2010年7月6日 星期二

唔使教都識喇~

循例滕滕飲完夜奶, 我都會睇一睇個相機, 睇下個工人有冇同滕滕影過d咩精境相, 不過今次唔係相, 係video!


據我所知, 滕滕平時入去工人房都只係照下鏡, 對住塊鏡同自己講下嘢, 最多都係開下柜桶, 攞晒個工人d bra bra 出嚟!


但係今次佢又一新嘢, 就係...........







我睇個video, 我冇諗過佢會爬得咁穩陣, 而且仲唔係一步一步, 而係大踏步!


家姐問我, 係唔係佢成日係練我唔知啫, 但係如果佢成日爬, 個工人會第一時間同我講佢成日爬梯攪攪震, 等我鬧佢囉! 同埋, 如果佢成日入左房, 我睇唔到滕滕, 我都會打番去問仲咩成日係房, 有d咩玩架嘛!


所以我估佢都係啱啱玩呢味嘢!


p.s. 又一頂佢唔順就係佢著緊嗰條, 係新買嘅泳褲, 洗都未洗, 佢就死都要著住佢! 又唔比人攞去洗, 一定要著左先! 著完又走去照鏡, 貪靚到死!


6 則留言:

  1. 嘩! 滕滕好似識行咗冇耐咋喎! 洗唔洗咁勁呀?
    [版主回覆07/08/2010 09:13:00]佢由3月開始識行到而家, 應該係唔係都 train 得咁上下架~
    第日你嗰個都可能係咁上下!

    回覆刪除
  2. 佢可能睇得多你地爬下化
    [版主回覆07/09/2010 11:41:00]其實都唔係好多吖! 張床都係個工人瞓嘅之嘛, 咁個工人平時都好少上上落落, 最多就係夜晚沖涼攞嘢嗰個moment咋~

    回覆刪除
  3. 滕滕你好勁呀, 但千祈唔好教熙熙喎~
    [版主回覆07/09/2010 11:41:00]呢d嘢, 唔使教! 遲d 熙熙自己就會識架喇, 你放心啦, 好快架喇!

    回覆刪除
  4. 放心, 我屋企冇梯~
    [版主回覆07/09/2010 14:23:00]不過你屋企有sofa, 有椅, 有床, 又有柜呢~

    回覆刪除
  5. 我有教佢擒床呀, 等佢跌落地都冇咁傷, 識就力!
    [版主回覆07/09/2010 15:17:00]佢識唔識落床呀? 識你就唔使驚啦!
    不過, 滕滕都係要擒左上去先, 咁就好自己識番落嚟架喇! 好似我張床咁高, 佢都可以自己落番嚟, 咁到時就唔使怕喇!

    回覆刪除
  6. 佢個patpat同腳已經係床邊, 但死都唔敢落, 每次都要扶住我先敢~
    [版主回覆07/12/2010 15:24:00]咁我嗰條友仔就真係冇有識死, 佢自從自己識上左sofa 之後, 佢好自然咁就識落番sofa, 而佢上左去我張床到, 佢又用同一個動作落床, 佢驚都未驚過!
    如果熙熙怕, 咁就好d, 唔會好似滕滕咁死百厭!

    回覆刪除