2009年2月25日 星期三

廣華例檢

今朝一早起身, 原本諗住早 d 去檢查, 早 d 攪掂, 就可以去睇下 d 地板, 點不知同姑娘講左一句說話, 就張我個 plan 打亂! 入到去醫生房, 姑娘問我今日 bb 有冇郁, 正唔正常, 跟住我只係答左一句, bb 今朝bb懶左, 郁少左, 跟住......就要上去 11樓, 要聽 bb 心跳同聽 bb 活動能力, 做呢個檢查, 要做半個鐘, 見埋 dr 先可以走得! 完事都成1點! 好彩, 結果係冇事, 只不過係我自己 feel 唔到佢郁啫!


番到公司冇耐, 個賓賓就打電話嚟, 話今朝攞完個 medical report, 跟住去左 POEA 攪手續, 而家一切已經 ready 好晒, 可以隨時走得, 所以我跟住就同佢 confirm 左張機票, 星期日下午上機, 下午約5點就會到 HK!  好囉, 終於攪點好晒, 唔使再頭痕喇!!!


不過到今日5點時, 雲妮打電話比我, 話佢亞姐明天放假, 今日可能好遲走喎, 問我改明晚食飯得唔得! 唉, 改邊晚佢都可能唔得架啦, 佢有邊次係可以早 d 放工架, 一早約左又係咁, 遲約又話唔得.....唉, 算啦, 真係對佢好失望! 佢今朝已經知道佢亞姐明天放假架啦, 點解唔可以早 d 安排佢自己 d 工作喎!!!!!


我而家發覺我自己有 d 玩自閉, 唔想同朋友講電話, 唔想見朋友, 唔想同朋友溝通, 好似有 d 唔係好正常!  因為亞 dee 話, 因為雲妮攪到我對人冇左信心, 唔再對人有任何寄望, 因為除左屋企人之外, 其他都只係一時之間嘅朋友, 並唔會長久.............死啦, 好迷網!


沒有留言:

張貼留言