2010年7月29日 星期四

多謝熙媽!

真係多謝熙媽喇, 成日都醒 d 筍嘢過我個滕滕嘆! 


今日放工, 就係去左買熙媽醒比滕滕嗰塊畫板!




滕滕起初都玩得好正常下, 鐘意成日推條bar , 擦d字, 不過唔知仲咩玩下玩下, 就鐘意玩個底! 叫佢反番轉嚟玩就死都唔肯!


 


4 則留言:

  1. 哈! 呀B一歲生日又係收到塊畫板, 滕滕識玩就叻啦!
    好似要3歲先真正識玩架.
    我呀B攞嚟係咬呀!
    [版主回覆07/31/2010 15:05:00]佢都未係好識玩架, 不過知道可以係上面畫下畫下咁啫~
    ANSON細過滕滕嘛, 遲D佢好似滕滕咁大, 真係JANET BIN你就大獲喇

    回覆刪除
  2. 邊係我醒呀, 你自己俾錢嘅~

    呢個model好盡責呀~
    [版主回覆07/31/2010 15:06:00]咁你都真係搵到好嘛吖嘛!
    仲有! 佢只係反轉左個底嚟攪, 並唔係SHOW 塊板!

    回覆刪除
  3. 我見到呀, 熙熙就淨係掛住玩隻蝸牛囉~呢2個細路都係特別過人架喇!
    [版主回覆08/01/2010 14:41:00]咁都幾好喎, 每part分開去玩盡佢~

    回覆刪除
  4. ANSON已經好鬼精甩邊喇! 所以我地決定要佢快D入學等俾人教, 我教佢唔掂呀!
    [版主回覆08/01/2010 14:42:00]如果你地真係冇人整得佢掂, 就真係要番學比老師攪掂佢喇~
    不過喎, 盡量都係搵方法啦, 如果唔係番到屋企都係"恰"你地架咋!

    回覆刪除