好on交的我, 今朝四點鐘起身, 去我想嘅第一志願間學校到遞交後補叩門表! 派位中心9點半先開, 學校8點半已經接受收表, 但都未知結果我就想去遞定表以示誠意嘛!
我真係第一個去到呀, 因為我真係好想好想表達我幾有誠意, 縱使未有結果我都想第一個入表囉, 但等左兩個鐘之後, 有一個滕滕上英文識得嘅媽咪就行過嚟我身邊, 而佢係等8點半攞表嘅! 佢話都未公報結果, 佢應該係5會收我份表, 比佢兇左我幾下, 我就諗諗下都係啱嘅, 所以我即刻轉陣, 番屋企叫個工人去派位中心排隊先, 而我就送完滕滕番學就去搵佢!
等嘅時間雖然只係幾個鐘, 但真係覺得好耐好耐, 到攞到張註冊證之後, 第一時間睇派到咩學校都係當然啦, 而我真係5敢相信派到第一志願, 我睇完又睇, 睇完又睇, 足足睇左十次八次!
直到今日去學校註冊, 我先接受到現實-我個滕滕派到去第一志願呀!!! 真係開心死我!!!
真係開心死 ga!!!! 有朋友老婆派到第1志願, 開心到喊左出黎呀~
回覆刪除心底裏我都開心, 但5敢開心, 因為我怕以為係發夢.....
刪除