2015年6月9日 星期二

不能夠接受現實!!!

好on交的我, 今朝四點鐘起身, 去我想嘅第一志願間學校到遞交後補叩門表! 派位中心9點半先開, 學校8點半已經接受收表, 但都未知結果我就想去遞定表以示誠意嘛!

我真係第一個去到呀, 因為我真係好想好想表達我幾有誠意, 縱使未有結果我都想第一個入表囉, 但等左兩個鐘之後, 有一個滕滕上英文識得嘅媽咪就行過嚟我身邊, 而佢係等8點半攞表嘅! 佢話都未公報結果, 佢應該係5會收我份表, 比佢兇左我幾下, 我就諗諗下都係啱嘅, 所以我即刻轉陣, 番屋企叫個工人去派位中心排隊先, 而我就送完滕滕番學就去搵佢!

等嘅時間雖然只係幾個鐘, 但真係覺得好耐好耐, 到攞到張註冊證之後, 第一時間睇派到咩學校都係當然啦, 而我真係5敢相信派到第一志願, 我睇完又睇, 睇完又睇, 足足睇左十次八次!

直到今日去學校註冊, 我先接受到現實-我個滕滕派到去第一志願呀!!! 真係開心死我!!!

2 則留言:

  1. 真係開心死 ga!!!! 有朋友老婆派到第1志願, 開心到喊左出黎呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 心底裏我都開心, 但5敢開心, 因為我怕以為係發夢.....

      刪除