2009年2月5日 星期四

亞 B 有利是呀!

今年亞 b 都好勁, 已經有好多利是, 基本上見到面嘅親戚朋友都有派比亞 b!


亞 b d 利是,我諗住同佢儲起佢, 等佢第日知道咩係利是之後, 先比佢一次過拆, 唔知佢到時會唔會好興奮呢!


P.S. 亞 b, 你就嚟出嚟見我同 daddy 喇, 你開唔開心呀, 興唔興奮呢?!


沒有留言:

張貼留言