2009年2月19日 星期四

嘩, 勁呀!

今日去完 dr fan 到例檢, dr 話亞 b 而家有2.6kgs(=5.7磅)到, 預計亞 b 出世時有成7磅半, 嘩, 你話幾勁呢! 照超聲波時, 見到亞 B 好似開左眼咁, Dr話係呀, 不過佢就未睇到嘢住, 你話幾神奇呢, 原來亞 b 係個肚到已經開左眼, 並唔係 d 老人家講, 出左世一陣先開眼架!


我問 dr 有關亞 b 係我個肚到打拍子一事, dr 話原來佢係到打 "C益"啫!  Dr 話而家有成34.5週, 而到左37週出世就已經叫足月, 咁其實計計下, 亞 b 真係好快就出嚟, 早嘅話就仲有兩個幾三個星期, 遲嘅話就仲有一個月到!


既興奮, 又緊張, 但係又好唔捨得!


P.S. 肚圍: 41"


1 則留言:

  1. I am so excited for you!!
    Good luck on the delivery and wish you a healthy baby.
    Oh, and hopefully the delivery would be smooth and quick and painless

    回覆刪除