http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
識左廿年同學, 佢會係今個星期日結婚!
好開心佢可以搵到個老公係另到佢唔使憂柴&憂米嘅!
其實諗左好耐送咩禮物比佢好, 一係就做兩對象牙筷子, 一係就送個水晶相架比佢, 因為始終覺得禮物有紀念價值 d 嘛, 但係佢話結婚開支大, 想要獎金喎~
所以最後我決定左, 獎金+獎品! 上網搵搵下, 就搵到間公司, 用佢地張相去做左呢一對公仔喇~
雖然呢個公仔唔係好貴, 但係放係到, 又唔用得, 又唔會唔見, 咁佢地一望到, 就可以記起呢對公仔係我送比佢, 冇得唔記得喇 !
唔她食咁多必理痛呀~~~[版主回覆07/07/2010 11:48:00]咁你都留意到!!!
關心你嘛~~~[版主回覆07/07/2010 12:37:00]多謝你, 好感動呀~ 不過, 你唔講, 我都唔覺排頭痛藥咁礙眼~
你咩事頭痛架? 我都成日頭痛架,中醫話我有頭風,頭髮仲濕梗去瞓覺[版主回覆07/07/2010 13:11:00]夜晚洗頭都係其中一個原因啦, 同埋我有小小鼻敏感, 瞓覺會有鼻塞, 如果塞得太緊要, 又會頭痛囉~
呢隻藥已經俾我食到冇效喇~[版主回覆07/09/2010 11:28:00]呢隻唔work, 咁其他都唔得架啦~ ..........我呢篇blog好似講我同學仔結婚, 仲咩個個講左排頭痛藥架!
藥房介紹咗隻日本製造嘅俾我, 食完D頭痛快退咗~ 平時我一痛得耐少少就會嘔埋架喇!.... 邊個叫你影到排藥咁上鏡喎~[版主回覆07/09/2010 14:22:00]我都食過好多隻架, 不過好多都唔得~ 痛左一陣都唔退就好食啦, 越痛越辛苦架! 我夠影左盒 bb 餅啦, 都冇人講嘅~
咦...你唔講我都睇唔到喎~[版主回覆07/09/2010 15:15:00]係呢~
唔她食咁多必理痛呀~~~
回覆刪除[版主回覆07/07/2010 11:48:00]咁你都留意到!!!
關心你嘛~~~
回覆刪除[版主回覆07/07/2010 12:37:00]多謝你, 好感動呀~
不過, 你唔講, 我都唔覺排頭痛藥咁礙眼~
你咩事頭痛架?
回覆刪除我都成日頭痛架,中醫話我有頭風,頭髮仲濕梗去瞓覺
[版主回覆07/07/2010 13:11:00]夜晚洗頭都係其中一個原因啦, 同埋我有小小鼻敏感, 瞓覺會有鼻塞, 如果塞得太緊要, 又會頭痛囉~
呢隻藥已經俾我食到冇效喇~
回覆刪除[版主回覆07/09/2010 11:28:00]呢隻唔work, 咁其他都唔得架啦~
..........我呢篇blog好似講我同學仔結婚, 仲咩個個講左排頭痛藥架!
藥房介紹咗隻日本製造嘅俾我, 食完D頭痛快退咗~
回覆刪除平時我一痛得耐少少就會嘔埋架喇!....
邊個叫你影到排藥咁上鏡喎~
[版主回覆07/09/2010 14:22:00]我都食過好多隻架, 不過好多都唔得~
痛左一陣都唔退就好食啦, 越痛越辛苦架!
我夠影左盒 bb 餅啦, 都冇人講嘅~
咦...你唔講我都睇唔到喎~
回覆刪除[版主回覆07/09/2010 15:15:00]係呢~