2010年10月17日 星期日

今晚你唔好又再嚟呀!

尋晚出左去食飯, 已經同兩個表姐玩到痴左線, 半夜喊左3次, 跟住就同左我瞓!






今日, 又見到兩個表姐, 又玩到癲左喇!


兩個表姐原來都好鐘意同見到我個滕滕, 因為尋日同大表姐講, 因為表姨丈食完飯要番工, 所以我就問佢可唔可以車埋我同表弟番屋企, 但係呢個大表姐居然話只係想車表弟喎! 吖, 真係比佢激死我, 表E咁錫佢, 都話只係想車表弟喎!


今日, 同滕滕去左爬蟲館睇龜龜, 睇完就去市中心對出個廣場搵兩個表姐, 因為我表姐話有遊戲玩, 佢地會係嗰到; 不過, 去到佢地已經走左去踏單車喇! 因為廣場有扭波波派, 所以就排左好耐攞左一個比滕滕! 不過, 都係我呢個媽me手多, 一扭, 個波波就爆左, 滕滕就好失望咁執起地上面嗰d殘骸揸住係手唔放! 所以我就打電話比我表姐問佢, 可唔可以比(佢兩個女, 即係滕滕個表姐s)佢地d扭波波比滕滕, 因為佢好失望個波爆左! 我表姐話可以, 因為佢地話預左d波波比表弟架喎!




very good姨丈車到我地屋企樓下就分手喇, 而我都係第一次見到滕滕咁依依不捨咋, 睇到架車走, 佢都仲企係到!


不過, 滕滕你記得今晚唔好又再發惡夢喇, 因為聽日媽me要番工架!!!


2 則留言:

  1. 人地話臨瞓前玩得太癲至會發恐夢啫,日光日白唔怕呱~~~
    [版主回覆10/18/2010 11:57:00]但係佢尋晚都有喊左一次喎~

    回覆刪除
  2. 滕滕興奮到夜晚~~~

    回覆刪除