2010年7月2日 星期五

生仔真係冇用架!!!

前日鄉下D親戚落左嚟,老豆叫出去食飯,因為想我帶滕滕比佢地見下!


其實原本唔係好想出,因為我都唔係好鐘意應酬D親戚,不過伯伯下午已經帶左豆豉仔出去比佢地見,如果我唔帶,以我老豆一向要面子嘅作風,佢就會好似蝕左底咁,所以,算啦,如果唔係豆豉出左去,我都唔想去喇~


老豆言下之間,想我叫埋細佬帶埋個女一齊去食下飯!未問之前,我都已經心中有數,因為細佬比我更唔想應酬親戚,所以我都係隨便問問!


我同細佬講,如果可以,我地可以係奧海城食,佢只係落一落嚟,見一見下,可以唔食飯跟住就走!但係細佬嘅反應亦都係我預期之內--唔想!所以我叫佢睇下點,因為衰D講句,我唔想我老豆係人面前咁冇面,同埋,我唔想佢第日唔係到,呢樣會係一個遺憾,因為老豆都知我地唔會帶番鄉下,既然人地一場嚟到,咪見一下囉!當係交左功課!


過左兩三個鐘,亞媽就打電話嚟,話細佬打左比佢,話唔去喎!我覺得就真係一個迷,細佬無啦啦打比亞媽話唔去,又唔打比我!點解?!就係因為佢唔敢同我講佢唔去囉!唉。。。。。都知個細佬有D咩用???




其實老豆真係好鐘意兩個孫,但係無奈好多時都係只係可以見到滕滕咋!




 


2 則留言:

  1. 今次記得影相喇
    [版主回覆07/05/2010 11:09:00]因為有親戚嚟左, 所以就記得要影囉~
    都係影比佢地啫!

    回覆刪除
  2. 仔...真係好少同父母溝通, haha 如果我要生我想要女多少少...生女可以多半個仔(如果佢結婚), 但生仔就唔係...:p

    回覆刪除