好耐都未試過咁夜番嚟, 因為今晚同個同學食飯, 要finalize 晒d 嘢, 預備星期日嘅作戰!
今次冇上一次有成5張紙咁嚇人, 今次只有兩張, 好好多喇! 因為我上一次見到有5張紙, 跟住嗰晚就瞓唔著喇, 因為我同學比左個post 我, 係要我做統籌架, 所以你有壓力, 我有壓力!
我都冇同我同學講過我之前做姊妹嗰單嘢, 佢上次就已經出左 5 紙紙嘅rundown 出嚟! 一睇, 我就第一時間就覺得: 真係唔同d! 因為我今次做姊妹, 同上一次都係一樣, 其他人我都係唔識, 而我同學張rundown就列出晒邊個要做咩, 邊個就負責咩, 而且咩時間做咩, 邊個同邊個要夾, 張rundown一目了然! 因為當d姊妹唔係fd底嗰時, 跟本就唔會有人企出嚟帶頭, 因為個個都唔想比人話佢扮晒嘢、懶醒, 所以就會出現上次嘅情況 -- 冇人安排, 冇人指揮! 最後就攪到冇人做嘢! 雖然5張紙真係好嚇人下, 但係我好buy我同學咁有安排! 同埋, 最緊要就係佢識得搵兩個人(嗰個人就係我啦 , 因為佢最睇得起我呀 )出嚟, 一個男, 一個女去負責統籌, 去follow up晒成個流程!
上次我已經問過我同學, 呢5張紙, 究竟係邊個咁痴線, (通常呢d 嘢都係女嗰個啦), 係佢定係佢男朋友整, 佢答我, 係佢地兩個一斉整架! 嘩~ 我當時"叮"左一下, 因為我冇諗過男人會做埋d咁嘅嘢!
而今次再出嚟多一次, 又足以比我覺得, 我同學真係搵到一個好好老公! 因為佢男朋友真係好細心, 每個細節, 每個步驟, 都好有安排! 比著係我老公, 佢唔走嚟煩我、問我, 我都已經偷笑~
今晚食完飯, 我feel到我好羨慕我同學, 因為我相信佢老公係一個 good planner, 對以後、對將來, 佢地一定存會有個美好家庭!
我上年都幫我嘅朋友做統籌呀,佢地個rundown好詳細,詳細到每一個鐘頭要做啲乜,結婚嗰日,時間預得太鬆動添呀...
回覆刪除[版主回覆07/13/2010 15:28:00]就係咁詳細先驚呀!