其實嗰日見完姑姐, 我就即刻打比我個同學問佢有關滕滕嘅感覺, 因為我呢個同學都教左10年書, 佢都好鐘意小朋友, 而且因為佢中秋節嗰日入左嚟我樹食飯, 佢有同滕滕交流過, 所以我就第一時間問佢!
我同我呢個同學講番我姑姐所講嘅嘢, 跟住我就問佢, 佢地會唔會留意到佢地d學生有冇呢d問題架?! 好攪笑, 佢第一句就答我"唔包", 佢意思係佢地做老師唔會埋包兒童心理學!
我知! 我更係知啦! 做老師係張知識教比小朋友, 就更係唔包睇埋佢地心理啦! 不過, 收左線之後, 我就覺得, 我地以前嗰代d老師真係好好囉! 好似我姑姐咁, 佢都就嚟退休, 係佢地心目中, 唔止只係比知識個小朋友, 而且仲要幫佢地搵出問題都係好重要! 因為搵出問題, 先可以去幫佢地再進一步去改善學習, 唔係單單只係比書本上嘅嘢比d小朋友就已經盡左責囉!
聽姑姐講佢對學生嘅一套, 都已經唔係我地以前咁, 因為而家時代唔同, 方法就已經唔同, 唔單只只係教書咁簡單, 仲要留心埋個小朋友d言行舉止, 係適當時候就去做一d適當嘅嘢, 就好似一個醫生咁, 唔單止係醫人救人, 仲要同佢地做埋心理輔導、心靈安慰!
我呢個同學都已經係有愛心、有耐性嘅miss 嚟, 而佢都咁答我, 所以我真係唔敢想像有d 只係為左番工而番工嘅老師係點囉~~~~!!!
而家又點搵到個醫生救完人仲同你做輔導架, 萬中先有一咋...
回覆刪除[版主回覆10/07/2010 10:05:00]而家好多都只顧住搵錢!
好似滕滕去睇嗰個dr咁, 我諗佢連望滕滕一眼都可能冇望清楚呀!
不過, 同我接生嗰個dr, 又好到不得了! 都不知差幾遠, 真係天同地之分!
所以而家啲老師,壓力大過以前囉
回覆刪除[版主回覆10/07/2010 10:06:00]而家d壓力真係好大, 有冤就不能洩~
但有d老師都仲好好, 但係有d就真係唔掂喇!