"人頭豬"!
尋日朝番工, 見唔到條仆街! 可能佢以為我影到佢, 所以唔知係唔係避開我!
如果係就好喇, 因為我都唔係好想見到佢!
不過其實我都有D驚, 因為條仆街D眼神唔係咸濕佬咁簡單! 如果佢只係望住我個胸, 我都唔使驚佢, 因為呢D情況, 我會遮住個胸之餘仲會啤行佢, 有時仲會問佢望乜7嘢! 但係呢個PK D 眼神好變態, 有D三白眼嗰種, 望得嚟好淫邪, 所以我怕佢係變態狂嗰隻!
所以今朝番工, 我揸住成"秋"鎖匙係手, 如果有咩衣郁我就成"秋"鎖匙作落去! 好彩, 最後今日都見唔到佢!!!
因為放暑假, 所以我行嗰條路少左人, 就好似今日咁, 係我前面都係得兩三個, 而我後面就冇人喇, 所以呢個暑假, 行過都係揸住鎖匙係手好D!!!
仲咩呢排冇水果食咩? 仲咩事又運吉先???!!!
係淘寶訂左D甲油, 諗住夾埋熙媽D嘢一次過SEND去同一間一齊一次過寄嚟香港慳番D運費, 等等等, 等埋其他嘢到齊之際, 熙媽嗰邊嗰間嘢話順豐唔發甲油喎!!!
我問過賣甲油嗰到, 佢話甲油係易燃嘢, 所以順豐唔幫寄, 要搵另外一間! 諗住夾埋都係慳番D, 而家變左搵過一間獨立發寄嘅! 咁即係等左咁耐都係要獨立寄, 所以即係又運左個大吉!!!
好彩訂左5支嗰間唔收我運費咋, 只係另外一間買左兩支嗰到收左5蚊! 如果唔係運左個大吉唔止, 仲有戇居蝕多程運費喇!!!
尋日老公問我, 偷影我條仆街會唔會成日都見到佢! 其實都係, 基本上番工, 唔日日都隔日見到! 所以我自己都有小小驚!
所以今朝落左樓行過去隔離村時, 我就攞左個電話出嚟, 預備睇下影唔影到條仆街! 果然不出我所料, 一過馬路就已經見到佢, 所以佢行過我身邊, 我就用個電話對住佢影佢!
條仆街知我影佢, 所以佢用隻手黨左一嘢, 但係因為我個電話影相好慢, 其實佢黨唔黨跟本都係影唔到!
不過, 佢都唔知我影唔影到嘅, 所以我諗我都可以唔使咁怕喇, 因為佢可能以為我影到佢個死人樣呢!
滕滕已經介左中午嗰餐奶都好耐喇, 番健康院體檢應該都 pass!
所以下午茶餐, 個工人都會煮通粉、米粉比佢食! 不過個工人就同我講, 佢只係食d粉同埋腸腸, d 青豆粒, 紅蘿蔔粒佢就 bu番出嚟喎! 唔好咁啦, 我真係唔想佢咁快就呢樣唔食嗰樣唔食! 但係so far, 我而家食飯比d咩佢, 佢都食嘅!
我都唔係成日比雜食佢食, 因為食得多都係冇益, 而且慌佢大個第日唔識自己買咩, 所以少得就少啦! 但係佢就, 一見到 0 檬茶佢又要飲, 見到朱古力手指餅佢又要食! 呢d, 就唯為最好唔好比佢見到喇!
上個星期六放半日番到屋企, 個工人已經不停咁講電話, 到左6點幾, 我忍唔住入廚房話個工人講電話未停過, 一個接一個! 個工人居然答我, 都唔係同一個人嚟!
唔使講, 當然我把火又起啦, 我咪即刻小佢囉, 我理得你電話嗰個係乜水, 亞豬亞狗我都唔理你, 但係我番左嚟幾個鐘就不停咁講, 嘩~ 我番左工, 咪不停咁煲?! 如果要講, 唔該你休息時間就講飽佢, 你講到天光唔瞓我都唔理你, 但係唔可以做緊嘢就咁樣!
好啦, 以為話完就好d啦, 樹不知尋日又係咁, 佢play d DVD 比滕滕睇, 因為佢燙初, 咁ok, 我明白燙衫危險, 如果滕滕過嚟攪住就唔得掂, 所以我就尤佢! 不過我見隻碟再play第二次之後, 佢就入左廚房! 起初我以為佢係廚房有嘢做, 不過當第二次都play完, 滕滕就係張high chair到好唔耐煩, 要走喇! 但係再過左成2/3分鐘, 滕滕又叫又嘈, 佢都冇出現, 咁我就開大左公司個喇叭聽, 原來佢又係廚房講電話!
二話不說就打電話番屋企話個工人啦, 佢居然話佢冇講電話喎! 哼~ 今次唔想我小佢都唔得喇! 我問佢, 如果佢唔係講緊電話, 咁佢係唔係同鬼講緊嘢! 明明聽到佢係到講嘢都仲要講大話?!!!
尋晚番到去, 我問個工人使唔使係個廚房都裝番個cam睇住佢, 佢攪笑到答我"是但啦, 你鐘意!"
我已經再一次同左佢講, 我請佢番嚟係要佢同我照顧bb & 屋企, 唔係請佢番嚟煲粥! 所以我以後都唔想見到係到講電話!!!
你睇下! 張席買左幾耐你已經又咬到咁樣!
係唔係唔鬧你, 你就好得意!
企係到唔准郁! 扭耳仔!
你唔好諗住我唔出聲你就可以當冇事行開!
你同我罰企10分鐘!
結果, 扭耳仔扭左5分鐘, 罰企罰左10分鐘! 企到去8/9分鐘時, 佢開始攰, mou 左係到, 但係我都冇放過佢, 要佢起番身再企!
老公話我變態喎, 咁細個就要人扭耳仔罰企! 但係如果我唔罰佢, 就代表佢可以繼續咁做, 即係可以繼續曵!
豬仔, 媽me唔想架, 你唔好再咬喇, 知唔知呀?!
上個星期去惠康買左飲嘢番嚟, 有豆漿、鈣思寶、維他奶、葡萄適 & 汽水! 而呢d嘢飲, 係for 公司個個人飲!
朝早買, 下午已經送左嚟, 不過心情不佳, 到左今日都唔想理佢! 但係今朝個會計忍唔住就問我另外一個同事: "你嗰d汽水想點放架?" 我嗰個同事就當然覺得攪笑啦, 因為個會計好註明係"你嗰d"!
個會計就成日係個電話到同佢d朋友講, 食d乜會長命d, 唔好食咁多肉, 因為會死快d, 所以佢咁怕死, 汽水佢就一定唔會飲, 同埋, 我同另外一個都唔會成日飲汽水, 所以我每次去shopping 都係以豆類同奶類為主, 而汽水 & 葡萄適係要嚟standby 老闆d 朋友!
所以我一聽到咩"你嗰d", 我就已經覺得好攪笑! 如果佢問我, 我真係好想問佢: "乜d豆漿你唔飲咩?!"
幾箱嘢飲放左係到幾日, 冇人郁過! 當然放左幾箱飲品係到, 又唔係阻路, 其實就冇咩所謂, 因為d嘢已經係晒廚房, 唔執唔理唔緊要, 因為唔係趕, 但係唔好專登走過嚟話: "你嗰d汽水想點放?!" 咁即係咩意思? 係唔係話d嘢飲放係到阻住你? 定係放左係到, 你睇唔順眼? 定係你買左/book左嗰個廚房位? 仲有, 如果佢唔飲問都唔出奇, 但係豆漿、鈣思寶、維他奶佢朝朝都有飲, 咁點解佢要話係你嗰d??????????????
尋日食lunch, 馮小姐問我, 話見到我有個c 字形嘅cushion以前要嚟托住滕滕, 見佢瞓係上面, 問我呢個cushion 係咩嚟!
(嗱, 去到呢個位, 家姐已經話我又死蠢!!!) 跟住我就答馮小姐嗰個cushion 係要嚟餵奶架, 佢當然係嗰個moment 繼續話唔知啦!!! 講講下, 我又比佢氹左啦 , 我又無啦啦又問佢要唔要, 要就係比佢! 咁佢當然又第一時間話好啦, 所以我又做左羊牯囉!
家姐話佢有出去睇d bb 嘢, 有乜理由佢唔知嗰個cushion 係for 咩用架! 所以跟本呢次又係一個局!
到左今朝, 亞媽話courier 個亞姐成日都攞住 pampers 尿片samples 去比客, 話唔知填左d 咩, 咁買尿片就有discount, 問我馮小姐有冇同我講! 一聽到, 我又火到嚟, 因為佢一d都冇同我講過! 因為我覺得佢真係好自私囉!!!
其實我唔係咁蠢啫, 只不過我當佢係我朋友, 我對佢先冇介心, 但係我又估唔到佢又再一次當我係亞嬌! 係囉, 家姐都講得啱, 唔好似為人地係結婚嗰到放左我地兩張相就咁開心先得架, 你估人地真係當你係fd 咩!!!
尋日都有開心事發生架!
就係我係美國有個朋友有左bb, 而家已經20週喇! 不過我就咋佢型, 話佢咁耐先講我知囉! 佢解釋就係想個bb定d先講出嚟!
呢個朋友, 又係好有緣架, 因為佢係我大細佬個中學同學嚟! (都唔知點解, 我自己d中學同學就做唔到朋友, d 細佬嘅同學就可以fd到而家!!! 真係諷刺!!!) 原本佢見到我嗰時都係對我唔順超, 因為佢話我個樣好黑人憎, 所以當時佢係唔想又或者跟本冇諗過咁多年之後都會係 fd!
不過我都唔係好記得點解大家會一斉左, 可能呢d 就係緣份喇! 幸好, 我好多好朋友都好關心我, 而呢個都唔例外! 雖然大家相隔咁遠水路, 但係開心&唔開心, 大家都有搵大家去傾訴! 所以我覺得呢d先係真正好朋友! 因為朋友係要互相關心, 並唔係不聞不問!
唔知個bb出世係咩樣呢, 好期待!!! 因為佢老公係西人, 如果係女仔似媽咪(通常都係啦), 咁又有小小似daddy, 咁女仔就會好索! 如果bb係男仔, 咁就仲好, 因為大部份男仔都係似daddy架, bb大部份似daddy, 又有小小似媽咪, 咁仔嚟講就會引死女喇!!!
好緊張, 佢話預產期係12月1!
今日真係不宜外出!
個nb兩日都唔著, 用濕電唔得, 淨係用乾電都唔得, 所以今朝早番左公司就去左九龍灣整機!
CS 嗰個人話一過天橋嗰橦大廈就係架喇, 所以我落天橋就見到過左對面馬路寫住"其士商業大廈", 所以我就唔理3721就入左去, 不過一上到7樓好似有D唔妥, 因為CS嗰個哥仔話全層, 但係呢到就有分單位, 所以攞番張紙出嚟問一問樓下個實焦, 佢就同我講呢到唔係"其士工程XXX大廈"! 頂~ "其士工程"又唔同"其士商業"! 嘩, 唔成2/3橦橦都係"其士"開頭架嘛!!!
最攪笑就係上到去用佢個火牛著機就OK喎, 跟住佢話應該係我個火牛有事, 所以又試一試我個火牛啦, 頂~ 又著喎! 唔係呀化, 係屋企兩日都唔著, 嚟到就著左!!! 個哥仔問我會唔會係我插嗰個推牌有事, 但係我頭先番到嚟都冇事喎! 玩嘢咩!
咁既然冇事就最好啦! 所以見咁早, 不如去埋宜家家俬打個轉啦, 因為我都想買cushion! 不過, 入到去商場問個女仔宜家係幾多樓, 佢同我講宜家搬左去 mega box 喎!
咁點呀???!!! 係唔係叫我今日唔好出街呀???!!! 成朝就運左個大吉!!!
尋晚因為去整頭髮, 所以趕唔到番嚟同滕滕飲奶, 所以今朝番工前見到滕滕瞓到隻豬咁, 就真係依依不捨喇, 所以我望左差唔多成分鐘先行開!
就係呢分鐘, 我發現滕滕腳下距離床尾, 只有一尺咁多!
嘩~ 乜原來我個滕滕長左咁多嘅?! 以前仲諗緊張 4尺床仲可以有排瞓, 點知而家仲要1尺就到位喇!
尋日個工人成下午 4 點幾就同滕滕瞓覺, 攪到佢尋晚食完奶鬼打都冇咁精神!
人地話敵不動, 我不動, 而滕滕就我不動, 佢不動, 我一動, 佢即動!
因為個床欄我用張被仔遮住左, 開門有光都唔覺, 所以當我想靜雞雞咁出房之際, 我聽到滕滕好似郁一郁, 我就踎底左等張被仔遮住我! 唔好似為咁樣我可以過骨, 因為當我踎底左之後, 滕滕原來已經企左係到望住我, 同埋佢見到我望住佢嗰時, 佢"吖吖"兩聲, 就好似問我: 你去邊呀?!
跟住之後, 每當我係我自己張床到郁一郁, 佢就望我一望, 驚死我出房咁! 所以最終我頂佢唔住, 我抱左佢係我側邊瞓, 唔使5分鐘, 佢就已經瞓到隻豬咁喇~!
玩嘢咩! 真係玩嘢囉! 所以我今日同左個工人講, 下次如果佢咁晏都仲同滕滕瞓, 咁夜晚滕滕唔瞓, 就去搵佢喇!
今日下午講完, 頭先餵完奶, 滕滕唔使15分鐘就已經瞓左喇!
星期六買, 買左番去, 滕滕好驚, 因為有聲, 見到佢郁, 滕滕就唔敢郁, 好鬼好笑!
尋晚番去, 滕滕已經欖住佢嚟錫, 又捉住佢兩隻耳仔, 又咬佢條尾, 仲識點樣去control佢!
新寵物就係佢喇..................
(比滕滕睇番呢段片時, 佢見到自己係到叫, 跟住就傻傻地咁望住我笑左一下, 我諗佢都覺得自己好得意!)
今朝起身飲早奶, 一出房見到就要搵佢; 下午去完公園番嚟, 一入屋見佢就要抱佢!
頂佢唔順~
星期六夜晚去左同學到, 跟住星期日6點就要起身, 好彩星期一請左半日假瞓到11點半, 但係尋日, 個人都好似未瞓醒, 成day 都係到遊緊暈, 乜嘢都入唔到惱~
今日, 個人先至好似醒番咁! 知道人地講乜嘢!
辛苦左日半, 個人就攪成咁, 咁死啦, 真係年紀大, 機器壞喇, 而家先至係中女, 幾時先捱到去熟女呀!
呢條滕滕, 成日都"莊"我!
今日滕滕已經16個月喇, 自從 1 歲開始, 我就發現佢地有無窮(曵)嘅潛能!
好似佢爬上sofa 側邊個矮柜到, 佢就望一望我, 睇見我見唔見到佢先跳落嚟!
又好似佢用手打姐姐塊面一下, 跟住比我打佢手仔之後, 佢又望一望我, 見我唔係望住佢, 佢又打多一下!
就爬梯咁, 我同佢入房, 佢唔比我出去, 跟住就企係梯前面同我講一大堆bb話, 好似意味住睇下我比唔比佢爬梯咁! 佢就精啦, 冇係我面前爬, 一d 動作都冇, 但係就好似stand by 咁, 可以隨時上得去!
呢而家仲衰到對住個工人就扭計, 個工人用hand free 打比我, 我鬧住問佢仲咩曵曵之後, 成day 都冇再曵喇!
老豆早嗰兩個幾月都已經講, 話我未番到屋企, 佢就寧舍曵, 但係我放工番到, 佢就乖d喇! 起初我都唔覺架, 以為佢地仍住啫, 但係而家個工人一頂滕滕唔順, 就打嚟比我喇! 最攪笑就係, 我鬧完佢之後, 呢條滕滕真係收儉左嘛!
老公話我成日都打滕滕隻手仔, 但係如果唔打一兩下, 佢下次好快又再嚟過! 所以唔好話佢地唔知、唔識, 其實佢地真係乜都知!
我覺得我好似一個珠圓玉潤嘅一個亞太咁!
循例滕滕飲完夜奶, 我都會睇一睇個相機, 睇下個工人有冇同滕滕影過d咩精境相, 不過今次唔係相, 係video!
據我所知, 滕滕平時入去工人房都只係照下鏡, 對住塊鏡同自己講下嘢, 最多都係開下柜桶, 攞晒個工人d bra bra 出嚟!
但係今次佢又一新嘢, 就係...........
我睇個video, 我冇諗過佢會爬得咁穩陣, 而且仲唔係一步一步, 而係大踏步!
家姐問我, 係唔係佢成日係練我唔知啫, 但係如果佢成日爬, 個工人會第一時間同我講佢成日爬梯攪攪震, 等我鬧佢囉! 同埋, 如果佢成日入左房, 我睇唔到滕滕, 我都會打番去問仲咩成日係房, 有d咩玩架嘛!
所以我估佢都係啱啱玩呢味嘢!
p.s. 又一頂佢唔順就係佢著緊嗰條, 係新買嘅泳褲, 洗都未洗, 佢就死都要著住佢! 又唔比人攞去洗, 一定要著左先! 著完又走去照鏡, 貪靚到死!
識左廿年同學, 佢會係今個星期日結婚!
好開心佢可以搵到個老公係另到佢唔使憂柴&憂米嘅!
其實諗左好耐送咩禮物比佢好, 一係就做兩對象牙筷子, 一係就送個水晶相架比佢, 因為始終覺得禮物有紀念價值 d 嘛, 但係佢話結婚開支大, 想要獎金喎~
所以最後我決定左, 獎金+獎品! 上網搵搵下, 就搵到間公司, 用佢地張相去做左呢一對公仔喇~
雖然呢個公仔唔係好貴, 但係放係到, 又唔用得, 又唔會唔見, 咁佢地一望到, 就可以記起呢對公仔係我送比佢, 冇得唔記得喇 !
介紹下比d朋友仔先!
深紅色嗰支係超級防水 mascara, 用成day 都唔會脫色, 塊面出油, 又唔會另到眼肚位黑, 最堅就係成 day 都好持久, 夾完左d眼睫毛先嚟揸就最好喇!
因為真係好防水, 所以就要用左手邊嗰支 remover嚟落妝! 而落妝都係好簡單, 只係塗上去過兩三分鐘就可以洗!
我朝早揸左, 到夜晚都係咁, 你話幾堅呢!
市面上有好多隻牌子都話係 waterproof, 但係去到中午之後, 因為眨眼關係, 下眼線對落嗰d位就開始黑黑地!
同埋, 就算我夾到d眼睫毛成朵花開咁, 到夜晚都係咁上下, 一d都冇下墜到!
事件 1 :
個工人洗完d衫乾晒預備放番入柜桶, 係呢一刻, 條友仔就會去撰佢鐘意嗰d出街衫褲出嚟, 死都要人地同佢著左佢! 如果唔同佢著, 佢就死纏爛打, 慕求都要著到為止!
而家差唔多日日都係咁, 日日都要換去街衫著! 其實著唔緊要, 最緊要就係影番d相嘛, 唔好影嚟影去, 都係著住件睡衣影吖!
事件 2 :
係車到, 通常如果我坐後座, 滕滕都會企係到望街, 所以我就會同佢除左對鞋佢, 因為佢而家會自己落地行! 但係, 除左對鞋之後, 佢就係到喊喇, 叫住要著番對鞋!
嘈到你要同佢著番為止! 不過我真係唔明, 都已經出左街啦, 唔通唔著鞋, 就真係唔係出左街? 街又已經望到喇! 又已經上左車! 仲唔係去街? 冇奶油比你著住對鞋係咁踏我條褲架嘛, 仲要成個後坐位踏晒! 唔除鞋比佢踏, 咁同我自己係街到坐地下有咩分別呀?!
滕滕 1 歲去健康院做檢查, 個姑娘話到佢差唔多歲半就要減奶, 1 日最好1-2餐到, 係嗰時我仲懊惱緊點樣同滕滕減中午嗰餐奶!
係早之前, 我起身番工, 滕滕都跟住我起身, 6點幾飲早奶, 飲完玩一陣又再瞓過, 不過而家整下整下, 佢由 6 點幾起身, 跟住整到 7 點幾, 再過多一陣, 就瞓到 8 點幾, 而家有時仲唔起身, 攪到成 9 點或者 9 點幾先起身飲早奶!
呢個星期, 佢而家已經都係日日八點幾九點先起身, 咁中午就真係變左tea time喇, 只係食下cake, 包包或者通粉就算喇! 所以亞媽今日入嚟就話滕滕好似瘦左喎~! 不過就高左小小囉~!
可能呢d就係本能, 係人嘅本性, 人嘅生理時鐘, 去到某時某刻, 唔需要去懊惱就會自動調節!
前日鄉下D親戚落左嚟,老豆叫出去食飯,因為想我帶滕滕比佢地見下!
其實原本唔係好想出,因為我都唔係好鐘意應酬D親戚,不過伯伯下午已經帶左豆豉仔出去比佢地見,如果我唔帶,以我老豆一向要面子嘅作風,佢就會好似蝕左底咁,所以,算啦,如果唔係豆豉出左去,我都唔想去喇~
老豆言下之間,想我叫埋細佬帶埋個女一齊去食下飯!未問之前,我都已經心中有數,因為細佬比我更唔想應酬親戚,所以我都係隨便問問!
我同細佬講,如果可以,我地可以係奧海城食,佢只係落一落嚟,見一見下,可以唔食飯跟住就走!但係細佬嘅反應亦都係我預期之內--唔想!所以我叫佢睇下點,因為衰D講句,我唔想我老豆係人面前咁冇面,同埋,我唔想佢第日唔係到,呢樣會係一個遺憾,因為老豆都知我地唔會帶番鄉下,既然人地一場嚟到,咪見一下囉!當係交左功課!
過左兩三個鐘,亞媽就打電話嚟,話細佬打左比佢,話唔去喎!我覺得就真係一個迷,細佬無啦啦打比亞媽話唔去,又唔打比我!點解?!就係因為佢唔敢同我講佢唔去囉!唉。。。。。都知個細佬有D咩用???
其實老豆真係好鐘意兩個孫,但係無奈好多時都係只係可以見到滕滕咋!
因為尋日好開心收到個水池, 所以下午同左滕滕玩喇! 不過就係呢個水池就已經攪到我半死狀態!!!
玩完之後, 仲有下場, 因為約左班舊同事去BBA, 好耐都冇一斉BBA喇, 不過今次就真係信錯人!
事原係有人話屋主負責去買嘢呢 part 會做得好稱職, 所以我就大安指意比個屋主去買嘢食, 而話屋主會做得好好嗰個人就安排去倍個屋主一斉去買&幫手! 樹不知佢地兩個5點先去買嘢(我地約晒6點鐘開波架!), 買左D嘢番嚟, 全部都係冰嘢, 咁想6點開波都幾難啦! 仲有, 講明係BBA, 佢地居然連燒烤叉都冇買!!! 所以就變左咁喇..............
只有一個人係到攪, 而其他人就吹下水, 坐下 & 企下...........好似變左大食會咁喎!
其實本身我安排左3個人去買嘢, 而呢個人係我最信任佢, 但係呢個人居然放左飛機喎, 所以原本有4個人生日一齊切 cake, 但係而家變左3個! 不過, 佢地話唔怕, 因為...............
因為佢地話有佢張相, 可以放埋出嚟, 但係就搵唔到張黑白相喎 ! 你話佢地把口要賤呢
!!! 下次約左佢地, 真係唔好講左唔出嚟, 如果唔係, 後果就係咁喇
!!!
今日就真係好 Q熱, 所以我都頂唔順著左件背心, 但係我著左咁之後, 居然比人叫我肥妹呀 !!!
我都係小小肥啫,仲咩叫人地肥妹喎!
今日滕滕都夠晒皮囉,所以一番去沖完涼,飲埋奶,都唔使5分鐘就已經