http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋日老公問我, 偷影我條仆街會唔會成日都見到佢! 其實都係, 基本上番工, 唔日日都隔日見到! 所以我自己都有小小驚!
所以今朝落左樓行過去隔離村時, 我就攞左個電話出嚟, 預備睇下影唔影到條仆街! 果然不出我所料, 一過馬路就已經見到佢, 所以佢行過我身邊, 我就用個電話對住佢影佢!
條仆街知我影佢, 所以佢用隻手黨左一嘢, 但係因為我個電話影相好慢, 其實佢黨唔黨跟本都係影唔到!
不過, 佢都唔知我影唔影到嘅, 所以我諗我都可以唔使咁怕喇, 因為佢可能以為我影到佢個死人樣呢!
影佢個樣出黎, post 晒去d forum 度...睇佢重敢唔敢[版主回覆07/23/2010 22:39:00]因為個電話影相好慢架, 所以影唔到呀! 不過佢唔知囉~ 因為我個電話向住佢好耐! 所以我今朝見唔到佢!
好變態既男人............ 肯定身有屎[版主回覆07/23/2010 22:39:00]更係有屎啦, 如果唔係佢點會搵隻手擋一擋呀!
你轉VIDEO影佢, 呢招係我個FRIEND教我架.[版主回覆07/26/2010 11:42:00]其實影唔影到我都冇咩所謂(咁當然影到仲好啦), 因為我只係想嚇下佢之嘛! 同埋, 佢以為我係影到佢架! 因為個鏡頭對左佢好耐!
你唔攞相機出黎影?[版主回覆07/26/2010 11:43:00]我冇帶相機呀! 其實影唔影到我都冇咩所謂(咁當然影到仲好啦), 因為我只係想嚇下佢之嘛!
影佢個樣出黎, post 晒去d forum 度...睇佢重敢唔敢
回覆刪除[版主回覆07/23/2010 22:39:00]因為個電話影相好慢架, 所以影唔到呀! 不過佢唔知囉~ 因為我個電話向住佢好耐! 所以我今朝見唔到佢!
好變態既男人............
回覆刪除肯定身有屎
[版主回覆07/23/2010 22:39:00]更係有屎啦, 如果唔係佢點會搵隻手擋一擋呀!
你轉VIDEO影佢, 呢招係我個FRIEND教我架.
回覆刪除[版主回覆07/26/2010 11:42:00]其實影唔影到我都冇咩所謂(咁當然影到仲好啦), 因為我只係想嚇下佢之嘛!
同埋, 佢以為我係影到佢架! 因為個鏡頭對左佢好耐!
你唔攞相機出黎影?
回覆刪除[版主回覆07/26/2010 11:43:00]我冇帶相機呀!
其實影唔影到我都冇咩所謂(咁當然影到仲好啦), 因為我只係想嚇下佢之嘛!