2010年10月20日 星期三

真係唔好求人!

呢兩日心情唔好! 雖然係咁煩個工人D嘢, 但係我可以處理得到, 但係我真係好唔鐘意咁囉!


老爺其實一向身體都唔係好好, 奶奶好多時都唔敢行開, 因為怕老爺係屋企跌到冇人知道就大獲喇! 但係老爺份人, 好污糟, 而且又我行我素唔理人, 無論係街定係屋企, 自己幾時鐘意大小二便都即刻就地解決! 就係因為咁, 奶奶成日都好勞氣, 因為做到佢死, 專登係佢清潔完先, 就又再嚟! 所以上個星期, 奶奶同我講, 佢而家唔想對住佢, 因為怕有一日忍唔住殺死佢, 而家老爺係屋企, 佢就出街, 咁老爺出街, 佢就係屋企! 咁, 我唯有同奶奶講, 如果真係太頂氣就行開下, 唔好對住喇!


係呢個moment, 我就又再一次同奶奶講個工人嘅進度去到邊, 如果佢都仲還唔到條數, 咁今個星期就可能有人上嚟! 咁既然佢又唔想係屋企對住老爺, 我就話可能今個星期會叫佢入嚟我到一兩日幫手睇一睇!


原本諗住星期四先叫奶奶入嚟, 不過尋日老公中午打比我, 話公司call佢番工, 所以我叫佢即刻叫佢亞媽入嚟幫手! 奶奶入緊嚟之際, 我打比佢同佢寒暄幾句, 因為我都怕佢太辛苦, 不過, 就係呢兩句, 我就好嬲! 我同奶奶講, 我怕佢會好辛苦, 因為今日入嚟, 星期四又要入嚟, 奶奶答我唔怕, 都係坐車之嘛, 不過就怕爺爺冇人理!


怕冇人理? 就係因為佢話而家唔想對住老爺, 所以我先開聲話叫佢幫我入嚟睇下! 但係叫佢嚟, 佢又話怕老爺冇人睇!


咁即係點呀!!! 你咁講, 咁不如一早同我講你行唔開啦! 而家,我點敢揹咁大條飛呀!!!


所以尋日放工, 我打比奶奶叫佢星期四唔使入嚟喇, 因為我怕佢唔係屋企, 老爺有d咩事都冇人知就唔好啦! 係呢一刻, 可能奶奶feel到我唔妥, 所以佢就話唔怕, 因為老爺下午時間, 身體會好d喎! 不過, 我又再講多一次, 唔好喇, 唔入嚟都唔緊要喇, 費事老爺一陣有d咩事啦! 我講完之後, 奶奶又講多一次唔緊要, 佢可以入嚟喎!!!


講真, 我唔想求你架, 我已經叫左亞媽入嚟兩日架喇, 因為我真係唔想老人家出出入入咁辛苦, 但係當你認承左我之後, 又話怕老爺有事冇人理, 咁算點呀!!! 我叫你唔好入, 你又話唔緊要, 不過就怕老爺有事, 咁即係點呀!!!


我唔會再求你叫你入嚟架喇, 我揹唔起咁大條飛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


4 則留言:

  1. 你呢個奶奶都算好喇,我嗰個?!!!哼!!!不知所謂,呢頭講完,三秒都無,就變咗,你話幾難頂吖~~~
    [版主回覆10/21/2010 15:11:00]我知道奶奶都算係咁, 不過咁既然怕老爺有事行唔開, 就唔好答應我啦, 答應左又同我講佢怕! 咁我點敢揹咁大條飛呀!!! 有咩事, 我點向我嗰兩個姑奶交代先!!!

    回覆刪除
  2. 係呀, 一陣老爺有咩野事就麻煩啦
    你奶奶同老爺咁多年夫妻, 口就話難頂, 心果句當然係好關心對方啦~
    [版主回覆10/21/2010 15:11:00]所以我唔會再叫佢入嚟架喇, 費事有麻煩!

    回覆刪除
  3. 我都係好怕求人 … 尤其係至高無上嘅 99
    [版主回覆10/22/2010 12:36:00]我都唔明, 個孫又唔係冇佢份!!!

    回覆刪除
  4. 天皇諗嘅嘢,我哋有時真係估佢哋唔到 @@
    有時就 "懶緊張" 有時就好 "緊張" 真係唔知佢哋想點
    [版主回覆10/22/2010 15:03:00]你起碼覺得你奶奶緊張過, 但係我唔多覺我奶奶有喎...........
    我奶奶知道我地要番工, 覺得我地成日都唔得閑, 所以佢怕煩到我地, 唔會主動搵我地, 所以我真係唔多覺我奶奶有緊張過!

    回覆刪除