2010年10月31日 星期日

好彩有你嘅欣賞!

因為見到熙媽煲左雪梨水, 又見到張雪球煲埋d 咁鬼滋潤糖水, 所以我就"的"起心肝喇!


星期五, 我買左鴨咀梨, 加左雪耳、南瓜、川貝落去燉! 嘩~ 好好味, 滕滕飲左兩日呀, 仲要係一飲上口, 就唔肯放開個杯喇! 原本自己都想飲d嚟潤下, 不過見到又唔想飲, 想比滕滕潤多d喎, 所以我就決定唔飲佢喇!


因為冇得飲雪梨水, 所以我就買左隻雞嚟整燉湯喇! 燉湯, 真係幾鬼煩, 因為我係煲左d雞湯出嚟, 跟住先將雞湯燉冬蟲草, 即係要最少要整兩次! 不過尋日一起身, 就有小小頭痛, 燉雞湯好似唔係好啱我飲, 不過其實我最主要目的, 都係整比老公飲啫, 因為佢虛過我, 所以唔飲都得啦, 最多下次囉!


整左咁多嘢, 自己一樣都冇飲過, 突然間, 我發覺自己有"媽媽的影子", 因為d亞媽通常做一大爛餐都唔係整比自己, 而且整比d屋企人! 死啦, 點解我好似一個老人家咁嘅??? 


仲咩呀? 你想同我死過呀???

一向所有新朋友/舊朋友/好朋友都知道我係一個紫痴, 連寫字支鉛子筆都係紫色墨, 所以唔使多講都已經知道!


表妹, 自從佢係幾年前蒲番頭之後, 我同佢嘅關係都係一般, 因為其實我覺得佢都係仲未可以真正咁面對我, 尤其係知道我仲有同佢個仔仲有聯絡! 起初見到面都冇乜嘢講, 到左呢兩三年都好d, 都有閑謬, 而家, 就好似想扮fd!


我已經發覺左一段時間, 過時過節食飯前, 表妹都會click入我個blog到睇, 跟住到左食飯嗰晚, 佢就會懶 fd 咁, 傾計時就講話知道我而家點點點, 咩情況! 而係呢兩次食飯, 佢仲要著到成身都紫色, 衫、袋、鞋、斗蓬, 全部都係紫色!


係上一次食飯, 表姐個大女都係著件紫色 t-shirt 出嚟, 而表妹就專登同表姐個女講(即係佢家姐個女): "表姨(即係我) 可能都著紫色架, 所以我地會同佢一樣呀!" 而且仲要攪笑到佢自己個仔都要襯埋紫色 t-shirt!  食完飯表姐同我講番佢咁講, 我已經都覺得攪笑, 唔使咁吓嘛, 我咁多紫色衫, 你夠唔夠我嚟呀?!


點不知, 今晚同老豆 & 細佬慶祝生日食飯, 佢又係全身紫色, 我個心當堂諗 "唔通真係想同我死過???" 不過可惜, 尋晚我唔係著紫色喎, 係灰色, 而且表姐兩個女都係灰色, 係冇夾過都咁橋喎!


比我覺得, 表妹好似想同我 fd 咁, 佢好似鉋晒我個blog先出嚟食飯, 講襯嘢佢都好似好清楚我而家生活, 而且仲要做紫色怪魔(雖然我有時都係)!  其實我唔介意你著紫色衫囉, 不過就算想同我fd, 都唔使咁刻意吓嘛!!!


2010年10月30日 星期六

攪笑!!!

唔知點解,馮小姐知道我搵到工人之後,問左我一次就冇再問我個工人幾時到!


一同我d朋友講起,佢地都會第一時間問我個工人到未啫,唯獨係馮小姐好似莫不關心!唔知係唔係我小心眼,我更係覺得佢好似唔知點咁!


講番佢搵工人,我就真係覺得好一個迷!因為有兩三個 oversea 比佢撰,其中有兩個都成40歲,而另外嗰個就29歲,佢老公一見到40歲嗰兩個, 就話成個亞婆咁, 話唔要, 但係29歲嗰個呢, 格仔就填1-6裏面(最想係做邊類型就填1, 第二想就填2, 如此類推), 湊bb係填左6架!


馮小姐問我覺得點, 我就話: 呢個擺明唔想湊bb喎, 佢撰到最尾! 你話d人醒到呢~ 我唔講, 馮小姐話佢都冇發現佢咁寫喎!!! 唔係呀化, 張張嘢, 個個工人都有架啦, 而且仲要係同一個agent比, 咁都睇唔到? 冇嘢嘛!!!


我一早都叫馮小姐早d睇架啦, 佢又唔聽我講, 但係我又唔明佢點解唔再睇多幾個喎, 因為佢話佢老公話決定撰29歲, 湊bb排第6嗰個喎!


馮小姐都有擔心架, 佢都怕個工人冇耐性對住亞b架, 所以打過比個agent同佢講過個工人撰湊bb係no.6, 唔係咁放心, 所以個agent 就話, 同佢問過個工人喇(過左一陣打番比馮小姐), 覆番佢個工人話冇問題喎!


其實我當時一知道個agent 咁快覆馮小姐, 就覺得個agent 老點囉! 跟本就係唔想馮小姐撰嚟撰去, 因為之前仲要同馮小姐講, d工人係咁"椅"寫之嘛, 所以!


唔知係唔係我真係一個麻煩人, 定係佢地係奇人呢, 我撰工人, 就最好一定鐘意湊bb先考慮, 仲要係生過, 自己湊過有經驗就最好喇, 但係馮小姐同佢老公, 就寧願撰個後生d, 話好體力d喎!


 


2010年10月29日 星期五

食之無味, 棄之可惜!!!

尋晚番到嚟, 見到廚房煲左煲西洋菜湯, 所以等埋老公番嚟, 等佢飲番一大碗, 但係老公話佢下午番工之前已經飲左喇!


臨瞓前, 我老同我講佢早幾日買送, 個工人叫佢去藥材鋪買一樣嘢, 一個波, 黑色嘅! 老公抓爆頭, 乜嘢一個波黑色呀??? 跟住個工人攞滕滕個細波波出嚟話係咁上下size比老公睇! 哦~ 原來個工人叫老公去買羅漢果!!!


尋晚番嚟, 個工人就攞左個羅漢果煲西洋菜! 個工人有時真係好醒, 佢知道乜嘢打乜野, 仲要會有時係適當時候就做適當嘅嘢! 因為老公瞓到半夜咳, 所以佢就整左煲羅漢果西洋菜湯!


就係因為佢呢d咁嘅長處, 所以好多嘢我都唔會擔心佢攪唔掂! 雖然佢好醒, 不過可惜我已經搵左個新工人!


原來你玩嘢!!!!!!!!!!!!!!!!

我今晚, 發現左個秘密!!!


一向以嚟, 我叫滕滕叫我媽媽嗰時, 佢就叫左爸爸! 不過, 個工人講過, 我番左工嗰時, 工人姐姐教佢叫媽媽, 滕滕係有叫過, 係識叫, 但係為何咁多個月以嚟, 我叫佢叫媽媽, 佢就叫左爸爸呢? 我真係以為爸爸同媽媽個音差唔多, 所以佢咁耐以嚟應我叫爸爸, 我都覺得佢係叫我!


今晚我夜左番, 一番到嚟以為佢已經瞓左, 點不知佢係黑暗當中由房走出嚟!  所以見佢仲未瞓, 我涼都唔沖, 就入房同佢瞓左先! 因為今晚夜左番, 冇乜抱過滕滕, 所以抱住曖嗰時, 我又同佢玩講疊字! 我講飯飯, 佢就講扮扮, 到第二個我講軒軒, 佢就講衣衣, 跟住我就再講媽媽, 佢就: "媽........爸爸!" 講完就自己係到奸笑!


哼~ 你條o靚仔, 原來你一直係到玩嘢!!!  我跟住又再講多幾個疊字, 跟住再講媽媽, 佢就又再一次奸笑咁跟住講爸爸, 爸爸, 爸爸!


呢一刻, 我先至知道, 原來由始至終, 你一直係到整鬼我, 你都算衰喇!!!


2010年10月28日 星期四

多謝你呀 AUNTIE!!!

上次只係可以買到兩張清明上河圖嘅ticket, 因為又加開時間, 所以尋日又再可以買飛喇, 不過電話訂飛, 就今日先開始!

 

尋日好朋友打嚟比我, 佢話佢媽咪去左排隊, 問我咩時間可以, 咁我就講左比佢知, 不過我都諗住唔得唔緊要, 因為我都已經預左今朝10:00 standby 架喇, 但係我真係冇諗過今朝起身睇電視嗰時就通知尋日已經全部售罄!

 

今朝我打比好朋友, 佢話佢媽咪尋日買左飛喇!!! 嘩~ 真係開心到暈喇!!! 所以我今朝就即刻打比auntie 多謝佢喇!!!

 

auntie 話係因為有個女人排左已經4個鐘唔想再等, 所以讓個位比auntie 排! 不過都係咁話啫, 就算讓左個位, 最少都要多等起碼1粒鐘啦!!!

 

Auntie, 真係好多謝你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

大肚DUM~

入左好多冬天衫比滕滕, 今日已經開左倉喇!


唔知究竟係D衫窄, 定係滕滕肥(但係我真係唔覺), 件件衫都好似好貼身, 仲要成個肚腩凸左出嚟!


個工人笑滕滕大肚DUM, 個豬仔就即刻凹番個肚腩入去, 仲係到玩申縮!


陀住滕滕4/5個月嗰時, 我就玩過呢樣嘢, 之後都冇玩過, 即都冇係佢面前做過, 唔知條友係邊樹學番嚟!


唔係我架!

尋日終於收到呢兩張ticket 喇! 打左幾日電話, 終於比我打到, 買唔到4張, 只係買到兩張, 不過, 呢兩張唔係我地架, 係亞媽同亞爸嘅, 因為時間就唔到老公, 所以只係買左兩張, 而且仲係冇得撰時間!



睇到呢兩張飛都唔知點, 個心好唔開心.............


2010年10月27日 星期三

我要同你絕交!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

點解日日都有人搵D嘢嚟攪我攪到我火晒滾架!!!

 

亞媽去佛堂去到走火入魔都已經唔係一件咩驚嚇事, 而且不嬲去佛堂都係大過天!

 

但係因為我屋企個工人件事, 我已經晨早講左, 如果個新工人到, 佢就要下半就入嚟同我睇, 咁我就可以唔使請成日假!

 

亞媽每年十月尾十一月頭, 佛堂都有D唔知咩法會係好緊要, 連續一個星期, 話唔去唔得喎! 但係因為我屋企個工人件事, 我已經晨早講左, 如果個新工人到, 佢就要佢LUNCH後入嚟同我睇, 咁我就可以唔使請成日假! 前日又講開呢樣嘢, 亞媽就話, 十月尾十一月頭嗰幾日, 就下午入嚟, 但係就早小小出去! 我一聽到就問亞媽, 咁你入一入嚟就出番去, 咁入嚟仲乜呀!  亞媽成日強調佢嗰幾日法會好緊要, 但係我真係好想知有幾緊要呀?????? 信仰呢樣嘢, 唔係緊要過自己屋企人吓嘛?????? 所以前日我就話: "你撰去佛堂定係撰個孫? 你自己諗清楚!"

 

今朝見到亞媽, 佢第一時間就笑笑口咁同我講: "我養到你咁大, 你而家威脅我?"  就係因為我前日同佢講, "你撰去佛堂定撰個孫" 呢句嘢嚟威脅佢喎! 我聽到, 真係好興!!! 我話我咁講, 對得住天同地, 連死左嘅亞婆我都對得住呀, 個工人D嘢唔知唔知吖, 個新工人幾時到, 亦唔係我control, 唔通個新工人到, 叫佢唔好嚟住咩??? 如果真係撞啱法會嗰幾日, 我都冇辦法架喎! 所以我就講: "如果你覺得去佛堂係重要D, 你就安心去啦, 我唔會阻住你, 所以由而家開始, 我唔使你入嚟幫我, 我亦都唔會再叫你入嚟, 我由而家開始, 同你絕交!!!"

 

我真係好想打電話去嗰間咁嘅死人佛堂到問下個主持人, 究竟佢地係咩邪教呀, 攪到我老母乜嘢都唔理!!!  乜佛堂唔係教人分事非黑白嘅咩????

淘忽左!

呢排真係比個工人攪到我頭都暈埋, 所以我係淘寶買轉季衫都買到我亂晒龍!


因為後嚟有件冷外套係之後先通知我番貨, 所以我就臨時臨急再加多一件件, 但係又計少左件件, 就通知嗰條友幫我寄落嚟喇!


所以最尾買嘅冷外套就要額外寄落嚟, 而今日都已經到埋!


之前係川龍街已經掃左成八百幾蚊嘢比滕滕, 多數係屋企衫同睡袋, 跟住又係淘寶到再掃多轉睡衣同埋出街衫成五百幾蚊人仔!


嘩~ 對自己都冇咁爽呀! 好彩舊年已經有褸同厚衫咋, 如果唔係就真係破產都唔掂呀!


2010年10月26日 星期二

有冇聽過?

據我所知, 藥材係唔可以放係鐵煲、鋁煲、銻煲、不锈鋼煲到煲, 最好係用瓦煲煲!


馮小姐就嚟生, 所以佢買左嘢係公司煲, 但係就用電飯煲煲! 我一聽到, 我就覺得好奇怪, 因為馮小姐話只係煲水啫, 所以唔怕用電飯煲煲喎!


我: 煲水? 咁放唔放埋d藥材落去架?


馮小姐: 放架!


我: 咁即係唔係煲水啦! 如果放埋d藥材落去都仲叫煲水, 咁如果真係淨係煲水, 咁叫煲咩呀?


馮小姐: 亞XXX佢話唔怕架, 佢話煲水之嘛!


我: 咁我又真係覺得一個迷, 咁D藥材, 係唔係可以唔使放水落去煲架?


馮小姐: 哈哈哈哈, 咁如果煲藥材就更係一定要放水落去煲啦!


我: E, 咁請問你嗰包嘢, 係唔係藥材鋪買架? 


講完我都唔想再睬佢, 樣樣嘢都要死撐, 我只不過同佢講, 如果你問一千個中醫, 我好信相呢一千個都會同你講最好同瓦煲煲任何嘅藥材囉! 既然你要用電飯煲煲, 我當然唔可以阻止你啦, 唔通我要好似教仔咁迫你咩!


 


2010年10月25日 星期一

事日心情不佳!

今朝一番到公司, 放抵D嘢就去洗杯 jump 茶, 不過個會計又用左個微波爐!


佢扭到去慢火, 然後就慢慢叮, 我一見到就唔知點解好興, 所以我就同佢講: "ada, 你係唔係可以攪大火d, 咁可以快d叮完呢?! 跟住個同計答我: "哦, 因為我唔想太乾呀!" 一聽到佢咁講, 我就即刻話: "咁樣就阻住晒d時間啦, 人人用微波爐都係想快d啫!" 我講完, 個會計就唔出聲喇!


咩人嚟架???!!! 你估得你一個人用咩! 你估全公司你大撚晒咩! 你覺得係你私家嘢咩! 你究竟知唔知你咁樣阻住人地架? 你究竟知唔知你咁樣做好黑人憎架?


過左一陣, 馮小姐又比難提我喇! 有個大客係好耐之前講明一定要係深圳出提單, 所有文件唔可以有"HONG KONG"呢兩個字, 而且packing list, invoice 同埋 FA一既, 係所有所有文件都係唔可以 show "HONG KONG"! 不過, 因為個客今個月轉左 carrier, 所以今個月d提單, 就要搵大陸廠同事去深圳攞!


已經有兩單貨係今個月16号開左船, 到而家都仲未攞, 馮小姐話佢想等埋今個星期嗰兩份, 咁我睇一睇, 我就話等埋今個星期好喇, 因為如果今個星期五有得攞, 都要下個星期初先嚟到hk office, 唔可以再遲, 因為下個星期都已經3個weeks, 隻船都差唔多到目的港都仲未比到文件個客, 有冇攪錯呀! 講完之後, 馮小姐話, 可唔可以問下個客係出HK單得唔得喎, 唔想煩到自己廠同事要成日去深圳攞單, 因為今次去完, 可能過兩個星期到又要再去!


你話咩人嚟架???!!! 寧願唔想煩到自己廠同事, 就唔怕煩到個客??? 真係痴交線!!!   個客一早講到明係唔可以係HK出單, 因為有種種種種咁多嘅問題, 所以我都好唔客氣同馮小姐講: "你知唔知你提出呢個問題, 另到幾多人有麻煩呀? 你就係為左唔想煩到李小姐(廠同事-老闆娘個妹, 係廠游手好閑, 唔做嘢, 又成日放假, 但係叫佢出街就最開心, 因為有得可以出去), 所以就要我費一番唇舌去遊說個客係HK出單? 跟住個客又要同佢間清關公司check下得唔得? 個客一早講明, 如果又再問, 會唔會一陣個客覺得我地好麻煩呢???" 跟住, 我又再講: "李小姐係廠又冇嘢做, 佢又唔做嘢, 叫佢出去幫手攞單, 又有幾煩住佢呢?"


我講完之後, 大家就冇對話喇! 講真, 你估我唔知咩事咩, 只不過係馮小姐唔想係深圳出單, 安排咁多嘢之嘛, 一句講晒 - 懶!  唔好諗住唔想做咁多嘢, 我就唔知啦!


一個二個都真係痴交線!


 


2010年10月24日 星期日

你話d人幾cheap吖!

今日終於嚟埋係淘寶買嘅衫仔喇, 我拆開嚟check 嗰時, 馮小姐咁啱入嚟搵我就見到d衫仔喇! 佢見到我買嗰d衫仔, 就猛話好靚, 仲話佢嗰d都已經到左佢個fd 間公司到潻!


明知我會係淘寶買衫落嚟send番嚟公司, 都唔叫我幫你買, 咁即係我之前係fb上面冇名文講係寫比邊個: "唔好叫我幫你" /  "唔好諗住老馮" 呢d嘢原來你係知道我話緊你架啦!


但係, 既然係知道, 就唔好咁cheap成日就問我淘寶d嘢啦! 問呢樣買唔買好, 嗰樣又唔知買唔買好喎! 又話乜都要買最好, 但係又話最緊要平, 咁係淘寶買嘢好驚架喎?! 你唔驚d質料攪到bb敏感咩, 你咁勁!


可能其實已經幾好架喇!

今日老公番工, 所以表姐叫左我出去食DINNER! 而且, 又係尋日嗰D腳! 佢一家4口 + 佢介紹agent 比我嗰個fd 一家3口(佢老公尋晚冇嚟, 但今晚係到) + 我 & 滕滕!


 我帶埋滕滕飯, 去到嗰到先餵佢食, 一路食, 表姐個FD就話滕滕食飯好定, 冇郁嚟郁去, 再過一陣, 個FD個老公就話滕滕幾好, 啖啖隊到埋個咀到都食, 冇抗拒、冇唔食, 食到食完為止! 到滕滕食完, 就到我地食, 所以我就比左D膠飯碗佢自己係到玩嚟玩去, 咁我就可以食嘢, 雖然陣中滕滕就更係有整D嘢落地下啦, 但係佢都算係咁, 起碼我可以食到嘢, 而表姐個FD同佢老公, 又讚滕滕幾定, 唔多攪嘢, 如果生多個係咁, 咁佢都考慮生多個!


其實我好多時都唔覺得滕滕定, 因為佢都總有攪嚟攪去嘅時候, 不過耐唔耐有時佢都還可以接受! 而且有時滕滕又會扭計咁想要D咩, 而我又唔係樣樣嘢都會比佢, 但係滕滕知道我係唔會比佢之後, 佢又好無可奈何咁算!


又好多時, 亞爸亞媽都話滕滕聽我講, 但係我仍然都覺得佢仲有改善空間, 而且仲可以乖D, 但係好無奈佢係一個男仔, 而我知道男仔都係比較活潑D, 所以我又唔覺得佢又有幾聽話!


唔知係唔係我要求高? 因為家姐話我好多 rules 同規矩, 唔可以咁又唔可以咁, 成日要聽我講咁, 嗰樣又要咁, 都係"NO媽"!  老豆又話我惡死, 成日好惡咁話滕滕! 但係我有我嘢原則, 講左係咁就係咁, 所以滕滕而家唔算係曵到我話唔聽! 所以有時係到諗, 唔通佢有時聽我講已經都算係幾好? 唔係呀化, 佢只不過係有時咋喎!


"好似"好有骨氣!

尋晚check到個工人戶口仲有成5千幾蚊, 所以好期待今日嘅發展, 成日個心都係到諗究竟條仆街今晚番嚟交唔交到張receipt 比我!


都唔使點講, 跟本都已經知道咁上下, 個工人番到嚟, 比左張receipt 我, 個銀碼係$1500! 今朝佢出門口, 我已經同佢講叫佢交晒成條數(差唔到連息要$2500), 番嚟結果就只得 $1500, 我今次真係忍唔住小佢!


我:  佢點解只係交$1500?


工人: 我朋友今日有$1500咋!


我: 唔好話我唔比面你, 究竟係咩事, 你係唔係想唔找數? 係唔係諗住一走了之, 唔想還錢呀! 如果係, 唔該你預早通知我! 我唔出聲, 唔好當我傻仔, 我只不過係唔係話你, 而家你一次又一次咁洒我, 你當我傻架!!!


工人: 我朋友都係今次過左$1500蚊比我咋, 佢冇錢呀!!!


我: 冇錢? 咁佢冇錢還比你, 咁你點解有錢出街呀? 你唔好當我懵架!!!  你好講喇, 你唔好再係我面前玩d咩嘢呀!!!


工人: (震晒口咁問我)咩事呀?


我: 咩事??? 我而家問你咩事呀!!! 比條路你行, 你又係到攪呢攪路, 好啦, 我一次又一次咁信你, 你一次又一次咁係到洒我! 我比晒機會你, 你就係到一次又一次咁講大話!!! 好啦, 你借呢兩條數我都已經唔同你計, 叫你還錢, 你仲係到玩喇!


我一路小佢, 佢就一嗰咁(扮)打電話, 打完就出嚟同我講


工人: 我啱啱打左比個朋友, 佢話佢而家過一次蚊比我, 我而家去ATM transfer 呀!


我心中已經知道咩事, 因為我今日5點check過佢a/c, 個戶口今朝攞左800蚊之後就冇再攞過錢喇, 而佢番左嚟比我小完出去嗰時, 我即刻check過佢a/c 只係得番2700, 因為 $5500-$1500(過比財仔)-$500=$2700, 咁即係佢過完比財仔之後就再攞左$500出嚟! 再過一陣check多次, 就只係得番 $1700, 換然之, 佢都係係佢戶口再過多 $1000比財仔!


所以佢全部所講嘅咩佢朋友今日過$1500比佢去交財仔, 係講大話嘅, 跟本就係人地一早已經還左比佢! 跟住番左嚟之後比我小完, 又話佢朋友啱啱transfer 比佢, 入多$1000比財仔, 都係講大話嘅! 而佢跟住有$500少左, 就係係佢入完第二次錢比財仔番嚟之後, 佢攞住張五百蚊紙, 話還番比我! 還番比我, 仲問我爭我幾多錢, 我計完之後話仲爭 $35, 佢就即刻比埋呢$35我!


頭先我真係小得佢好甘, 仲要係好大聲咁小佢, 所以我怕滕滕聽日都唔知會點, 所以條仆街沖完涼之後, 我叫佢坐抵話同佢講, 問佢知唔知呢d財仔d利息好甘, 咁辛苦搵埋d錢番嚟, 就係比晒呢d財仔, 10日利息就差唔多成$1000, 咁即係成百蚊一日啦! 一個月做嘢先得嗰三千幾蚊, 做10日嘢都係得嗰一千蚊多d, 但係就係爭財仔10日, 就已經將10打工嘅錢比左d財仔, 咁為乜先!!! 我仲要講, 我唔想佢咁辛苦搵d錢番嚟就冇左, 所以點解我迫佢要佢d朋友還錢比佢, 等佢可以盡快還錢吖!


我問佢明唔明我用意, 佢話佢知, 佢知道我唔想佢用晒d錢嚟比interest ! 佢把口即刻話多謝我, 仲話好明白我對佢好喎!


我個心諗, 你條仆街, 你好去死啦仲係到扮晒嘢!!! 如果唔係我怕滕滕聽唔知有d咩事, 我使Q係到扮關心你呀!!!


 


2010年10月23日 星期六

好似都幾好, 不過..........

尋日去左YWCA聽講坐, 聽下佢地學校D facilities, 聽左成個鐘都覺得幾好, 再加上校長講佢地對學生品格同埋教學嘅態度, 我就覺得同我自己教仔嘅方式, 要求嘅教學方法好近似, 所以我覺得好似唔錯!


不過, 唯一就係佢地係全日制, 如果比滕滕讀, 咁個工人好大部份時間係到抓腳趾囉!


真係好難諗, 等我再去多幾間睇下點!


 


你真係好去死啦!!!

星期四嚟左封大字信之後, 今日又有追數信, 都係同一間嚟, 因為我相信個工人一定唔會打比間財仔!


所以今日收到信之後, 我就叫個工人用佢手提打去比間財仔蒲一蒲頭, 如果唔係可能真係會走上嚟! 迫佢打完電話之後, 我就同個工人講, 佢借錢時一定有擔保人擔保人架啦, 個工人答我係! 所以我又叫佢用佢手提打左次去間財仔到, 比我同個財仔講!


接通左電話之後, 我就話, 我係唔會同佢還錢架, 如果佢唔還, 係就搵佢個擔保人, 唔好諗住我會同佢還! 個財仔都好串, 佢聽到我咁講之後, 佢就話都冇搵過我, 講咩啫! 


講咩啫?! 你唔係唔明吓嘛! 所以我再同個財仔講多次, 就算你有冇搵我, 我唔會同佢還, 要追就追佢個擔保人! 講完我就收左線喇!


過左一陣, 個工人無啦啦問我可唔可以比佢出荃灣, 去還小小錢喎!  一聽到, 我就更係問佢乜你有錢還咩?! 佢話諗住番一千四百幾比佢喎! 一聽到, 我有小小出奇, 點解佢有錢嘅?! (我個心諗) 不過, 唔緊要, 如果有錢還就最好啦, 但係我就問佢, 點解要出荃灣? 如果要還, 去ATM過數, 仲咩要出荃灣呀! 個工人一聽到我咁講, 佢就話唔使喇, 聽日先!


因為上次提前出糧同佢還其中一條財仔嘅數, 佢比左張card 個password 我, 所以我今晚就同佢個password 試下用電話check佢個a/c! 一唔check尤自可, 一check就聽佢到佢戶口有成5千幾蚊係到!


條仆街都算古惑喇, 尋日仲同我係到講緊大話, 話佢個fd 唔還錢比佢, 仲嗌晒大交喎!


呢條仆街, 養隻狗都冇佢咁賤! 古惑都冇人有, 仲要係到裝聾扮啞!


如果抄佢嗰一日, 我真係好想張出比佢d錢, 要佢即刻還番晒比財仔, 想佢一亳子都冇得攞番印尼! 正一冚家產嚟!


好多人呀~

今晚表姐上嚟食飯, 再加埋上次帶我去搵AGENT 嗰個表姐個朋友都一斉嚟埋!


嘩~ 幾鬼熱鬧! 4個小朋友再加4個大人, 成間屋都好耐冇試過咁嘈喇!


瘦田冇人耕, 耕開就有人爭! 表姐唔玩, 滕滕就唔玩, 表姐玩, 滕滕又要走埋去玩!


因為表姐個FD帶埋個女上嚟, 而且又同表姐嗰兩個女一樣咁大, 所以好自然佢地3個就一斉玩, 攪到滕滕好似冇人理佢咁! 不過滕滕都唔弱, 見佢地玩緊, 又走埋去搶, 但係佢地又唔讓佢, 攪到你又爭時我又爭, 都幾好笑!


因為今晚又係痴左線嘅一晚, 所以滕滕唔知又會唔會發惡夢呢..........?!


2010年10月22日 星期五

行動升級!!!

尋日收到財仔寄嚟封大字信, 當然就更係: 欠債還錢啦!!!  封信仲要係冇ATTENTION, 好明顯係比我地, 而唔係比個工人!


睇嚟, 好似就嚟嚟料喇! 


真係好想好想新嗰個工人快D到, 抄九左而家嗰個, 因為睇見佢個樣都唔開胃!


孤獨~

個工人好似知道死期張至, 所以做嘢都好似心散, 而且又係咁比人追數, 所以我就更加覺得佢冇乜心機! 好多日都冇望過個工人, 不過前日望到佢, 就嚇左我一跳, 因為對眼dup晒, 又熊貓, 成個樣都好殘!


唔知係唔係我覺得個工人冇晒心機呢, 所以今日係個cam到見到滕滕自己一個係個廳到玩, 好似好孤獨咁~


唔知係唔係個工人冇心機, 所以佢連留意滕滕都少左!


唔知係唔係個工人冇心機, 所以佢連對住滕滕嘅耐性都少左!


唔知係唔係個工人冇心機, 所以佢連我講過話有d玩具唔可以比滕滕玩, 佢都話我冇講過!


唔知係唔係個工人冇心機, 所以佢同滕滕玩嘅時間都少左!


所以尤其係滕滕自己一個人係到玩嗰時, 我覺得佢好孤獨~ 我覺得好心痛............!


2010年10月21日 星期四

希望ok啦!

表姐個同事介紹左個agent 比我, 所以今朝去左個agent 到見下! 原本尋日個agent 同我講有一個都幾好嘅, 但係今朝去到, 就見左另外一個, 因為呢個個條件正正係我要求嘅, 結左婚, 有一個仔, 鐘意小朋友(佢話)! 而且, 呢個識講講東話, 個樣係開心樣, 唔介意屋企有cam, 因為佢知道我地都係擔心個小朋友啫!


所以係各方面嘅情況下, 我就sign 左contract 喇! 唯一就係個工人唔可以即時過嚟, 因為佢而家係未完約架! 佢未完約個原因, 係因為而家個僱主有3個工人, 佢話有3個同鄉係一間屋, 遲早都嗌交, 所以寧願唔做! 我見佢咁講, 我就問佢可唔可以搵佢太太問下佢d嘢, 而佢就即刻答我冇問題! 因為agent 話佢個太太都想留佢架, 但係佢自己就想唔做!


見都ok, 所以就簽左喇! 希望個AGENT 會盡力幫我攪, 不停去追啦!


不過! 一日個visa 未出, 都好緊講個工人會唔會變! 所以希望唔好變呀~


2010年10月20日 星期三

收到條鍊喇~

雖然今日心情唔好, 但係臨放工, 收到訂番嚟嘅鍊, 當堂成個人開心晒!


睇下幾精美, 仲有個盒跟埋架! 而且其中有一條, 係我買嚟送比個好朋友12月生日架, 唔知佢睇到, 會唔會好開心呢  ~




戴左上頸, 覺得好靚又好開心, 因為滕滕日日都係我個身到~


真係唔好求人!

呢兩日心情唔好! 雖然係咁煩個工人D嘢, 但係我可以處理得到, 但係我真係好唔鐘意咁囉!


老爺其實一向身體都唔係好好, 奶奶好多時都唔敢行開, 因為怕老爺係屋企跌到冇人知道就大獲喇! 但係老爺份人, 好污糟, 而且又我行我素唔理人, 無論係街定係屋企, 自己幾時鐘意大小二便都即刻就地解決! 就係因為咁, 奶奶成日都好勞氣, 因為做到佢死, 專登係佢清潔完先, 就又再嚟! 所以上個星期, 奶奶同我講, 佢而家唔想對住佢, 因為怕有一日忍唔住殺死佢, 而家老爺係屋企, 佢就出街, 咁老爺出街, 佢就係屋企! 咁, 我唯有同奶奶講, 如果真係太頂氣就行開下, 唔好對住喇!


係呢個moment, 我就又再一次同奶奶講個工人嘅進度去到邊, 如果佢都仲還唔到條數, 咁今個星期就可能有人上嚟! 咁既然佢又唔想係屋企對住老爺, 我就話可能今個星期會叫佢入嚟我到一兩日幫手睇一睇!


原本諗住星期四先叫奶奶入嚟, 不過尋日老公中午打比我, 話公司call佢番工, 所以我叫佢即刻叫佢亞媽入嚟幫手! 奶奶入緊嚟之際, 我打比佢同佢寒暄幾句, 因為我都怕佢太辛苦, 不過, 就係呢兩句, 我就好嬲! 我同奶奶講, 我怕佢會好辛苦, 因為今日入嚟, 星期四又要入嚟, 奶奶答我唔怕, 都係坐車之嘛, 不過就怕爺爺冇人理!


怕冇人理? 就係因為佢話而家唔想對住老爺, 所以我先開聲話叫佢幫我入嚟睇下! 但係叫佢嚟, 佢又話怕老爺冇人睇!


咁即係點呀!!! 你咁講, 咁不如一早同我講你行唔開啦! 而家,我點敢揹咁大條飛呀!!!


所以尋日放工, 我打比奶奶叫佢星期四唔使入嚟喇, 因為我怕佢唔係屋企, 老爺有d咩事都冇人知就唔好啦! 係呢一刻, 可能奶奶feel到我唔妥, 所以佢就話唔怕, 因為老爺下午時間, 身體會好d喎! 不過, 我又再講多一次, 唔好喇, 唔入嚟都唔緊要喇, 費事老爺一陣有d咩事啦! 我講完之後, 奶奶又講多一次唔緊要, 佢可以入嚟喎!!!


講真, 我唔想求你架, 我已經叫左亞媽入嚟兩日架喇, 因為我真係唔想老人家出出入入咁辛苦, 但係當你認承左我之後, 又話怕老爺有事冇人理, 咁算點呀!!! 我叫你唔好入, 你又話唔緊要, 不過就怕老爺有事, 咁即係點呀!!!


我唔會再求你叫你入嚟架喇, 我揹唔起咁大條飛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2010年10月19日 星期二

乜我好yim 尖咩???

頭先老闆問我尋日睇工人睇成點, 我答佢全部都係垃圾!


老闆問我點解, 我就話問個工人可唔可以打比佢而家個太太問下佢做嘢做成點, 跟住個工人就扮唔識聽, 面有不悅同唔想! 所以我話見到佢咁樣就唔可以考慮啦, 因為做左兩年, 人地就唔同佢續(尤其係湊開小朋友就唔會成日轉, 最多4年之後唔續, 因為要比長服嘛), 就即係佢有d問題, 再者我話想問一問佢太太, 佢就即刻扮聽唔到, 咁又即係佢做嘢有問題啦!!! 咁點要得落喎!


我而家嗰個係衰, 但係起碼佢應該唔會對滕滕做d咩先, 因為到而家, 我都仲係覺得佢對滕滕都仲有心機吖!


老闆一聽到我話尋日咁樣問個工人, 佢就話我唔係好啱喎, 無奶油咁樣問d咁尖銳嘅問題! 一聽到佢咁講, 我就真係有小小火滾!!! 乜咁樣問, 好尖銳咩??? 跟住我就答佢, 我更係要咁問啦, 如果佢做嘢係冇問題, 怕咩比我問呀?! 同埋, 而家我唔係請佢番嚟清潔、執屋, 而係要佢幫我湊仔, 我更係一定要睇下佢對小朋友有冇愛心啦!!!


跟住老闆又再講, 我唔可以要求人地做咁多嘢, 做6/7成已經算好, 因為佢地呢d人冇文化, 唔同我地HK人! 我知佢地更係唔係我地HK人啦, 不過我唔會好似我老闆咁, 要求冇標準架嘛! 所以我就忍唔住答我老闆, 我唔同你, 你搵個工人番嚟清潔就更係冇要求, 佢做幾成比你你都冇所謂, 因為你冇要求, 我而家請個工人番嚟你照顧個仔, 我唔可以亞豬亞狗都接受, 我唔想搵左個工人番嚟係會虐兒架! 你冇標準你因為唔係湊你個仔, 因為個仔唔係你, 所以我唔可以好似你咁冇標準!


唔好嘥晒我d時間啦!(如果接受到聽粗口就繼續)

真係佢老味!!! 尋晚等左個工人咁耐, 仲要攪到成十點幾先番到去, 滕滕係到扭晒眼瞓, 原來個工人自己有朋友已經介紹左份工比佢喎!  真係火都嚟!!! 早講啦嘛仆街, 玩咩!!!


今日下午接到表姐個FD來電(呢個好幫手, THX), 所以食完飯就出去見個AGENT, 呢個AGENT又係要冇乜現貨, 盡量幫我睇下! 好啦, 都唔緊要, 開始已經有心理準備喇!


跟住見見下個AGNET,  又有另外一個AGENT 打嚟(亞媽D FD D FD), 話有現貨比我睇, 所以我放工就即刻去喇!


一去到, 見到間AGENT 隔局都幾流下, 好似厄人嗰D公司咁, 冇裝修! 我問嗰個小姐佢間嘢開左幾耐, 佢答我有幾年! 好啦, 有時D嘢唔係睇外表嘅, 所以我地就開波喇!


有兩個比我撰, 一個係湊開小朋友, 不過現僱主只係做左兩年, 一個就而家照顧緊老人家, 所以呢個唔係我考慮之一!


我問而家有湊緊小朋友嗰個, 佢鐘唔鐘意小朋友, 一問完佢, 佢就好似唔識聽我講嘢咁望住個AGENT, 一見到咁, 我就問個AGENT佢係唔係唔識聽廣東話, 但係個AGENT 就話佢識架! 識? 咁仲咩我講乜佢好似唔明架??? 跟住我就問佢明唔明我講乜, 吖, 佢呢次又明喎, 因為佢答我話明! 跟住我就問佢, 佢自己屋企多唔多兄弟姊妹? 同埋可唔可以搵你而家個太太問下佢係做嘢嗰方面! 跟住呢個印就"就"起個眉頭! 呢次, 我FEEL到佢扮唔明! 跟住佢D同鄉就解釋比佢聽我想搵佢而家太太, 我一路望住佢嘅表情, 我已經知道佢唔想! OK! 咁我唔會考慮佢喇!


叫個AGENT 打發個印印出去之後, 我就同個AGENT 講我嘅要求! 其實要求唔係好多, 只係有生過BB, 同埋有湊仔經驗, 而且願意湊BB之嘛! 個AGENT 係佢個FILE左搵右搵, 搵出嚟嘅, 一係個樣好嚇人, 一係就湊開D老人家, 再唔係, 就有湊開仔, 不過就冇家室!


走左之後, 我一出門口, 就真係忍唔住講: "垃撚圾!"


我都唔明, 可唔可以唔好嘥九晒我D時間呀! 乜唔撚係預備好先叫我嚟嘅咩? 既然手投上嗰D貨係咁唔7得, 就唔撚好叫我嚟啦!!! 真係好撚火滾囉, 比撚埋D垃圾出嚟, 唔通真係咩公司比D咩貨???


2010年10月18日 星期一

好感動~

上個星期已經同亞媽亞爸報左團11月去旅行喇! 今日同細細佬講開電話, 佢問我究竟夾幾多錢! 係之前係我出團費, 而兩個細佬就比錢佢地去飲飲食食嘅, 但係今年我就唔知d團費預唔預埋佢地兩個, 因為我呢兩個月d錢真係洗得好金, 而家仲要加埋要抄個工人, 所以真係窮到褲穿洞!

 

細細佬知道我而家個工人咁, 又要洗一大筆錢, 所以佢話團費預埋佢喎! 不過我又講, 橫又洗掂又洗, 都唔差幾千蚊, 我都預左括出去喇! 講完之後, 細細佬就話入五千蚊比我, 尤得我點安排喎, 我冇錢就扣番團費剩抵比佢地去玩又得, 如果我想比晒佢地又得, 總之就我想點就點喎!  而且再加多句, 家姐得一個, 唔係用錢去計嘅, 如果我真係冇乜錢, 就等佢去分擔下喎, 因為亞媽都係得一個啫!

 

嘩~ 聽到個心都甜晒! 不愧我咁錫呢個細佬!

 

你有冇問過我先?!

呢個滕滕, 而家都唔使問過我地, 就自己走去開電視, 開完電視就開DVD機睇佢鐘意嘅 Barney!


一開隻碟, 就已經即刻落地預備跳舞! 呢隻音樂劇都好好睇, 不過D公仔就樣衰D, 唔通西人嗰邊興???


而家一上到去我張床, 佢又係問都唔使問就走去開電視!


喂, 豬仔, 你睇電視有冇問過我先???


希望~

呢個表姐百足咁多爪, 佢幫我搵左佢個FD搵左間僱傭公司, 今日去約見個印印!


原來唔識人就真差D, 因為呢間僱傭公司, 我星期六先去過, 嗰時都話冇要等, 但係經熟人一講之後就 hold住左比我見先, 你話呢個世界呢~!


今晚見呢個都好似ok, 睇落去個樣都幾活潑下, 唔似我而家呢個豬西咁, 成日都木口木面, 一日到黑都諗埋d計仔!


老公問我覺得點, 但係我都話都冇咩覺得點喇, 因為好似係我地比佢撰, 唔係我地撰佢, 因為有d就話唔湊new born, 有d就話唔鐘意有cam, 咁你話係唔係似我地比佢撰吖! 而且我而家仲要搵現貨喎, 都冇乜幾多剩!


如果呢個肯嚟幫手, 我就希望佢ok啦, 我都唔想再煩喇!


 


我唔想做一個黑人憎嘅亞婆!

今朝一上巴士, 坐係對面呢個亞婆就已經飛象過河, 所以我一行到埋去就好有禮貌咁講: "婆婆, 唔該!"


對住一d好好嘅老人家, 我就會好尊重佢地, 不過對住d冇禮貌而且仲要以為自己係大晒嘅老人家, 我就唔會對佢客氣!


我同左呢個亞婆講左一句唔該之後, 佢望都冇望我一見, 零側左個面就縮一縮左隻腳比我坐埋位!


就係佢呢個死人樣, 就已經知道佢好唔 like 我叫佢縮腳!



我真係好想講, 亞婆你老啫, 唔係大晒架!!! 你估你老就乜都可以架喇! 你唔試下去打劫, 睇下個官怕唔怕你老!


我坐抵左之後, 亞婆隻死人腳又嚟喇!



我估亞婆可能怕架巴士突然 "dup" break, 所以佢先搵隻腳咁撐住! 但係我咁有禮貌同你講唔該, 你就咁嘅死人樣打側塊面, 咁即係話比我知, 我唔應該對係你對面, 阻住你申腳嘛!


亞婆, 如果你唔想有人係巴士到阻住你, 咁你成架巴士包晒佢啦苯, 如果你有錢嘅話!!!


你個衰樣唔like我坐係你對面都冇用架喇, 因為呢架係公共巴士, 唔係你個私人四方城! 


人地話家有一老, 如有一寶, 但係如果家有呢d亞婆, 我就寧願唔想有喇! 呢d老人家, 你話比我知佢唔係麻叉煩我都唔信呀!!!


2010年10月17日 星期日

預左!

果然不出我所料, 我都預左個工人今日同我講佢朋友冇錢, 仲未找數!


唔好諗住真係有機會係我同你找, 因為我已經預左財仔上嚟嗰時踢你出門口, 等你自己同人交代!


今日都打過去兩間agent到放聲氣, 希望可以快d有消息啦!


今晚你唔好又再嚟呀!

尋晚出左去食飯, 已經同兩個表姐玩到痴左線, 半夜喊左3次, 跟住就同左我瞓!






今日, 又見到兩個表姐, 又玩到癲左喇!


兩個表姐原來都好鐘意同見到我個滕滕, 因為尋日同大表姐講, 因為表姨丈食完飯要番工, 所以我就問佢可唔可以車埋我同表弟番屋企, 但係呢個大表姐居然話只係想車表弟喎! 吖, 真係比佢激死我, 表E咁錫佢, 都話只係想車表弟喎!


今日, 同滕滕去左爬蟲館睇龜龜, 睇完就去市中心對出個廣場搵兩個表姐, 因為我表姐話有遊戲玩, 佢地會係嗰到; 不過, 去到佢地已經走左去踏單車喇! 因為廣場有扭波波派, 所以就排左好耐攞左一個比滕滕! 不過, 都係我呢個媽me手多, 一扭, 個波波就爆左, 滕滕就好失望咁執起地上面嗰d殘骸揸住係手唔放! 所以我就打電話比我表姐問佢, 可唔可以比(佢兩個女, 即係滕滕個表姐s)佢地d扭波波比滕滕, 因為佢好失望個波爆左! 我表姐話可以, 因為佢地話預左d波波比表弟架喎!




very good姨丈車到我地屋企樓下就分手喇, 而我都係第一次見到滕滕咁依依不捨咋, 睇到架車走, 佢都仲企係到!


不過, 滕滕你記得今晚唔好又再發惡夢喇, 因為聽日媽me要番工架!!!


2010年10月16日 星期六

真係咁難咩???

有個同學做警察, 佢教我打嗰工人嗰一日, 就搵埋介紹嗰個agent 嚟到, 有第三個外人係到到證人, 因為佢有個伙計抄嗰工人嗰一刻, 個工人就係嗰一刻割自己隻手, 又整到自己個頭流血, 屈佢個伙計整佢, 攪到報晒警, 所以同學話, 避免麻煩我最好就咁樣做!


所以我尋日打比個agent 叫佢幫幫手, 但係個agent 第一時間就答我: "嘩! 你嗰到好遠喎!" 我個心諗八婆, 有幾遠呀, 你係青衣過嚟15分鐘左右, 有幾撚遠呀! 所以我就同佢講好遠咩, 青衣有van仔到, 15分鐘就到喇, 唔係好遠啫! 如果唔係要佢幫手, 我都唔會低聲下氣同佢講, 我搵你幫手搵工人嗰時, 我都係咁去你嗰到啦, 而家叫你幫下手就咁講嘢, 你話d人幾現實吖!


講左一陣, 佢就教我而家要開始搵個工人先喎! 搵工人先, 你想我再搵你幫手呀? 慳d啦你, 八婆! 之前個工人搵我借錢, 我打比你問你意見, 一d都冇, 一d都幫唔到手! 而家個工人借左咁多間財仔, 我又打比你, 問你意見你又話冇, 叫你嚟做見證人, 你又話遠! 仆街, 你仲想我比錢你賺, 真係發夢囉! 不過, 我一定話會啦, 如果唔係又點比你個希望你, 等你嚟做我見證人呀!


今日去左市中心搵左幾間僱傭公司, 佢地都話冇現貨呀! 大部份都話要等, 我星期一要出動喇, 睇下再搵下, 希望可以搵到啦!


不過, 搵到都未必好, 因為香港地, 都好多好似我屋企個豬西咁, 以為借左一走了之可以唔使還!


2010年10月15日 星期五

真沙膽!

今日放工番嚟, 居然收到第三間財仔寄比個工人嘅追數信!


我問個工人係邊間, 佢就答我佢個朋友尋日已經同還左喇, 講到好似又係幫人借咁!


你放心, 今時今日, 我已經唔會再信你! 同埋, 尋晚我同老公都已經決定左送佢一程, 尋日就去AGENT到搵過個工人!


所以我知道有第三間財仔追佢數時, 我已經唔想再鬧佢, 因為嘥晒我D口水!


個豬兜D朋友同佢講, D財仔係唔會係印尼搵佢D屋企人佢以為係真, 所以想走數!


哼~ 未免太睇少我地D香港人喇! 諗住真係以為冇事呀? 只要用下個腦諗下, 如果人地真係搵唔到你印尼嘅屋企, 佢點會無啦啦借咁大嚿錢比你呀, 76!


仲有, 唔好諗住我會怕煩同你頂左佢, 因為如果你咁諗, 就唔只係76, 仲要係戇 9! 因為我一拍你走, 我就會通知入境處, 跟住仲會通知埋D財仔話你想走數, 叫佢地即刻搵人係你印尼屋企搵你老公, 等佢地唔會再攪住我!


所以路係你自己搵, 死係你自己掘!


2010年10月14日 星期四

你番嚟我懷抱喇~

呢幾日滕滕唔知仲咩咁high, 到左瞓覺時候都仲係high 爆, 叫極佢好覺豬喇, 停左都冇十秘就又再嚟過, 又坐又企係到, 又叫又講嘢, 成日舉起個pat, 總之就冇停過!


今晚就仲痴線, 係我問個工人仲咩仲有人打嚟我屋企嗰時, 就不停咁係張床到跳, 跳到出晒汗, 我講嘢越大聲, 佢就跳得越high!


由尋晚開始, 我就抱番住佢瞓, 而今晚都係! 所以你唔好再係咁, 如果唔係, 你就冇得瞓我地床覺豬喇~!


 


痴九線!!!

今晚放工番嚟, 我問個工人叫佢比佢老公電話我, 佢問我咩事, 我就話, 如果你比人打到豬頭嗰時, 我可以幫你通知你老公, 又或者你比人捉左失左踪, 我都可以幫你同你老公講!  我講完, 佢就係到笑! 不過過左一陣, 佢就講左d簡直係痴九線嘅嘢!


工人: 大眾嗰條數(每個月要找三千一百幾蚊)唔係我用, 所以可以唔使還!


我: 你係貸款人, 乜你覺得可以咩! 


工人: 你可以同佢地講已經抄左個工人, 咁佢地就唔會搵你!


我: 你當人地傻架, 人地可以check到入境處架!  你知唔知如果佢搵唔到你, 會去你家鄉搵你屋企人架?


工人: 佢地唔會架!


我: 一句講晒-唔可以!


工人: 我唔想還喇!


我: 如果你唔係用我地借去借, 我就唔理你還唔還! 而家你係用我地址去借, 就唔可以唔還! 因為佢地會上嚟搵你, 即係嚟我屋企搵你!!!      你冇問過我, 就攞左我個地址去借錢, 你有冇得我嘅 agreement? 如果冇, 咁你即係偷左我個地址去用!


個工人已經冇再回應我唔出聲, 因為佢跟本冇藉口再講!


尋日都已經覺得好奇怪, 點解個電話飛左線都仲可以打得入, 所以頭先我就試下打, 真係打得入喎, 聽下聽下, 原來個飛線比人取消左!


唔知點解會取消左, 老公話佢應該唔會識得吖, 但係我真係諗唔到咩原因會無啦啦取消左囉!


放心啦, 我決定今個星期六出去睇下d工人喇, 我好快就送你上路!!!


2010年10月13日 星期三

你洒我呀!!!

今日下午, 問個工人條數找左未, 佢第一次答我話佢個FD晏D買餸先去比, 四點幾問佢第二次, 佢話搵唔到佢個FD! 今晚番到嚟我再問佢點, 佢話佢搵唔到佢個FD!


我問佢, 你咁多親戚朋友, 又表姐又表妹, 你咪問佢地借囉, 佢地一個都唔借比你咩?!  佢居然答我係, 佢地話唔會借比佢; 跟住我又再問佢, 你借咁多錢比咁多人, 而家你有事, 佢地一個都唔幫你呀? 唔係卦, 個個睇住你死都唔借比你, 我唔信囉! 佢跟住就答我, 佢地話冇錢喎!


個工人話睇下呢個星期日可唔可以問人借到錢喎, 老公聽到, 就問佢, 點解佢地而家就話冇錢, 星期日就有錢呀? 跟住個工人唔出聲!


亞姐, 你而家洒我呀?! 你唔好當我傻仔啦, 你係唔係想放 pair, 等我忍唔住同你還喎!


我今個星期六, 就會去agent到睇下d工人, 我好快就送你一程喇!


2010年10月12日 星期二

真係火都嚟!!!

今朝都已經收到個無call display嘅電話嚟, 不過唔係好為意, 因為係我去左toilet 嗰時打嚟嘅!


到左lunch 之後, 又係冇call display 打嚟, 一聽, 原來係搵個工人嘅, 所以我就話打錯! 不過, 打嚟嗰個人並冇放過我, 再打多次嚟, 我都係話打錯! 到第三次, 佢就問我個no.啱唔啱, 因為佢唔信冇呢個人! 電話呢個人, 應該係佢d同鄉, 因為唔係hk人, 所以到我聽第四次, 我就問佢係邊到打嚟! 問佢, 佢冇答我, 只係唔出聲! 到左第五次打嚟, 我就鬧佢 "fucking bitch, what is your company name?! pls don't call again, no this person!!!" 跟住就 cut左佢線! 條八婆冇就咁算, 佢跟住再不停咁打左5/6次嚟!


我打番屋企問個工人, 究竟佢朋友同佢交左錢未, 佢話要聽日, 因為聽日先有錢!


我真係唔係好明, 你咁多朋友都唔肯借錢比你咩, 點解要聽日先可以借到? 你係唔係想唔做呀!!!


喂!!!!! 究竟你瞓醒未呀!!!!!!!

上次都已經係未瞓醒,  究竟PCCW d 人係唔係路架!


因為個工人, 所以申請左一号雙線, 之前打去10073改pw, 佢又話冇我屋企電話no, 今日打去又係咁講, 所以我就打去1000到問!


一打去, 條仔已經好似未瞓醒好唔願意咁問有問幫到我, 咁我咪同佢講我打去10073到改PW, 但係佢就話冇我呢個電話no.改唔到pw, 條仔跟住就問我幾多号電話no.話同我check; 等左一陣, 條仔就又問我有問咩幫到我喎! 本身心情都唔係咁好, 佢仲要撩起我把火, 所以我就即刻問佢: "喂, 你究竟瞓醒未?! 我咪好清楚咁同你講我改唔到pw呀!!!"


條友又再hold左條line一陣, 之後又再一次問我, 係咩問題! 你話想唔火嚟都假, 所以我問佢: "究竟你係唔係未瞓醒呀, 李生!!! 如果係, 咁就唔該你搵第個同事幫我, 一係你就飲啖水先好再嚟答我!!!"


講完呢句, 佢醒晒! 佢同我講: "你改唔到pw, 咁我同你check 一check條電話線有冇問題先!"


吖, 你話幾奇, 第二次我都冇再重覆我嘅問題, 佢而家就答到我嘢喇! 所以我想問, 如果未瞓醒, 可唔可以唔比番工呀?! 即係好似飲醉酒唔可以揸車一樣! 


2010年10月11日 星期一

不求人~

今次真係不求人喇      !


原來有左滕滕嘅出現係咁爽嘅! 早幾日, 沖完涼出嚟個背脊好痕, 咁我就叫滕滕同我抓背脊! 我教滕滕幫我抓抓啦, 起初滕滕望住我唔知點做, 跟住我就示範兩下比佢睇, 之後, 滕滕就同我抓左幾嘢喇!


滕滕就啱晒啦, d 手甲又利, 成日就抓張地墊, 而家唔使嘥左佢喇!


2010年10月10日 星期日

Cosplay

今日孖妹行cat walk, 表姐叫我幫佢同佢地影相!




滕滕就開心到不停咁行嚟行去! 家姐同亞妹真係有分別, 家姐就真係家姐, 大表姐好鐘意同滕滕玩, 會好照顧佢, 但係細表姐就好少, 都冇乜理滕滕!





有時生對孖嘅出嚟都幾開心, 唔使分開兩次生, 不過有時就真係唔係好過引, 因為樣樣嘢都有比較, 呢個又話嗰個靚d佢唔靚, 一陣又話點解要佢先唔係我先, 基本上九十幾樣嘢都要爭得一餐, 不過好似我同細佬咁, 就算唔係三胞胎, 都由細爭到大、打到大, 所以總之多左一個就係咁!


 


2010年10月9日 星期六

開始喇!

呢個星期, 我不斷咁要滕滕學講嘢, 因為到兩歲就要番健康院報告喇!


我個fd同我講, 只要佢地可以講到最少20個字到, 而且又明白意思, 就ok架喇!


所以滕滕呢排要好努力, 因為佢唔係成日係學講嘢!


每個小朋友學講嘢都好好笑, 因為講得又唔正, 我地聽起嚟好得意! 而且有時佢地鐘意某個音, 就不停咁講!


滕滕而家就係不停咁講 da(star) da(star) da(star), 一見到d星形嘅物體就da, 真係好好笑  !


2010年10月8日 星期五

你想唔想番學呀?

尋日滕滕落公園, 個工人同我講佢係咁同d小朋友揮手, 係咁hi hi hi, 見到d亞婆, 佢又係咁hi hi hi!


個工人話行到去playground, 好多小朋友係到擒嚟擒去(馬騮嗰d), 佢望左幾秘就走唔玩! 跟住行到去樓下嗰間幼稚園, d小朋友咁啱放學, 佢就又係咁同d小朋友say hi!


個工人都唔係第一次同我講, 滕滕每次撞啱間幼稚園放學, 佢就好high 咁係到叫, 好開心, 而且仲唔係走企係門口!


咁滕滕你係唔係暗示叫我比你快d番學呀? 定係你話比我知你鐘意呢間學校呀?


我唔鐘意!!!

同家姐嗌左交幾年, 都係因為生左滕滕, 佢搵番我, 我地先開始有番聯絡!

 

上次嗌交, 係因為我家事, 佢要我去做一d我極之唔願意嘅事, 而且仲係要我一定要去做! 就係因為係我家事, 所以我一d都唔接受佢命令式嘅order! 結果, 就係我同佢講, "我係一定唔會做", 之後我就同佢反左面, 唔再聽佢電話!

 

而經過上一次嘅事之後, 佢都已經好清楚我份人, 係唔接受人地比order 我! 我唔介意意見, 我唔介意批評, 我唔介意勸告, 但係我極度介意用指令式去叫我做嘢, 但係如果命令我, 就 no way!

 

唔知係唔係佢慣左用咁嘅方式對佢屋企人, 所以聯絡番直到而家, 佢開始慢慢都係咁對我! 無論講仔, 講工人, 定係閑事, 一講到有唔妥地方, 佢就立即話你唔好比佢咁喎, 唔好比個工人咁, 一係就你要乜乜乜, 你要咁咁咁!

 

我明白佢咁講係出於好意, 但係我唔鐘意人用呢個方式嚟order 我~

2010年10月7日 星期四

各位媽媽!

灣仔有書展呀!!!


District Book Fair - Reading in Southorn 2010


Reading in Southorn will be held on 8-10 Oct 2010 at Wan Chai Southorn Playground.  


得閑就去睇下啦!


唔捨得~

自己上個星期開始, 滕滕已經自己瞓覺喇, 所以我想曖佢都已經冇得曖! 唔捨得.............!

 

佢而家飲完夜奶之後, 佢就瞓係大人床瞓, 等到佢瞓著左我先抱番佢去BB床! 就係係未瞓著呢個moment, 滕滕d手手腳腳, 是但一樣都會掂住我, 例如佢會用個背脊"澤"住我, 有時又會用個頭頂住我, 有時又會同隻腳撐住我個肚, 有時又會用隻手揸住我塊面嚟瞓!

 

今晚當佢用隻腳踏係我條頸上面時, 聞到佢d味, 覺得好舒服, 因為抱唔到啫, 都仲可以聞到嘛~!

 

對住滕滕, 每晚都有無窮樂趣~!

2010年10月5日 星期二

唔包~!

其實嗰日見完姑姐, 我就即刻打比我個同學問佢有關滕滕嘅感覺, 因為我呢個同學都教左10年書, 佢都好鐘意小朋友, 而且因為佢中秋節嗰日入左嚟我樹食飯, 佢有同滕滕交流過, 所以我就第一時間問佢!

 

我同我呢個同學講番我姑姐所講嘅嘢, 跟住我就問佢, 佢地會唔會留意到佢地d學生有冇呢d問題架?! 好攪笑, 佢第一句就答我"唔包", 佢意思係佢地做老師唔會埋包兒童心理學!

 

我知! 我更係知啦! 做老師係張知識教比小朋友, 就更係唔包睇埋佢地心理啦! 不過, 收左線之後, 我就覺得, 我地以前嗰代d老師真係好好囉! 好似我姑姐咁, 佢都就嚟退休, 係佢地心目中, 唔止只係比知識個小朋友, 而且仲要幫佢地搵出問題都係好重要!  因為搵出問題, 先可以去幫佢地再進一步去改善學習, 唔係單單只係比書本上嘅嘢比d小朋友就已經盡左責囉!

 

聽姑姐講佢對學生嘅一套, 都已經唔係我地以前咁, 因為而家時代唔同, 方法就已經唔同, 唔單只只係教書咁簡單, 仲要留心埋個小朋友d言行舉止, 係適當時候就去做一d適當嘅嘢, 就好似一個醫生咁, 唔單止係醫人救人, 仲要同佢地做埋心理輔導、心靈安慰!

 

我呢個同學都已經係有愛心、有耐性嘅miss 嚟, 而佢都咁答我, 所以我真係唔敢想像有d 只係為左番工而番工嘅老師係點囉~~~~!!!

安落左D~

呢幾日, 我打電話問過好幾個人, 包括 1)我表姐, 佢成日都會見到D有問題兒童, 弱能、自閉之類嘅小朋友, 所以我同佢講左滕滕嘅情況; 2)我小學亞SIR, 佢啱啱舊年先退休冇教書, 以佢資歷, 拍得住我姑姐! 3)我朋友個老婆, 因為佢讀過兒童心理學, 佢對於自閉兒童呢家嘢都有認識!

 

問完佢地三個之後, 基本上得出結論, 就係滕滕應該唔係自閉兒童!

 

佢地分析比我知:

1)滕滕會同人溝通, 有眼神交流, 有互動!

2)滕滕聽指令, 有服從性

3)滕滕自己坐多一陣係同一個位, 都好似有嘢咬咁, 走都走唔切實

4)滕滕明白我地所講嘅嘢, 理解能力冇乜問題

5)自換左張sofa 之後, 滕滕知道係靚靚, 都已經冇再咬; 而膠墊, 滕滕比我狠狠咁罰過之後, 而家都冇咩再咬過!

 

只係以上咁小嘅嘢就可以知道滕滕應該唔係有問題!

 

所以安落左D喇, 不過如果可以有專家/地方可能再進一步去測試, 我都會去安排一下!

2010年10月4日 星期一

百思不得其解~

其實都唔想講, 但係唔講又發洩唔到, 所以我決定係到講埋佢!


上回講到家姐成日都話自己個豆豉乜嘢都已經做左, 今次就講下曵嗰方面!


有時滕滕會耐唔耐做D曵嘢, 所以係閑談之中都一定會提及到, 交流下可以點樣另佢地唔好再做, 不過講下講下, 家姐就又話佢個豆豉就曵到冇人有, 又話豆豉點樣掟玩具, 又話豆豉點樣發皮4, 講到好似大家係到鬥緊大家個仔邊個曵D, 就算點講都唔夠佢個豆豉曵!


講真, 個個小朋友都有佢地曵嘅專長, 個個曵法都唔同, 但係我又唔係好明, 點解佢成日都要強調佢個豆豉曵過滕滕好多! 我又唔係要同佢鬥, 但係佢成日都講豆豉唔及滕滕咁多花臣, 乜個仔有幾曵都要鬥過咩?


咁係唔係個自己個仔曵D係勝人一籌呀?


 


爆笑 wedding party!

尋日餐婚宴, 真係講極都講唔完, 因為實在太多嘢講, 而且仲好好笑潻!

 

我呢個fd本身個人都好低調, 而且再加上係佢唔係咁鐘意佢呢個老婆下結婚, 所以我都預左佢係呢個party 上面係好求其!

 

一去到, 就見到朋友個細佬好 casual咁係個台上面彈結他係到自彈自唱(幾似d老人家擺壽酒咁係到唱卡啦ok ), 而且仲有一個朋友都係揸住支結他係到jam歌! 一開席冇耐, 呢兩條友再加多個朋友又上台, 3個人一斉jam歌, 仲唱埋d係我呢個年代嘅歌! 想話唔係卡拉ok feel都唔得!!!

 

跟住食到半路, 我個fd個大姨媽係台灣專誠番嚟飲, 仲要表演肚皮舞(幾鬼似d舊一代嗰d公司週年晚會食蛇宴嗰d 呀)!  同枱嗰d uncle, auntie睇得都不知幾high, 拍晒手呀!

 

再過多一陣, 台灣 auntie 又再出場跳舞, 跳跳下就話教我地跳, 仲捉左我個fd出嚟! 因為係大姨媽, 所以係冇得say no嘅情況下, 就為有就範喇 !

 






 






 

 

真係笑到肚都痛埋! 雖然好唔捨得, 不過再睇多一陣, 我地就走喇, 唔想太夜嘛! 呢個party, 我同老公都係第一次遇到, 因為冇好似正常嗰d sweet feel, 而係爆笑feel, 跟本呢個唔係wedding party, 而係擺幾圍一大班人玩嗰d party嚟!

好冇引 @_@ ~

我成日講嗰個家姐, 係我堂家姐, 佢個仔細滕滕6個月, 所以少不免我地成日都會講下仔經, 就係成日會講仔經, 咁我好多時都會同佢講滕滕嘅進度比佢知, 尤其係滕滕每每識得一d 新嘢!


每當我同家姐分享滕滕又識左/做左樣新嘢時, 佢就話佢個豆豉一早已經係咁! 其實佢都唔係而家已經咁講, 係由滕滕1歲左右, 即係佢個仔6/7個月嗰時, 都已經成日話佢個豆豉已經識! 有時我個心諗, 細6個月差好遠架喎~ 滕滕識反應識同我玩都係呢半年有多嘅事, 之前都仲係一嚿小小飯, 就算有反應, 都唔係好似而家滕滕咁, 咁古古惑惑, 所以我真係唔係好信佢個豆豉好似滕滕而家咁囉~!


雖然個個都話唔好比較, 但係佢咁講法, 就攪到我個滕滕好似好蠢咁, 明明可以好似佢個豆豉咁細個已經一早識, 而我個滕滕就到而家先識!


就好似見姑姐嗰一次咁, 佢就叫我唔使擔心, 因為都未必係, 只係可能, 跟住我又再同佢分析有三樣基本特質, 滕滕都唔覺係, 但係佢又話係因為個腦下垂體有問題佢先會出現呢d特徵, 但係我又真係好想問, 乜個腦下垂體有問題, 唔係就有問題嘅咩? 乜有間歇性咁出現問題架? 乜如果有自閉, 就會間歇性自閉, 間歇性唔閉架?


有陣時真係唔係好想再傾囉, 成日就話佢個豆豉一早已經識, 佢雖然唔係專登晒佢豆豉叻, 但係唔多唔少就好似話緊我個滕滕蠢囉!


2010年10月3日 星期日

招牌菜!

滕滕而家嘅招牌菜! 一叫佢笑, 佢就整個咁嘅樣出嚟!



豬仔! 你笑得好肉酸呀~!


可唔可以大方d~

今晚好朋友結婚, 閤府統請, 所以老公都要一斉去!


不過, 老公對我呢個朋友其實一d 好感都冇!  因為我呢個朋友係佢去英國讀書之前追過我, 但係我當時冇接受到, 因為一嚟好似唔啱feel , 二嚟佢當時都就嚟去讀書囉, 仲學咩拍拖啫~ 跟住到呢個朋友讀完書番嚟, 同佢細佬兩個就攪左間補習社, 而家仲越攪越大!


可能男人自卑心作怪, 見到曾經追過老婆嘅男人而家咁有境, 所以一聽到佢係邊到擺酒, 都要彈三彈四, 又話我講到佢咁有米都係邊到擺, 又話我好封咁大封人情!


我都唔明! 呢個朋友追過我, 我唔接受, 人地都唔介意同我繼續做FD, 你咁介意仲乜喎, 如果我係鐘意佢就當時已經接受左啦! 仲有, 我識左佢咁耐, 唔係要我封兩個人一千咁核突嘛, 你叫我第時點面對我呢個朋友呀!


臨走時, 我個fd同我老公講話第日一斉食飯, 因為我個fd之前已經都講過叫埋老公一斉出嚟, 不過老公係揸車走嗰時就同我講: 仲咩要食飯呀, 都冇嘢講!


我真係唔明, 可唔可以大方d呢????!!!!!! 我地結婚時, 佢單拖都係咁嚟飲, 而家佢結婚, 你係唔係等我朋友開心呢~


 


為結婚而結婚!

今日其實應該好開心, 因為識左廿年嘅朋友, 佢終於肯結婚!


以我識左佢咁耐, 都唔覺得佢係一個會結婚嘅人! 佢結婚, 就係因為佢知道呢個女人會係一個好老婆, 所以先同佢結婚!


今日, 我問佢開唔開心, 佢居然答我, 佢其實冇咩感覺! 切餅儀式之後, 就更係要咀下啦, 不過見到佢地kiss, 我呢個朋友居然唔係望住佢前面嘅女人, 而係望左去第二到, 仲要個樣係好唔耐煩嗰隻! 而坐係我隔離嗰位uncle都即刻講: 都冇目光交流嘅!


某個程度上, 我好等我個fd 開心, 因為有個女人唔係因為貪佢d錢而鐘意佢, 而係真心鐘意佢! 但係係另一方面, 我等呢位老婆有d唔抵, 因為個老公其實唔係好鐘意自己, 同佢結婚, 只係因為佢會係一個好老婆-即係所謂嘅賢妻!



我知道呢個女婆會好遷就我呢個朋友, 所以我真係希望佢終有一日可以打動到佢!


好朋友自遠方來~

可能覺得自己住得好遠, 所以連係有朋友嚟, 都覺得佢地好似山長水遠咁入嚟!


新婚之後, 尋晚第一次入嚟我樹探我地, 多謝晒你呀~




嗱~ 好似咁吖, 滕滕都冇唔理佢地, 所以我又唔覺佢呢方面有問題喎~


2010年10月2日 星期六

你係唔係試緊我嘅底線呀!!!

真大膽   !!!!!


尋日出街之前, 個工人同我講佢有個朋友一陣會嚟我地屋苑搵佢, 我就同佢叮囑佢d朋友係唔可以入嚟我屋企! 所以落到樓下我就同個管理員講, 如果有人搵我個工人就唔好比佢入嚟!


今朝我去完買魚比滕滕嘢番嚟, 樓下個管理員同我講, 尋日工人個朋友入嚟問佢搵邊到, 佢個朋友居然話搵XXX室!


番到上樓之後, 我就即刻小個工人, 問佢仲咩講我屋企個門牌比佢個朋友知, 當然個工人唔認, 仲要死都話冇講過! 我問佢, 點解冇講, 你朋友會知道我住係邊呀!!!


直至頭先, 個工人一直都冇出過聲, 我之前叫佢臨瞓前要洗埋滕滕D戒片褲先好瞓佢都冇做, 而且係洗衣機到洗完D床單都冇掠!


因為我對佢咁嘅態度, 真係十九幾把火, 同老公商量完之後, 我地決佢其中一條數(扣左條大數之後都仲唔夠還嗰條數), 要佢問佢D朋友借, 唔理佢去搶定去打劫, 一定要佢自己攪掂佢, 因為我唔想我地同佢頂等佢慢慢係糧到還! 再有D咩唔順超, 就抄左佢!!!


 


2010年10月1日 星期五

濕地公園!

原本打算今日去科學館玩, 但係時間好緊迫, 再加上今日老尖會封路, 所以就改左去濕地公園喇!




呢條友仔, 去到冇耐就已經high到爆, 不停咁叫同笑!




行多兩行, 仲唔比我地拖, 死都要自己行, 但係行斜路又唔夠平衡跌左係到! 雖然跌左係到, 但係居然冇喊喎~




今日滕滕好開心, 可能我地好少時間同佢出去玩, 所以佢係公園開心到暈, 不停咁跑嚟跑去, 仲要叫佢都唔睬我地, 自己想行去邊就去邊!


去完公園, 我地就去左公公婆婆到食飯, 因為太耐冇去喇, 所以原本想去爺爺嫲嫲到都唔去喇! 今日只係瞓左半個鐘到, 而且仲玩左成晚, 滕滕一 d 都冇扭計, 今日真叻仔!


擔心~

因為大姑姐教左幾十年書, 所以尋晚約左同姑姐食飯問下佢有關學校嘅嘢!


係閒談當中, 講及滕滕之前咬sofa、膠墊嘅嘢, 姑姐就同我講滕滕咁樣係有問題, 因為滕滕都已經成歲半, 好多嘢都明白, 既然我講過咁多次唔可以咬, 但係佢仍然咁堅持去咬嘢, 咁自我中心, 就係有小小自閉問題!


番到屋企, 我同老公講我有小小擔心, 但係老公同我講, 佢跟本就唔覺滕滕有問題, 因為滕滕有同我地溝通, 有同其他人溝通, 有同其他小朋友玩, 有反應唔會唔應人,  其實各方面都好正常, 唔覺佢有問題!


今晚番屋企同亞媽亞爸食飯, 我就講左呢件事出嚟, 老豆話, 滕滕有過度活躍性佢就信, 有自閉就一d都唔係!


滕滕咬膠墊、sofa, 我一向都覺得佢係貪玩, 因為佢係望到我地望到佢之後佢就咁做, 個樣仲好似貪得意咁, 越叫就越做, 專登吸引我地注意!


因為姑姐尋晚咁講完, 所以我今日好留意滕滕嘅言行舉止, 睇落, 我又唔覺得有咩問題吖! 但係我希望可以搵方法去做測試, 因為我都想知道滕滕咁樣做, 係因為佢百厭定係佢真係有小小問題.............