今日同馮小姐講開請工人, 因為佢話佢要請工人, 一嚟湊bb啦, 二嚟佢老公個女會搬番嚟住, 所以請個工人就可以一舉幾得!
佢11月尾預產期, 所以我提醒佢都係時候要開始睇下, 因為如果搵d未係hk做過, 咁預早3/4個月就差唔多喇! 不過佢話房屋處調遷嗰到要成12先有, 請左個工人番嚟唔知瞓邊喎~ 所以我提議佢搵d agent 有宿舍嘅, 咁咪可以解決到囉! 佢一聽到話去宿舍瞓, 就問我使唔使比錢架? 我真係忍唔住話佢忽忽地, 唔使比錢? 邊個請你呀?????
跟住佢知道要比錢, 佢就即刻縮沙話唔想比多幾舊水一個月喎! 唔想串佢都唔得啦! 我同佢講, 你有錢去私家開刀, 都唔爭再幾舊水啦!
到完飯之後, 佢上網睇 d 揹帶, 佢見到chicco 係yahoo拍賣賣百幾蚊, 就問我呢隻好唔好用! 我答佢chicco d quality 好"鞋", 唔舒服, 而且唔啱初生用! 係呢個moment, 我諗你地都會估到佢又係到套我!
佢問我邊隻好, 我答佢我唔知喎, 因為我只係用過combi &大陸嗰d布嘅, 其他一既我都唔知! 跟住佢就順理成章問我幾多錢喇! 佢知道d價錢後, 佢就"嘩"左一聲, 跟住我又講同一句嘢: "不嬲都同你講好多嘢要買架啦, 仲有喎, 唔係咁搵錢, 咁幾時搵呀?!"
我今次冇同佢講我有揹帶可以借比佢, 因為我有時都仲會用, 不過佢呢次, 我就真係又覺得佢好似上次咁又係到氹我囉~
醒咗喎....
回覆刪除[版主回覆07/31/2010 15:02:00]其實唔係醒左, 而係因為條揹帶都要會有時要用咋~
我都唔明, 點解對外人我就會有防範之心, 而佢, 我就下下都 lai 嘢~
yeah...叻返次喇~
回覆刪除[版主回覆07/31/2010 15:03:00]我都唔明, 佢點解次次都要咁樣嚟氹我!