2009年2月22日 星期日

Happy Birthday, 梓祐!

今日同梓祐慶祝12歲生日, 雖然遲左兩日, 但係冇計, 因為今年嘅正日, 佢老豆放假, 所以費事見面喇!


梓祐越嚟越大個, 我怕佢遲 d 真係連出街都唔想同我地出, 因為一上中學, 佢地就會成個唔同晒, 有自己嘅思想, 主見!


唉, 如果佢真係有自己嘅思想同主見就好喇, 因為佢有勇氣可以同佢個"乞E"理論, 唔使再比人蝦喇!


沒有留言:

張貼留言