2010年10月12日 星期二

喂!!!!! 究竟你瞓醒未呀!!!!!!!

上次都已經係未瞓醒,  究竟PCCW d 人係唔係路架!


因為個工人, 所以申請左一号雙線, 之前打去10073改pw, 佢又話冇我屋企電話no, 今日打去又係咁講, 所以我就打去1000到問!


一打去, 條仔已經好似未瞓醒好唔願意咁問有問幫到我, 咁我咪同佢講我打去10073到改PW, 但係佢就話冇我呢個電話no.改唔到pw, 條仔跟住就問我幾多号電話no.話同我check; 等左一陣, 條仔就又問我有問咩幫到我喎! 本身心情都唔係咁好, 佢仲要撩起我把火, 所以我就即刻問佢: "喂, 你究竟瞓醒未?! 我咪好清楚咁同你講我改唔到pw呀!!!"


條友又再hold左條line一陣, 之後又再一次問我, 係咩問題! 你話想唔火嚟都假, 所以我問佢: "究竟你係唔係未瞓醒呀, 李生!!! 如果係, 咁就唔該你搵第個同事幫我, 一係你就飲啖水先好再嚟答我!!!"


講完呢句, 佢醒晒! 佢同我講: "你改唔到pw, 咁我同你check 一check條電話線有冇問題先!"


吖, 你話幾奇, 第二次我都冇再重覆我嘅問題, 佢而家就答到我嘢喇! 所以我想問, 如果未瞓醒, 可唔可以唔比番工呀?! 即係好似飲醉酒唔可以揸車一樣! 


1 則留言:

  1. 未瞓醒唔比返工的話,全香港有一半人以上唔洗返工咯
    [版主回覆10/13/2010 14:34:00]佢做cs架嘛, 未瞓醒就九唔搭八! 如果坐office, 未瞓醒最多都係上級知道啫, 又或者冇人知都唔定!

    回覆刪除