2010年7月6日 星期二

大團圓~

識左廿年同學, 佢會係今個星期日結婚!


好開心佢可以搵到個老公係另到佢唔使憂柴&憂米嘅!


其實諗左好耐送咩禮物比佢好, 一係就做兩對象牙筷子, 一係就送個水晶相架比佢, 因為始終覺得禮物有紀念價值 d 嘛, 但係佢話結婚開支大, 想要獎金喎~


所以最後我決定左, 獎金+獎品! 上網搵搵下, 就搵到間公司, 用佢地張相去做左呢一對公仔喇~



雖然呢個公仔唔係好貴, 但係放係到, 又唔用得, 又唔會唔見, 咁佢地一望到, 就可以記起呢對公仔係我送比佢, 冇得唔記得喇  !


6 則留言:

  1. 唔她食咁多必理痛呀~~~
    [版主回覆07/07/2010 11:48:00]咁你都留意到!!!

    回覆刪除
  2. 關心你嘛~~~
    [版主回覆07/07/2010 12:37:00]多謝你, 好感動呀~
    不過, 你唔講, 我都唔覺排頭痛藥咁礙眼~

    回覆刪除
  3. 你咩事頭痛架?
    我都成日頭痛架,中醫話我有頭風,頭髮仲濕梗去瞓覺
    [版主回覆07/07/2010 13:11:00]夜晚洗頭都係其中一個原因啦, 同埋我有小小鼻敏感, 瞓覺會有鼻塞, 如果塞得太緊要, 又會頭痛囉~

    回覆刪除
  4. 呢隻藥已經俾我食到冇效喇~
    [版主回覆07/09/2010 11:28:00]呢隻唔work, 咁其他都唔得架啦~
    ..........我呢篇blog好似講我同學仔結婚, 仲咩個個講左排頭痛藥架!

    回覆刪除
  5. 藥房介紹咗隻日本製造嘅俾我, 食完D頭痛快退咗~
    平時我一痛得耐少少就會嘔埋架喇!....
    邊個叫你影到排藥咁上鏡喎~
    [版主回覆07/09/2010 14:22:00]我都食過好多隻架, 不過好多都唔得~
    痛左一陣都唔退就好食啦, 越痛越辛苦架!
    我夠影左盒 bb 餅啦, 都冇人講嘅~

    回覆刪除
  6. 咦...你唔講我都睇唔到喎~
    [版主回覆07/09/2010 15:15:00]係呢~

    回覆刪除