2010年7月25日 星期日

失落............

唔知係唔係公老成日都卦住OT, 所以我開始越嚟越落得佢冷漠左我!


我今晚好唔開心, 唔知點解佢做每一樣嘢, 我都開始懷疑佢.................


其實佢之前都係咁, 但係唔知點解而家先開始覺得佢冷漠左我, 唔通我得閑過頭?


老公都話我呢排唔知仲乜, 疑心好大! 其實我都唔知點解, 而且我都覺得自己好似有D問題!


原本一D好平常嘅嘢, 例如如果佢加班OT, 加班OT放左工之後都只係得6個鐘頭相隔跟住嗰一班, 咁佢有時都會係公司瞓唔番嚟, 以前我唔會覺得係D咩, 但係而家唔知點解會諗佢會唔會厄我去左玩, 又或者諗佢唔知去左邊...........


我知道老公成日OT, 都係想搵多D錢, 而且我知道佢其實好辛苦, 因為自從轉左嚟呢到之後, 成日都唔夠瞓, 個人越嚟越殘!  見到佢一番嚟冇耐, 就已經攰到嘔, 係呢個moment, 我又覺得自己好衰, 咁樣去懷疑佢!


我明白已經12年, 當然唔會好似人地新婚咁啦, 但係我想老公關心多d我囉, 不過佢攰到咁, 唔通仲要理埋我d咁嘅嘢咩?  ............


我control唔到我個惱, 因為唔知點解往往都成日諗埋d唔好嘅嘢................


今晚, 我好 sad, 喊左好多次, 但係又唔敢比老公知, 因為佢一定話我唔知痴咩線!


我個心寧好寂寞  好孤獨........................


7 則留言:

  1. 唔好唔開心啦!
    我諗我地D女人係咁架, 時時諗埋D唔真實嘅事.
    男人又真係唔會咁架喎!
    得閒諗多D滕滕啦! 諗吓佢大個做工程師, 律師...., 最好唔係會計師啦!
    我同係唔同喎~ 自從呀B出咗世, 我反而少咗好多諗個老公呢樣果樣.
    可能我呀B太多PROBLEM啦! 我心思都集中晒去佢到, 無時間諗佢.
    其實你都知你老公為人同佢有幾愛你架啦!
    記住你已經好幸福, 有好多人想嫁又搵唔到好男人; 想生又唔中. 
    諗多D正面, 人都會開心D, 樣又再靚D. SMILE
    [版主回覆07/26/2010 12:06:00]其實我都唔知點解呢個幾月個心成日都好不安!
    我老公成日OT都已經有成半年有多, 滕滕又已經出左世咁耐, 基本上咁樣嘅生活都已經唔係今時今日先出現, 但係就呢排無啦啦自己成日諗嚟諗去!
    可能我番工唔係咁多嘢做, 所以比左好多時間我諗嘢..............

    回覆刪除
  2. 放開啲,唔好鑽牛角尖,做下其他嘢分散注意力囉
    唔好再喊喇,喊到眼腫有乜謂呢?
    [版主回覆07/26/2010 12:09:00]今日腫晒啦! 我都唔知點解咁想喊.........尋晚老公車到我地番到屋企樓下, 都未上樓我已經喊左出嚟喇, 番到屋企, 望住滕滕又喊過............
    我只係知我好唔開心咋~

    回覆刪除
  3. 不如同你老公傾下啦
    [版主回覆07/26/2010 16:10:00]佢知我痴左線呀, 不過佢又唔可以唔OT, 我又覺得唔想佢唔O, 因為而家唔O, 第日未必有得O架喇~
     

    回覆刪除
  4. 你呢個係得閒症, 有得醫嘅, 你識得上嚟寫都唔算太嚴重, 唔駛擔心!你幫滕滕搵咗playgroup未呀?會唔會俾佢返N1, 如果會而家要睇定D料, 好多幼兒院都會係9-10月報名架~
    [版主回覆07/27/2010 22:48:00]你都知我日日幾時做D咩架啦, 我都唔知點解我仲有時間諗埋D咁嘅嘢!
    我想諗掂左搬屋先至諗番學呀, 我希望可以快D啦~
     

    回覆刪除
  5. 唔唔...快D搞掂間屋, 再諗滕滕, 有排都唔得閒俾你亂諗野喇!

    回覆刪除
  6. 緣份BB已駕到2010年7月28日 上午11:47

    滕滕媽,我一直都以為你係個好快樂的女人仔架,真的不明白你無緣無故會哭呢!有時候可能你的疑心真係重咗少少呀!其實我都會架,有時候老公開夜,我都會有啲唔開心架,但好彩依家有咗寶貝仔在身邊,我就無咁多時間去諗太多啦!可能係寶貝仔太需要我啦,我真的二十四小時都給了他呀!
     
    以前見你太忙,我都不敢打電話比你,但如果你有諗負面的事情,打比我傾下啦!哭得多,眼睛唔夠靚架!
     
    其實生咗仔之後我真的無咁多時間諗太多呀,好似有很多不開心的,我都略了就算!
    [版主回覆07/29/2010 11:46:00]我都唔知點解會咁諗, 不過老公呢半年OT多左, 我地就真係見少左, 溝通都少左, 咁我覺得感情好似差左..............
    你老公OT, 幾夜都會番, 但係我老公on shift 架, 有時可能兩三日都見唔到!
    我通常發作都會係夜晚, 因為日抖我唔想諗太多, 我唔想係公司比人知道或者喊呀! 不過夜晚發作都好大獲, 因為喊得太多, 第日隻眼腫晒咁番工, 都唔係好敢正面同人講嘢!

    回覆刪除
  7. 緣份BB已駕到2010年7月30日 上午11:23

    <P>你老公真係開夜開得好誇張呀!我老公以前都好以你老公咁樣開夜架,但有了寶貝bb之後就開少咗,我話我自己一個人在家好怕,有時候他開夜都會叫佢阿媽過來陪我囉!</P> <P>&nbsp;</P> <P>其實寶貝bb出世後,我們都已經好少說話,但是我可以肯定的是他在我身邊,只是他每日都在打機而已,我看到他個心都定些,好似他話去幫朋友我都問長問短,又問他會否去叫妓呀.........除了上班,通常來講,有我的存在就一定有老公的存在,這麼多年來都沒有變過!</P> <P>&nbsp;</P> <P>我好明白你擔心的心情,如果你真的這麼想你老公會做什麼對你不起的,為免自己再作無謂的擔心,你會否請個私家貞探去查下呢?如証實沒有此事,只是工作的,咁以後你可以放心呀!不過我又諗,如果比佢知道你查他,他會好生氣,會認為你不信他囉!</
    [版主回覆07/31/2010 14:35:00]其實我所擔心, 都可能只係我自己幻想! 因為如果我老公番左工, 我打電話比佢聽到個背景聲音, 我就已經知道! 所以其實佢都冇厄我, 真係去左番工!
    只不過佢可能覺得我一個人可以handle晒所有嘅屋企嘢, 所以佢就可以好放心去不停OT, 但係佢又冇諗到我都有攰嘅一刻囉!
    我唔係身攰, 而係心攰! 因為我本身好獨立, 基本上全部嘢我都可以攪得掂, 但係女人始終都係女人, 就算我可以攪得掂, 但係我都想搵個老公依靠下架嘛!

    回覆刪除