2010年10月21日 星期四

希望ok啦!

表姐個同事介紹左個agent 比我, 所以今朝去左個agent 到見下! 原本尋日個agent 同我講有一個都幾好嘅, 但係今朝去到, 就見左另外一個, 因為呢個個條件正正係我要求嘅, 結左婚, 有一個仔, 鐘意小朋友(佢話)! 而且, 呢個識講講東話, 個樣係開心樣, 唔介意屋企有cam, 因為佢知道我地都係擔心個小朋友啫!


所以係各方面嘅情況下, 我就sign 左contract 喇! 唯一就係個工人唔可以即時過嚟, 因為佢而家係未完約架! 佢未完約個原因, 係因為而家個僱主有3個工人, 佢話有3個同鄉係一間屋, 遲早都嗌交, 所以寧願唔做! 我見佢咁講, 我就問佢可唔可以搵佢太太問下佢d嘢, 而佢就即刻答我冇問題! 因為agent 話佢個太太都想留佢架, 但係佢自己就想唔做!


見都ok, 所以就簽左喇! 希望個AGENT 會盡力幫我攪, 不停去追啦!


不過! 一日個visa 未出, 都好緊講個工人會唔會變! 所以希望唔好變呀~


7 則留言:

  1. good ! 起碼搵到個啱心水先
    [版主回覆10/22/2010 12:28:00]都算係啱心水啦! 各方面都係我想嘅!

    回覆刪除
  2. 咁就好....放心晒啦
    God Bless!
    [版主回覆10/22/2010 12:29:00]暫時都算係放心左啦, 不過一日個visa 未出, 個工人仲可以有變卦架!

    回覆刪除
  3. 唔錯喎!
    [版主回覆10/22/2010 12:29:00]暫時都可以講話ok 嘅, 不過要再睇多一陣囉!

    回覆刪除
  4. 呢個好似好好呀!
    [版主回覆10/22/2010 12:30:00]係好似, 唔知係唔係真, 要最少起碼做半年或者以上先可以再講!
    不過, 好似我而家嗰個, 頭一年都好似冇咩架, 但係呢幾個先開始作反!

    回覆刪除
  5. 其實家務真係其次;最緊要係啲姐姐們真係攞個心出嚟同小朋友相處 …
    不過呢家嘢扮唔到,到時個小朋友抗拒佢哋真知咩事
    [版主回覆10/22/2010 14:59:00]係呀, 做唔晒家務都唔緊要啦, 最緊要就係個小朋友為先!
    就係因為我而家嗰個對住滕滕好有耐性同心機嗰下先大獲呀, 再加埋佢攪掂滕滕之餘仲要做好晒家務嗰下先攞膽嘛!
    就係因為佢咁堅同快手, 就可以知道佢有幾老練啦, 直頭係老屎忽呀!

    回覆刪除
  6. 希望呢個沒風無浪啦,如果唔係又攪到你就麻煩喇。
    [版主回覆10/22/2010 15:14:00]我真係唔希望我條命咁苦囉!

    回覆刪除
  7. 你條命無咁差嘅,不過人際關係呢家嘢真係好難講
    [版主回覆10/23/2010 23:57:00]真係人夾人緣架!

    回覆刪除