2010年10月27日 星期三

我要同你絕交!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

點解日日都有人搵D嘢嚟攪我攪到我火晒滾架!!!

 

亞媽去佛堂去到走火入魔都已經唔係一件咩驚嚇事, 而且不嬲去佛堂都係大過天!

 

但係因為我屋企個工人件事, 我已經晨早講左, 如果個新工人到, 佢就要下半就入嚟同我睇, 咁我就可以唔使請成日假!

 

亞媽每年十月尾十一月頭, 佛堂都有D唔知咩法會係好緊要, 連續一個星期, 話唔去唔得喎! 但係因為我屋企個工人件事, 我已經晨早講左, 如果個新工人到, 佢就要佢LUNCH後入嚟同我睇, 咁我就可以唔使請成日假! 前日又講開呢樣嘢, 亞媽就話, 十月尾十一月頭嗰幾日, 就下午入嚟, 但係就早小小出去! 我一聽到就問亞媽, 咁你入一入嚟就出番去, 咁入嚟仲乜呀!  亞媽成日強調佢嗰幾日法會好緊要, 但係我真係好想知有幾緊要呀?????? 信仰呢樣嘢, 唔係緊要過自己屋企人吓嘛?????? 所以前日我就話: "你撰去佛堂定係撰個孫? 你自己諗清楚!"

 

今朝見到亞媽, 佢第一時間就笑笑口咁同我講: "我養到你咁大, 你而家威脅我?"  就係因為我前日同佢講, "你撰去佛堂定撰個孫" 呢句嘢嚟威脅佢喎! 我聽到, 真係好興!!! 我話我咁講, 對得住天同地, 連死左嘅亞婆我都對得住呀, 個工人D嘢唔知唔知吖, 個新工人幾時到, 亦唔係我control, 唔通個新工人到, 叫佢唔好嚟住咩??? 如果真係撞啱法會嗰幾日, 我都冇辦法架喎! 所以我就講: "如果你覺得去佛堂係重要D, 你就安心去啦, 我唔會阻住你, 所以由而家開始, 我唔使你入嚟幫我, 我亦都唔會再叫你入嚟, 我由而家開始, 同你絕交!!!"

 

我真係好想打電話去嗰間咁嘅死人佛堂到問下個主持人, 究竟佢地係咩邪教呀, 攪到我老母乜嘢都唔理!!!  乜佛堂唔係教人分事非黑白嘅咩????

4 則留言:

  1. 如果你覺得去佛堂係重要D, 你就安心去啦, 我唔會阻住你, 所以由而家開始, 我唔使你入嚟幫我, 我亦都唔會再叫你入嚟, 我由而家開始, 同你絕交!!!"  
    同啊媽係無得絕交架. 一生一世同妳都係兩母女黎架. 傻人
    [版主回覆10/28/2010 14:39:00]我知, 我更係知一世都係兩母女啦, 不過我今次真係嬲囉!

    回覆刪除
  2. 我又同你講個故事吖,話說,有家人,有爸爸媽媽同兩個女,兩個女都已經係大人黎架喇,結埋婚,有埋小朋友喇,一日爸爸仙遊咗......係殯儀館入面,呢兩個女,有帶孝,但無裝過香給已去世的爸爸,仲要大大聲同佢啲仔女講 : 我地係基督徒,唔可以裝香架,燒衣紙都唔得架......在場人士,個個都想走埋去,摑佢地一巴掌,摑醒佢地,究竟係你爸爸養大你,陪伴你還是你嗰個看不到又摸不到的耶穌養大你... 咁你話,係咪真係有人覺得信仰緊要過屋企人呢?!
    [版主回覆10/28/2010 15:40:00]我知有乜用, 我老母唔知呀!!!

    回覆刪除
  3. 你將呢個故事講比你亞媽聽呀
    [版主回覆10/28/2010 15:56:00]佢講極都唔化, 我唔講! 同埋, 我已經同佢絕左交喇!!!

    回覆刪除
  4. 唔好嬲唔好嬲,聽日無事架喇
    [版主回覆10/28/2010 16:51:00]我! 聽日, 後日, 大後日, 大大後日, 都仲有事呀!!!!!!!

    回覆刪除