星期四嚟左封大字信之後, 今日又有追數信, 都係同一間嚟, 因為我相信個工人一定唔會打比間財仔!
所以今日收到信之後, 我就叫個工人用佢手提打去比間財仔蒲一蒲頭, 如果唔係可能真係會走上嚟! 迫佢打完電話之後, 我就同個工人講, 佢借錢時一定有擔保人擔保人架啦, 個工人答我係! 所以我又叫佢用佢手提打左次去間財仔到, 比我同個財仔講!
接通左電話之後, 我就話, 我係唔會同佢還錢架, 如果佢唔還, 係就搵佢個擔保人, 唔好諗住我會同佢還! 個財仔都好串, 佢聽到我咁講之後, 佢就話都冇搵過我, 講咩啫!
講咩啫?! 你唔係唔明吓嘛! 所以我再同個財仔講多次, 就算你有冇搵我, 我唔會同佢還, 要追就追佢個擔保人! 講完我就收左線喇!
過左一陣, 個工人無啦啦問我可唔可以比佢出荃灣, 去還小小錢喎! 一聽到, 我就更係問佢乜你有錢還咩?! 佢話諗住番一千四百幾比佢喎! 一聽到, 我有小小出奇, 點解佢有錢嘅?! (我個心諗) 不過, 唔緊要, 如果有錢還就最好啦, 但係我就問佢, 點解要出荃灣? 如果要還, 去ATM過數, 仲咩要出荃灣呀! 個工人一聽到我咁講, 佢就話唔使喇, 聽日先!
因為上次提前出糧同佢還其中一條財仔嘅數, 佢比左張card 個password 我, 所以我今晚就同佢個password 試下用電話check佢個a/c! 一唔check尤自可, 一check就聽佢到佢戶口有成5千幾蚊係到!
條仆街都算古惑喇, 尋日仲同我係到講緊大話, 話佢個fd 唔還錢比佢, 仲嗌晒大交喎!
呢條仆街, 養隻狗都冇佢咁賤! 古惑都冇人有, 仲要係到裝聾扮啞!
如果抄佢嗰一日, 我真係好想張出比佢d錢, 要佢即刻還番晒比財仔, 想佢一亳子都冇得攞番印尼! 正一冚家產嚟!
正一大話精, 唔明佢地點解咁Q醒講大話. 一信佢地, 我地C緊.
回覆刪除唔好意思, 我隱唔住都要Q一Q佢.
[版主回覆10/24/2010 16:00:00]唔使唔好意思啦, 我都頂佢唔順, 好想小一小佢啦!
想留返個錢傍身,咪努力工作囉,呃呃騙騙過日子,都唔會安樂啦,正卜街~~~
回覆刪除[版主回覆10/25/2010 14:51:00]卜街! 真係卜街嚟架!!!
事到如今,你真係要快啲解決個姐姐 @@
回覆刪除佢一日仲响到,對騰騰有一定嘅威脅
[版主回覆10/25/2010 14:52:00]我都好想即刻攪掂佢, 但係我唔想請咁多假喇, 老闆唔話我我都唔好意思啦, 所以我亞媽而家入嚟同我睇睇囉!