尋晚check到個工人戶口仲有成5千幾蚊, 所以好期待今日嘅發展, 成日個心都係到諗究竟條仆街今晚番嚟交唔交到張receipt 比我!
都唔使點講, 跟本都已經知道咁上下, 個工人番到嚟, 比左張receipt 我, 個銀碼係$1500! 今朝佢出門口, 我已經同佢講叫佢交晒成條數(差唔到連息要$2500), 番嚟結果就只得 $1500, 我今次真係忍唔住小佢!
我: 佢點解只係交$1500?
工人: 我朋友今日有$1500咋!
我: 唔好話我唔比面你, 究竟係咩事, 你係唔係想唔找數? 係唔係諗住一走了之, 唔想還錢呀! 如果係, 唔該你預早通知我! 我唔出聲, 唔好當我傻仔, 我只不過係唔係話你, 而家你一次又一次咁洒我, 你當我傻架!!!
工人: 我朋友都係今次過左$1500蚊比我咋, 佢冇錢呀!!!
我: 冇錢? 咁佢冇錢還比你, 咁你點解有錢出街呀? 你唔好當我懵架!!! 你好講喇, 你唔好再係我面前玩d咩嘢呀!!!
工人: (震晒口咁問我)咩事呀?
我: 咩事??? 我而家問你咩事呀!!! 比條路你行, 你又係到攪呢攪路, 好啦, 我一次又一次咁信你, 你一次又一次咁係到洒我! 我比晒機會你, 你就係到一次又一次咁講大話!!! 好啦, 你借呢兩條數我都已經唔同你計, 叫你還錢, 你仲係到玩喇!
我一路小佢, 佢就一嗰咁(扮)打電話, 打完就出嚟同我講
工人: 我啱啱打左比個朋友, 佢話佢而家過一次蚊比我, 我而家去ATM transfer 呀!
我心中已經知道咩事, 因為我今日5點check過佢a/c, 個戶口今朝攞左800蚊之後就冇再攞過錢喇, 而佢番左嚟比我小完出去嗰時, 我即刻check過佢a/c 只係得番2700, 因為 $5500-$1500(過比財仔)-$500=$2700, 咁即係佢過完比財仔之後就再攞左$500出嚟! 再過一陣check多次, 就只係得番 $1700, 換然之, 佢都係係佢戶口再過多 $1000比財仔!
所以佢全部所講嘅咩佢朋友今日過$1500比佢去交財仔, 係講大話嘅, 跟本就係人地一早已經還左比佢! 跟住番左嚟之後比我小完, 又話佢朋友啱啱transfer 比佢, 入多$1000比財仔, 都係講大話嘅! 而佢跟住有$500少左, 就係係佢入完第二次錢比財仔番嚟之後, 佢攞住張五百蚊紙, 話還番比我! 還番比我, 仲問我爭我幾多錢, 我計完之後話仲爭 $35, 佢就即刻比埋呢$35我!
頭先我真係小得佢好甘, 仲要係好大聲咁小佢, 所以我怕滕滕聽日都唔知會點, 所以條仆街沖完涼之後, 我叫佢坐抵話同佢講, 問佢知唔知呢d財仔d利息好甘, 咁辛苦搵埋d錢番嚟, 就係比晒呢d財仔, 10日利息就差唔多成$1000, 咁即係成百蚊一日啦! 一個月做嘢先得嗰三千幾蚊, 做10日嘢都係得嗰一千蚊多d, 但係就係爭財仔10日, 就已經將10打工嘅錢比左d財仔, 咁為乜先!!! 我仲要講, 我唔想佢咁辛苦搵d錢番嚟就冇左, 所以點解我迫佢要佢d朋友還錢比佢, 等佢可以盡快還錢吖!
我問佢明唔明我用意, 佢話佢知, 佢知道我唔想佢用晒d錢嚟比interest ! 佢把口即刻話多謝我, 仲話好明白我對佢好喎!
我個心諗, 你條仆街, 你好去死啦仲係到扮晒嘢!!! 如果唔係我怕滕滕聽唔知有d咩事, 我使Q係到扮關心你呀!!!