2009年2月10日 星期二

無耐

尋日係人地個 blog 到睇到一日d資料, 係關於小朋友係3歲之前係要有父母嘅愛, 咁大個就唔會對人冷漠, 同埋識得去關心人!  一睇到呢到, 我就好感慨, 因為梓祐而家唔會去主動關心佢身邊嘅人, 對佢身邊所發生嘅事, 都不大興趣, 當然除左有得玩啦!


唉.......唔知點講, 因為講嚟講去, 都係佢媽媽唔啱, 生左佢出嚟就走左去, 攪到個小朋友咁!!!


沒有留言:

張貼留言