早半年, 我已經想去整眼眉, 有人同我講佢嘅朋友介紹左一間比佢, 叫我去先試下做白老鼠~ 做白老鼠都5緊要, 最緊要就係比D制成品嚟睇睇先!
一係唔睇, 一睇真係嚇撚死我!
下面嗰張就黃小虎咁樣, 上面嗰張個眉頭就歪嘅! 咁嘅眉, 你送比我都5會去整啦, 但有人唔信我講嘢, 照去整左!
整左當然梗係LAI 晒嘢啦, 個眉山位整到厚過前面, 仲要又長左, 出嚟真係惡雞乸咁樣, 所以有人整完當晚都唔敢同我講, 直到4日之後先話比我知!
而我梗係唔會好似有人咁on交去呢間到整, 因為我睇開間牙醫個姑娘識左成廿年, 佢介紹左我同有人去佢嗰間到整, 有人唔聽我講死都要去佢朋友介紹嗰間, 而我見牙醫姑娘對眉整得都幾ok, 咁就梗係去間正常到整架啦!
整完之後, 我真係勁開心!!!
呢d先叫正常架嘛!!!
我remind 有人, 如果再去補時, 問清楚佢地點同佢補先落筆, 因為整左就真係冇得番轉頭架! 但有人居然答我: 其實睇睇下都覺得冇乜喎!
哈~ 真係攪笑, 係到自欺欺人!



沒有留言:
張貼留言