2010年10月25日 星期一

事日心情不佳!

今朝一番到公司, 放抵D嘢就去洗杯 jump 茶, 不過個會計又用左個微波爐!


佢扭到去慢火, 然後就慢慢叮, 我一見到就唔知點解好興, 所以我就同佢講: "ada, 你係唔係可以攪大火d, 咁可以快d叮完呢?! 跟住個同計答我: "哦, 因為我唔想太乾呀!" 一聽到佢咁講, 我就即刻話: "咁樣就阻住晒d時間啦, 人人用微波爐都係想快d啫!" 我講完, 個會計就唔出聲喇!


咩人嚟架???!!! 你估得你一個人用咩! 你估全公司你大撚晒咩! 你覺得係你私家嘢咩! 你究竟知唔知你咁樣阻住人地架? 你究竟知唔知你咁樣做好黑人憎架?


過左一陣, 馮小姐又比難提我喇! 有個大客係好耐之前講明一定要係深圳出提單, 所有文件唔可以有"HONG KONG"呢兩個字, 而且packing list, invoice 同埋 FA一既, 係所有所有文件都係唔可以 show "HONG KONG"! 不過, 因為個客今個月轉左 carrier, 所以今個月d提單, 就要搵大陸廠同事去深圳攞!


已經有兩單貨係今個月16号開左船, 到而家都仲未攞, 馮小姐話佢想等埋今個星期嗰兩份, 咁我睇一睇, 我就話等埋今個星期好喇, 因為如果今個星期五有得攞, 都要下個星期初先嚟到hk office, 唔可以再遲, 因為下個星期都已經3個weeks, 隻船都差唔多到目的港都仲未比到文件個客, 有冇攪錯呀! 講完之後, 馮小姐話, 可唔可以問下個客係出HK單得唔得喎, 唔想煩到自己廠同事要成日去深圳攞單, 因為今次去完, 可能過兩個星期到又要再去!


你話咩人嚟架???!!! 寧願唔想煩到自己廠同事, 就唔怕煩到個客??? 真係痴交線!!!   個客一早講到明係唔可以係HK出單, 因為有種種種種咁多嘅問題, 所以我都好唔客氣同馮小姐講: "你知唔知你提出呢個問題, 另到幾多人有麻煩呀? 你就係為左唔想煩到李小姐(廠同事-老闆娘個妹, 係廠游手好閑, 唔做嘢, 又成日放假, 但係叫佢出街就最開心, 因為有得可以出去), 所以就要我費一番唇舌去遊說個客係HK出單? 跟住個客又要同佢間清關公司check下得唔得? 個客一早講明, 如果又再問, 會唔會一陣個客覺得我地好麻煩呢???" 跟住, 我又再講: "李小姐係廠又冇嘢做, 佢又唔做嘢, 叫佢出去幫手攞單, 又有幾煩住佢呢?"


我講完之後, 大家就冇對話喇! 講真, 你估我唔知咩事咩, 只不過係馮小姐唔想係深圳出單, 安排咁多嘢之嘛, 一句講晒 - 懶!  唔好諗住唔想做咁多嘢, 我就唔知啦!


一個二個都真係痴交線!


 


2 則留言:

  1. 唉...有d咁嘅同事, 你都仲未嘔血, 好挨得下姐!!!
    [版主回覆10/27/2010 10:08:00]你話我條命幾苦吖, 成日都對住呢d咁嘅人!!!

    回覆刪除
  2. 一個on撚 9,一個蠢過七碌,攞去將軍澳啦
    [版主回覆10/27/2010 10:14:00]好呀! 我好想呀!!! 最慘就係我老闆知道個會計, 佢都冇諗過抄佢呢, 老闆話佢成五十幾歲人都冇老公又冇家庭, 心理一定唔平衡架喇, 叫我睇見佢咁樣, 就原諒佢喎!  不過老闆都同我講, 個會計份人就係因為咁, 所以佢以前公司個老闆、同事冇一個人鐘意佢, 就算坐我之前嗰個位(老闆個外甥女)、馮小姐之前嗰個, 都冇一個人鐘意個會計就係咁, 因為佢唔識做人, 做埋d嘢黑人憎!
    而馮小姐, 老闆又安慰我, 叫我唔好對d蠢人咁"蚊", 因為人蠢真係冇藥醫, 就係因為佢蠢得咁交關, 所以成世都做死呢d比人點嘅位!

    回覆刪除