呢幾日真係攪到我頭都暈埋, 仲激到可能生得潻!
叫個賓賓星期一去驗身, 佢話星期三先去, 原來佢冇錢, 要去問人借! 明知我趕, 你冇錢就同我講啦, 又唔出聲! 好啦, 星期一個死佬臨番工前, 叫佢去入境處攞賓賓個 visa, 等我星期二一早可以去菲律賓領事館簽埋個名, 就可以張 d 文件寄比賓賓, 唉, 點不知個死佬嗰晚同個 visa 不醉無歸, 我第二朝等到佢成10點半都未番!!! 咁你話攞咩文件去菲律賓領事館先!!! 所以10點半我就出左去荃灣汇錢比賓賓先, 點不知出左去冇幾耐, 個死佬就番到屋企, 當期時嗰把火就係扯到上天, 因為本身我都冇諗住佢同埋我出去, 因為佢話有個同事唔做, 去飲酒, 我都預左佢天光, 天光都唔緊要, 但係佢 keep 住左個 visa, 我請左假, 攪唔到嘢, 就真係把幾兩把火!!!
跟住個死佬打完電話比我之後, 佢就即刻揸車出嚟, 仲要話車我去整嘢, 唔想我咁辛苦喎!!! 當期時, 如果可以打佢兩巴, 我真係好想, 因為把火pang pang 聲咁嚟!!!
好喇, 3點幾整完晒 d 嘢, 諗住鬆一口氣, 通知賓賓佢星期二晚就可以搭船去 cebu 做 body check 啦, 唉, 點不知星期三早上有電話到, 我諗就心知不妙, 原來賓賓去做 body check, 一家要攞住我嗰 d visa同所有文件去當地領事館攞封轉介信, 佢先可以做 body check 架!!!! 一聽到就真係晴天霹靂, 因為我星期一叫賓賓問清楚, 究竟做 body check 之前係唔係真係唔需要文件, 因為佢出去 sebu 要搭成6個小時船先可以去到, 咁而家換言之即係白去啦!!! 但係有樣嘢仲反眼嘅就係......原來佢唔使搭船去 sebu攪証, 原來佢嘅 own town 有 office 架~~~~~~~~~唉呀, 激死我喇!!!!
好啦, 橫掂佢都去到, 叫佢問清楚晒所有嘢, 問下佢個 own town 嗰到有冇 medical ctr, 如果出左個 mediacal report, 要幾多日先至 ok 呀等等, 唉, 誰不知佢個 own town係冇 medical ctr, 一定要出去 cebu 做 body check!!!!
今日已經星期四喇, 賓賓今朝希望應該收到我 d 文件, 如果收到之後, 真係希望唔好再有 d 咩嘢發生喇!!!