真大膽
!!!!!
尋日出街之前, 個工人同我講佢有個朋友一陣會嚟我地屋苑搵佢, 我就同佢叮囑佢d朋友係唔可以入嚟我屋企! 所以落到樓下我就同個管理員講, 如果有人搵我個工人就唔好比佢入嚟!
今朝我去完買魚比滕滕嘢番嚟, 樓下個管理員同我講, 尋日工人個朋友入嚟問佢搵邊到, 佢個朋友居然話搵XXX室!
番到上樓之後, 我就即刻小個工人, 問佢仲咩講我屋企個門牌比佢個朋友知, 當然個工人唔認, 仲要死都話冇講過! 我問佢, 點解冇講, 你朋友會知道我住係邊呀!!!
直至頭先, 個工人一直都冇出過聲, 我之前叫佢臨瞓前要洗埋滕滕D戒片褲先好瞓佢都冇做, 而且係洗衣機到洗完D床單都冇掠!
因為我對佢咁嘅態度, 真係十九幾把火, 同老公商量完之後, 我地決佢其中一條數(扣左條大數之後都仲唔夠還嗰條數), 要佢問佢D朋友借, 唔理佢去搶定去打劫, 一定要佢自己攪掂佢, 因為我唔想我地同佢頂等佢慢慢係糧到還! 再有D咩唔順超, 就抄左佢!!!
你睇緊D佢喎, 始終滕滕日頭要佢睇住呀!
回覆刪除[版主回覆10/04/2010 00:02:00]我知呀! 所以我做每樣嘢都要好小心!
你叫你奶奶多啲過去睇住佢呀,如果佢傷害你個囝囝就慘啦!
回覆刪除[版主回覆10/04/2010 10:29:00]我老爺都要人睇呀, 所以我奶奶行唔開架! 我唯有係個cam到睇咋...........
我唔好同佢工人撐到咁行呀,你有人質係佢手呀。
回覆刪除[版主回覆10/04/2010 10:30:00]我知呀, 所以我尋日未同佢講, 等我今晚放工番去先輕描淡寫咁同佢講, 因為我都唔想同佢死過!