http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
真係多謝熙媽喇, 成日都醒 d 筍嘢過我個滕滕嘆!
今日放工, 就係去左買熙媽醒比滕滕嗰塊畫板!
滕滕起初都玩得好正常下, 鐘意成日推條bar , 擦d字, 不過唔知仲咩玩下玩下, 就鐘意玩個底! 叫佢反番轉嚟玩就死都唔肯!
哈! 呀B一歲生日又係收到塊畫板, 滕滕識玩就叻啦! 好似要3歲先真正識玩架. 我呀B攞嚟係咬呀![版主回覆07/31/2010 15:05:00]佢都未係好識玩架, 不過知道可以係上面畫下畫下咁啫~ ANSON細過滕滕嘛, 遲D佢好似滕滕咁大, 真係JANET BIN你就大獲喇
邊係我醒呀, 你自己俾錢嘅~ 呢個model好盡責呀~[版主回覆07/31/2010 15:06:00]咁你都真係搵到好嘛吖嘛! 仲有! 佢只係反轉左個底嚟攪, 並唔係SHOW 塊板!
我見到呀, 熙熙就淨係掛住玩隻蝸牛囉~呢2個細路都係特別過人架喇![版主回覆08/01/2010 14:41:00]咁都幾好喎, 每part分開去玩盡佢~
ANSON已經好鬼精甩邊喇! 所以我地決定要佢快D入學等俾人教, 我教佢唔掂呀![版主回覆08/01/2010 14:42:00]如果你地真係冇人整得佢掂, 就真係要番學比老師攪掂佢喇~ 不過喎, 盡量都係搵方法啦, 如果唔係番到屋企都係"恰"你地架咋!
哈! 呀B一歲生日又係收到塊畫板, 滕滕識玩就叻啦!
回覆刪除好似要3歲先真正識玩架.
我呀B攞嚟係咬呀!
[版主回覆07/31/2010 15:05:00]佢都未係好識玩架, 不過知道可以係上面畫下畫下咁啫~
ANSON細過滕滕嘛, 遲D佢好似滕滕咁大, 真係JANET BIN你就大獲喇
邊係我醒呀, 你自己俾錢嘅~
回覆刪除呢個model好盡責呀~
[版主回覆07/31/2010 15:06:00]咁你都真係搵到好嘛吖嘛!
仲有! 佢只係反轉左個底嚟攪, 並唔係SHOW 塊板!
我見到呀, 熙熙就淨係掛住玩隻蝸牛囉~呢2個細路都係特別過人架喇!
回覆刪除[版主回覆08/01/2010 14:41:00]咁都幾好喎, 每part分開去玩盡佢~
ANSON已經好鬼精甩邊喇! 所以我地決定要佢快D入學等俾人教, 我教佢唔掂呀!
回覆刪除[版主回覆08/01/2010 14:42:00]如果你地真係冇人整得佢掂, 就真係要番學比老師攪掂佢喇~
不過喎, 盡量都係搵方法啦, 如果唔係番到屋企都係"恰"你地架咋!