今日個"乞E"係個 FB 個 status 到話我有病, 叫我去睇醫生, 話我破壞佢個家庭, 無事生非; 我當時真係好想問下, 邊個有病至真, 有病嗰個應該係佢, 亂咁比藥水梓祐食, 如果梓祐冇事就由自可, 有咩事, 我可以報警拉佢!!!
佢話我破壞佢家庭, 我想問佢下佢, 我點破壞佢家庭先? 係唔係而家我揭穿左佢 d 衰嘢, 另到佢老公同佢鬧交, 咁就破壞佢個家庭呀! 如果係的話, 就好喇, 因為個男人終於開眼, 終於睇到個乞E係佢面前做戲呀!!!
今晚, 睇睇下電視, 真係有感而發! 我同亞 dee 講, 其實憎一個人都好辛苦, 好吃力, 跟住亞 dee 就話: 係呀, 但係呢個人都唔知點解都成日做埋 d 咁黑人憎嘅嘢呢!
有陣時, 真係好想放底對佢嘅愁恨, 但係呢個"乞E" 有時就真係做埋 D 嘢, 真係好黑人憎, 仲要係天地不容嘅事! 另到人地真係唔可以搵藉口去原諒佢!
沒有留言:
張貼留言