2010年10月3日 星期日

招牌菜!

滕滕而家嘅招牌菜! 一叫佢笑, 佢就整個咁嘅樣出嚟!



豬仔! 你笑得好肉酸呀~!


5 則留言:

  1. 笑得好可愛呀
    [版主回覆10/04/2010 22:32:00]正一傻豬仔嚟架!

    回覆刪除
  2. 佢對眼得一條線.
    [版主回覆10/05/2010 10:34:00]而家叫佢笑, 佢就係咁嘅樣喇! 有陣臨瞓玩變臉, 佢就整呢個咁嘅樣過我睇!
    (但係叫佢刷牙嗰時咁笑, 佢又唔係咁笑呢~ )

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2010年10月4日 上午11:08

    我好中意佢咁樣笑呀!真係好得意呀!我個仔仲未識得咁樣,可能要到你個仔呢個年紀先識呀!
    [版主回覆10/05/2010 10:35:00]佢呢個月開始就已經係咁喇, 可能佢照鏡覺得自己咁樣好靚仔呀  !

    回覆刪除
  4. 好似老豆~~~
    [版主回覆10/05/2010 10:38:00] 我都知佢似老豆, 由佢未出世係個肚照超聲波嗰時, dr都已經話過我知, 所以唔使再提我! (如果下次可以嘅話就氹下我開心, 同我講佢個額頭或者d牙似我都ok架!)

    回覆刪除
  5. 原來個個 bb 都係咁,一叫佢笑笑,就會交足功課比個笑到烚熟嘅樣比我哋 hohoho
    [版主回覆10/05/2010 23:27:00]佢地真係以為笑到咁係好靚架  !!!

    回覆刪除