2010年10月18日 星期一

你有冇問過我先?!

呢個滕滕, 而家都唔使問過我地, 就自己走去開電視, 開完電視就開DVD機睇佢鐘意嘅 Barney!


一開隻碟, 就已經即刻落地預備跳舞! 呢隻音樂劇都好好睇, 不過D公仔就樣衰D, 唔通西人嗰邊興???


而家一上到去我張床, 佢又係問都唔使問就走去開電視!


喂, 豬仔, 你睇電視有冇問過我先???


2 則留言:

  1. 唔好比佢睇咁多電視呀,專家話睇得電視多嘅小朋友,對學習唔集中架,你同佢玩下遊戲仲好啦
    [版主回覆10/19/2010 10:17:00]我更係知啦, 不過有時都要有d娛樂下嘅!

    回覆刪除
  2. 唔洗問... 我大個仔. 自己開!! 好叻叻.... yeah
    [版主回覆10/19/2010 16:39:00]就係大個仔, (如果)識講嘢就更加要問!

    回覆刪除