2010年10月23日 星期六

你真係好去死啦!!!

星期四嚟左封大字信之後, 今日又有追數信, 都係同一間嚟, 因為我相信個工人一定唔會打比間財仔!


所以今日收到信之後, 我就叫個工人用佢手提打去比間財仔蒲一蒲頭, 如果唔係可能真係會走上嚟! 迫佢打完電話之後, 我就同個工人講, 佢借錢時一定有擔保人擔保人架啦, 個工人答我係! 所以我又叫佢用佢手提打左次去間財仔到, 比我同個財仔講!


接通左電話之後, 我就話, 我係唔會同佢還錢架, 如果佢唔還, 係就搵佢個擔保人, 唔好諗住我會同佢還! 個財仔都好串, 佢聽到我咁講之後, 佢就話都冇搵過我, 講咩啫! 


講咩啫?! 你唔係唔明吓嘛! 所以我再同個財仔講多次, 就算你有冇搵我, 我唔會同佢還, 要追就追佢個擔保人! 講完我就收左線喇!


過左一陣, 個工人無啦啦問我可唔可以比佢出荃灣, 去還小小錢喎!  一聽到, 我就更係問佢乜你有錢還咩?! 佢話諗住番一千四百幾比佢喎! 一聽到, 我有小小出奇, 點解佢有錢嘅?! (我個心諗) 不過, 唔緊要, 如果有錢還就最好啦, 但係我就問佢, 點解要出荃灣? 如果要還, 去ATM過數, 仲咩要出荃灣呀! 個工人一聽到我咁講, 佢就話唔使喇, 聽日先!


因為上次提前出糧同佢還其中一條財仔嘅數, 佢比左張card 個password 我, 所以我今晚就同佢個password 試下用電話check佢個a/c! 一唔check尤自可, 一check就聽佢到佢戶口有成5千幾蚊係到!


條仆街都算古惑喇, 尋日仲同我係到講緊大話, 話佢個fd 唔還錢比佢, 仲嗌晒大交喎!


呢條仆街, 養隻狗都冇佢咁賤! 古惑都冇人有, 仲要係到裝聾扮啞!


如果抄佢嗰一日, 我真係好想張出比佢d錢, 要佢即刻還番晒比財仔, 想佢一亳子都冇得攞番印尼! 正一冚家產嚟!


3 則留言:

  1. 正一大話精, 唔明佢地點解咁Q醒講大話. 一信佢地, 我地C緊.
    唔好意思, 我隱唔住都要Q一Q佢.
    [版主回覆10/24/2010 16:00:00]唔使唔好意思啦, 我都頂佢唔順, 好想小一小佢啦!

    回覆刪除
  2. 想留返個錢傍身,咪努力工作囉,呃呃騙騙過日子,都唔會安樂啦,正卜街~~~
    [版主回覆10/25/2010 14:51:00]卜街! 真係卜街嚟架!!!

    回覆刪除
  3. 事到如今,你真係要快啲解決個姐姐 @@
    佢一日仲响到,對騰騰有一定嘅威脅
    [版主回覆10/25/2010 14:52:00]我都好想即刻攪掂佢, 但係我唔想請咁多假喇, 老闆唔話我我都唔好意思啦, 所以我亞媽而家入嚟同我睇睇囉!

    回覆刪除