早半年, 我已經想去整眼眉, 有人同我講佢嘅朋友介紹左一間比佢, 叫我去先試下做白老鼠~ 做白老鼠都5緊要, 最緊要就係比D制成品嚟睇睇先!
一係唔睇, 一睇真係嚇撚死我!
下面嗰張就黃小虎咁樣, 上面嗰張個眉頭就歪嘅! 咁嘅眉, 你送比我都5會去整啦, 但有人唔信我講嘢, 照去整左!
整左當然梗係LAI 晒嘢啦, 個眉山位整到厚過前面, 仲要又長左, 出嚟真係惡雞乸咁樣, 所以有人整完當晚都唔敢同我講, 直到4日之後先話比我知!
而我梗係唔會好似有人咁on交去呢間到整, 因為我睇開間牙醫個姑娘識左成廿年, 佢介紹左我同有人去佢嗰間到整, 有人唔聽我講死都要去佢朋友介紹嗰間, 而我見牙醫姑娘對眉整得都幾ok, 咁就梗係去間正常到整架啦!
整完之後, 我真係勁開心!!!
呢d先叫正常架嘛!!!
我remind 有人, 如果再去補時, 問清楚佢地點同佢補先落筆, 因為整左就真係冇得番轉頭架! 但有人居然答我: 其實睇睇下都覺得冇乜喎!
哈~ 真係攪笑, 係到自欺欺人!
2015年6月17日 星期三
2015年6月15日 星期一
可憐!
我屈左好耐, 一個二個三個, 都冇人理過奶奶! 個個把口好似好錫佢, 但當有時事, 奶奶只會搵我一個, 因為就算佢講左, 都冇人理!
奶奶乜都走嚟搵我, 佢D女呢, 得閑到爆, 懶到就連分身家都5願郁, 而我, 多嘢做到, 跟本就做5切, 但都要理埋奶奶!
我其實真係好嬲, 點解要搵我!!! 奶奶對我5差, 有時佢入嚟會買我鐘意嘅嘢比我食, 所以我知道, 如果我5理奶奶, 佢就真係冇人理佢, 但, 我真係好5想做, 因為佢D仔女一個二個都推晒比我做!
呢個結我屈左好耐, 已經都幾年, 到上星期我真係終於忍5住同我老公講左! 個個都係衰人嚟, 個亞媽電話卡係要增值, 5識又要等D大帝番嚟整, 我話同奶奶上台, 半年D人都5理! 儲值卡用完5用, 有靚no.就自己去左上台, 比個難記嘅no.亞媽用, 乜老人家5係搵個好小小易記嘅比佢嘅咩??? 家居電話完約, 冇人理佢! 請問生咁多個仔女, 其實都係冇撚用!!!
我知道老公雖然死口都5認佢5理佢媽, 但佢心中已經知道我講嘅係事實, 因為佢知道佢媽乜都嚟搵我!
因為奶奶聽到我同老公嘅一場大交, 所以我之後都好直接同奶奶講我嘅感受, 5係同佢地你食餐飯, 就係對你好好, 你有事有嘢要幫, 請問有邊個會理你!!!
奶奶對我真係好好, 但有事會好煩, 而我明白老人家係咁樣, 所以我都忍住, 我5幫佢邊個幫佢, 因為我又真係會睇5過眼. 不過而家, 我講晒出嚟比奶奶聽喇, 我而家舒服晒~!
奶奶乜都走嚟搵我, 佢D女呢, 得閑到爆, 懶到就連分身家都5願郁, 而我, 多嘢做到, 跟本就做5切, 但都要理埋奶奶!
我其實真係好嬲, 點解要搵我!!! 奶奶對我5差, 有時佢入嚟會買我鐘意嘅嘢比我食, 所以我知道, 如果我5理奶奶, 佢就真係冇人理佢, 但, 我真係好5想做, 因為佢D仔女一個二個都推晒比我做!
呢個結我屈左好耐, 已經都幾年, 到上星期我真係終於忍5住同我老公講左! 個個都係衰人嚟, 個亞媽電話卡係要增值, 5識又要等D大帝番嚟整, 我話同奶奶上台, 半年D人都5理! 儲值卡用完5用, 有靚no.就自己去左上台, 比個難記嘅no.亞媽用, 乜老人家5係搵個好小小易記嘅比佢嘅咩??? 家居電話完約, 冇人理佢! 請問生咁多個仔女, 其實都係冇撚用!!!
我知道老公雖然死口都5認佢5理佢媽, 但佢心中已經知道我講嘅係事實, 因為佢知道佢媽乜都嚟搵我!
因為奶奶聽到我同老公嘅一場大交, 所以我之後都好直接同奶奶講我嘅感受, 5係同佢地你食餐飯, 就係對你好好, 你有事有嘢要幫, 請問有邊個會理你!!!
奶奶對我真係好好, 但有事會好煩, 而我明白老人家係咁樣, 所以我都忍住, 我5幫佢邊個幫佢, 因為我又真係會睇5過眼. 不過而家, 我講晒出嚟比奶奶聽喇, 我而家舒服晒~!
2015年6月10日 星期三
笑死又嚇死!
而家D小朋友個腦5知點解咁成熟嘅! 今日下午滕滕打電話嚟話要畫兩幅畫比一個男同學& 一個女同學,
而男同學嗰幅就當然冇問題啦, 但女同學嗰幅公主, 滕滕就打電話比話佢可能5識畫, 但應該都可以畫到!
番到屋企, 幅公主畫就即刻已經係我面前出現喇! 但一睇, 真係嚇死我.......
我問滕滕, 點解個公主會5著衫架, 佢答我: 你平時係屋企都係咁架啦! 我真係比佢激死我囉, 我除左換衫之外,
有個工人係屋企, 我點會無啦啦5著衫四周圍走! 所以, 我叫滕滕即刻畫過幅公主啦, 想嚇死同學仔個媽咪咩!!!
2015年6月9日 星期二
不能夠接受現實!!!
好on交的我, 今朝四點鐘起身, 去我想嘅第一志願間學校到遞交後補叩門表! 派位中心9點半先開, 學校8點半已經接受收表, 但都未知結果我就想去遞定表以示誠意嘛!
我真係第一個去到呀, 因為我真係好想好想表達我幾有誠意, 縱使未有結果我都想第一個入表囉, 但等左兩個鐘之後, 有一個滕滕上英文識得嘅媽咪就行過嚟我身邊, 而佢係等8點半攞表嘅! 佢話都未公報結果, 佢應該係5會收我份表, 比佢兇左我幾下, 我就諗諗下都係啱嘅, 所以我即刻轉陣, 番屋企叫個工人去派位中心排隊先, 而我就送完滕滕番學就去搵佢!
等嘅時間雖然只係幾個鐘, 但真係覺得好耐好耐, 到攞到張註冊證之後, 第一時間睇派到咩學校都係當然啦, 而我真係5敢相信派到第一志願, 我睇完又睇, 睇完又睇, 足足睇左十次八次!
直到今日去學校註冊, 我先接受到現實-我個滕滕派到去第一志願呀!!! 真係開心死我!!!
我真係第一個去到呀, 因為我真係好想好想表達我幾有誠意, 縱使未有結果我都想第一個入表囉, 但等左兩個鐘之後, 有一個滕滕上英文識得嘅媽咪就行過嚟我身邊, 而佢係等8點半攞表嘅! 佢話都未公報結果, 佢應該係5會收我份表, 比佢兇左我幾下, 我就諗諗下都係啱嘅, 所以我即刻轉陣, 番屋企叫個工人去派位中心排隊先, 而我就送完滕滕番學就去搵佢!
等嘅時間雖然只係幾個鐘, 但真係覺得好耐好耐, 到攞到張註冊證之後, 第一時間睇派到咩學校都係當然啦, 而我真係5敢相信派到第一志願, 我睇完又睇, 睇完又睇, 足足睇左十次八次!
直到今日去學校註冊, 我先接受到現實-我個滕滕派到去第一志願呀!!! 真係開心死我!!!
2015年6月4日 星期四
乜都要死撐
由4月開始, 我就開始預備滕滕份portfolio, 好彩嘅係, 有朋友好好咁比佢嗰份我睇, 如果5係, 我都5知究竟點整, 因為真係好難入手......
兩個月時間可以比我hea 住嚟整, 整完咁上下, 兩個星期前開始執執執, 因為要簡而精! 我4月時, 我提醒有人, 叫佢都好開始整喇, 慢慢整慢慢執, 但回覆就係好串咁答我: 我5整喎, 整完都5知睇5睇, 所以我5整喇! 我一早都講明搵姑姐幫我睇份portfolio, 叫有人預備好都一齊帶埋去姑姐到比姑姐睇下, 但有人都係答我佢都係5會整! 但點不知派位嘅一星期前, 有人打電話嚟問我portfolio d相係點樣! 我5串佢, 真係都對5住自己囉! 之後再講落去, 原來有人自己搵左自己教書嘅姑奶執過下封我比佢嘅封薦信! 整咪整囉, 又要扮5緊張, 仲要串我話我嘥時間! 我一早都話整嚟都係standby 之嘛, 仲要事死要面同我講5整, 但又自己靜靜雞去整! 真係一個迷!
兩個月時間可以比我hea 住嚟整, 整完咁上下, 兩個星期前開始執執執, 因為要簡而精! 我4月時, 我提醒有人, 叫佢都好開始整喇, 慢慢整慢慢執, 但回覆就係好串咁答我: 我5整喎, 整完都5知睇5睇, 所以我5整喇! 我一早都講明搵姑姐幫我睇份portfolio, 叫有人預備好都一齊帶埋去姑姐到比姑姐睇下, 但有人都係答我佢都係5會整! 但點不知派位嘅一星期前, 有人打電話嚟問我portfolio d相係點樣! 我5串佢, 真係都對5住自己囉! 之後再講落去, 原來有人自己搵左自己教書嘅姑奶執過下封我比佢嘅封薦信! 整咪整囉, 又要扮5緊張, 仲要串我話我嘥時間! 我一早都話整嚟都係standby 之嘛, 仲要事死要面同我講5整, 但又自己靜靜雞去整! 真係一個迷!
訂閱:
文章 (Atom)



