呢兩日心情唔好! 雖然係咁煩個工人D嘢, 但係我可以處理得到, 但係我真係好唔鐘意咁囉!
老爺其實一向身體都唔係好好, 奶奶好多時都唔敢行開, 因為怕老爺係屋企跌到冇人知道就大獲喇! 但係老爺份人, 好污糟, 而且又我行我素唔理人, 無論係街定係屋企, 自己幾時鐘意大小二便都即刻就地解決! 就係因為咁, 奶奶成日都好勞氣, 因為做到佢死, 專登係佢清潔完先, 就又再嚟! 所以上個星期, 奶奶同我講, 佢而家唔想對住佢, 因為怕有一日忍唔住殺死佢, 而家老爺係屋企, 佢就出街, 咁老爺出街, 佢就係屋企! 咁, 我唯有同奶奶講, 如果真係太頂氣就行開下, 唔好對住喇!
係呢個moment, 我就又再一次同奶奶講個工人嘅進度去到邊, 如果佢都仲還唔到條數, 咁今個星期就可能有人上嚟! 咁既然佢又唔想係屋企對住老爺, 我就話可能今個星期會叫佢入嚟我到一兩日幫手睇一睇!
原本諗住星期四先叫奶奶入嚟, 不過尋日老公中午打比我, 話公司call佢番工, 所以我叫佢即刻叫佢亞媽入嚟幫手! 奶奶入緊嚟之際, 我打比佢同佢寒暄幾句, 因為我都怕佢太辛苦, 不過, 就係呢兩句, 我就好嬲! 我同奶奶講, 我怕佢會好辛苦, 因為今日入嚟, 星期四又要入嚟, 奶奶答我唔怕, 都係坐車之嘛, 不過就怕爺爺冇人理!
怕冇人理? 就係因為佢話而家唔想對住老爺, 所以我先開聲話叫佢幫我入嚟睇下! 但係叫佢嚟, 佢又話怕老爺冇人睇!
咁即係點呀!!! 你咁講, 咁不如一早同我講你行唔開啦! 而家,我點敢揹咁大條飛呀!!!
所以尋日放工, 我打比奶奶叫佢星期四唔使入嚟喇, 因為我怕佢唔係屋企, 老爺有d咩事都冇人知就唔好啦! 係呢一刻, 可能奶奶feel到我唔妥, 所以佢就話唔怕, 因為老爺下午時間, 身體會好d喎! 不過, 我又再講多一次, 唔好喇, 唔入嚟都唔緊要喇, 費事老爺一陣有d咩事啦! 我講完之後, 奶奶又講多一次唔緊要, 佢可以入嚟喎!!!
講真, 我唔想求你架, 我已經叫左亞媽入嚟兩日架喇, 因為我真係唔想老人家出出入入咁辛苦, 但係當你認承左我之後, 又話怕老爺有事冇人理, 咁算點呀!!! 我叫你唔好入, 你又話唔緊要, 不過就怕老爺有事, 咁即係點呀!!!
我唔會再求你叫你入嚟架喇, 我揹唔起咁大條飛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
你呢個奶奶都算好喇,我嗰個?!!!哼!!!不知所謂,呢頭講完,三秒都無,就變咗,你話幾難頂吖~~~
回覆刪除[版主回覆10/21/2010 15:11:00]我知道奶奶都算係咁, 不過咁既然怕老爺有事行唔開, 就唔好答應我啦, 答應左又同我講佢怕! 咁我點敢揹咁大條飛呀!!! 有咩事, 我點向我嗰兩個姑奶交代先!!!
係呀, 一陣老爺有咩野事就麻煩啦
回覆刪除你奶奶同老爺咁多年夫妻, 口就話難頂, 心果句當然係好關心對方啦~
[版主回覆10/21/2010 15:11:00]所以我唔會再叫佢入嚟架喇, 費事有麻煩!
我都係好怕求人 … 尤其係至高無上嘅 99
回覆刪除[版主回覆10/22/2010 12:36:00]我都唔明, 個孫又唔係冇佢份!!!
天皇諗嘅嘢,我哋有時真係估佢哋唔到 @@
回覆刪除有時就 "懶緊張" 有時就好 "緊張" 真係唔知佢哋想點
[版主回覆10/22/2010 15:03:00]你起碼覺得你奶奶緊張過, 但係我唔多覺我奶奶有喎...........
我奶奶知道我地要番工, 覺得我地成日都唔得閑, 所以佢怕煩到我地, 唔會主動搵我地, 所以我真係唔多覺我奶奶有緊張過!