尋日朝去買飛睇戲就撞到滕滕個同學, 呢個同學個媽媽都算健談, 佢見我之前問佢有冇識人係一個私人屋苑住, 佢就問番我報唔報到嗰到嘅泳班, 咁我又見佢咁問, 所以我就循例咁問下佢個仔一唔一齊學!
點不知佢答我, 佢個仔覺得稍為覺得辛苦小小嗰D就唔學架喇, 最好比佢唔好點郁嘅就可以囉!
吹完兩句水之後就走, 當其時我滿腦子真係10萬個為什麼, 點解而家D家長, 可以尤得佢地嘅小朋友想點就點嘅! 小朋友始終都係小朋友, 佢地咁細個跟本就唔識去分辨事物, 我地作為父母乜唔係鼓勵佢地去比心機努力向上, 遇到困難就要去克服架咩???
就好似另外有個媽媽咁, 佢個仔怕水, 但媽媽就想佢去學游水, 希望身體可以強壯D唔好成日病, 個爸爸聽到個老婆話今個暑假又想去幫個仔報泳班時, 就不停咁問會唔會有危險架, 個泳池D水會唔會太深架, 係暖水池定凍水池嚟架, 會唔會太凍架, 最攪笑就係亞媽又和應喎, 呢D所有嘅對話都比個小朋友聽到晒, 咁明明個仔只係小小驚都變左多多驚啦! 個媽媽同我講番佢兩公婆嘅對話時, 我即時就講, 你冇嘢吓嘛, 你其實係想嚇佢唔好去上泳班囉!你老公有冇腦架, 講明係for 3-5歲嘅小朋友, 你覺得人地會唔會比個大人池你去上堂呀!
真係覺得而家世界變左, 所以先咁多公子&公主出嚟. D家長寧願去比錢小朋友上堂去學習自立, 咁不如比錢自己上堂先囉~
2014年6月30日 星期一
2014年6月29日 星期日
變形變形變形~
滕滕就連超人都係啱啱冇幾耐之前先識, 雖然識但係其實佢真係都唔知係咩嚟! 咁變形金剛, 佢更加唔會知係乜東東, 我只係講係機械人嚟, 好人對負壞人!
星期五去完青衣城睇展覽, 滕滕都唔覺有d咩特別架, 但係今晚睇完戲, 就當堂唔同!
係唔係所有壞人都可以用黑色嚟代表嘅呢? 就例如黑社會咁! spiderman呢壞蜘蛛又係黑色嘅, 呢套變形金剛d壞機械人又係黑色!
一嚟係西片, 二嚟對小朋友嚟講, d內容都未必太明, 所以一路睇戲滕滕就一路問我, 結果比我隔離嗰個女人話!
其實真係好瘀, 因為滕滕真係問我好多嘢, 所以我唯有係佢想講嘢時就即刻come住佢把口, 又或者佢未問, 我就係佢耳仔邊講左先!
睇完戲我就同滕滕講上次熙媽送比佢架車, 就係Bee嚟架喇, 所以係不久嘅將來, 我應該就要同佢變形, 變做超人, 因為佢已經即時問佢老豆, 識唔識同佢變形!
星期五去完青衣城睇展覽, 滕滕都唔覺有d咩特別架, 但係今晚睇完戲, 就當堂唔同!
係唔係所有壞人都可以用黑色嚟代表嘅呢? 就例如黑社會咁! spiderman呢壞蜘蛛又係黑色嘅, 呢套變形金剛d壞機械人又係黑色!
一嚟係西片, 二嚟對小朋友嚟講, d內容都未必太明, 所以一路睇戲滕滕就一路問我, 結果比我隔離嗰個女人話!
其實真係好瘀, 因為滕滕真係問我好多嘢, 所以我唯有係佢想講嘢時就即刻come住佢把口, 又或者佢未問, 我就係佢耳仔邊講左先!
睇完戲我就同滕滕講上次熙媽送比佢架車, 就係Bee嚟架喇, 所以係不久嘅將來, 我應該就要同佢變形, 變做超人, 因為佢已經即時問佢老豆, 識唔識同佢變形!
2014年6月28日 星期六
努力中~
當發現自己想著嗰件衫已經係迫爆時, 我真係唔可以再容忍自己咁樣落去, 所以早一個月多D, 我就已經開始游水, 盡量一星期最多3次, 最少2次!
我亦都買左塊呢D扭扭板, 每朝扭20分鐘!
呢塊扭扭板真係唔可以睇少佢, 尤其係兩邊嗰條象筋, 用力拉起佢的話hold住20分鐘, 真係好攞命~ 今晚同好朋友食飯, 佢都話我兩隻手臂d肉好實, 所以明顯地我一著件衫時, 雙手臂係因為結實左而冇迫爆, 有小小鬆左!
因為幾個星期最少游兩次水, 所以我已經feel到個身d 肥肉好似少左.
希望我可以keep住呢個暑假去游水啦, 因為瘦番之後就唔洗咁辛苦去減食喇!
我亦都買左塊呢D扭扭板, 每朝扭20分鐘!
呢塊扭扭板真係唔可以睇少佢, 尤其係兩邊嗰條象筋, 用力拉起佢的話hold住20分鐘, 真係好攞命~ 今晚同好朋友食飯, 佢都話我兩隻手臂d肉好實, 所以明顯地我一著件衫時, 雙手臂係因為結實左而冇迫爆, 有小小鬆左!
因為幾個星期最少游兩次水, 所以我已經feel到個身d 肥肉好似少左.
希望我可以keep住呢個暑假去游水啦, 因為瘦番之後就唔洗咁辛苦去減食喇!
2014年6月26日 星期四
屈服? 我唔會!
我有D性格真係好硬頸, 有D嘢真係唔洗指意我屈服, 尤其完全不是我錯嗰陣時!
鬧我八婆嗰個仆街佬, 上一張單出貨之後投訴有兩三個紙箱裂開左, 其實只有1488箱啫, 得嗰兩三個紙箱有問題, 我跟本就唔覺得係一個問題! 我打電話去廠叫佢地咪跟緊D囉, 因為個仆街客嘈吖嘛, 爛左嗰D紙箱咪換過個比佢當比佢執藥囉! 同廠講電話先知道, 原來訂紙箱老闆個外甥, 已經唔係第一次紙箱錯size都照收貨!
我同老闆匯報番呢個問題, 更係想佢自己打電話去廠問過究竟啦, 話晒我冇權鬧廠嗰d人, 因為個個都係老闆嘅親戚嚟, 而且呢d嘢, 一定係老闆出口囉!
點不知, 我無啦啦比我老闆鬧左一獲, 佢話既然知道佢外甥跟訂紙箱跟得唔好, 點解我唔去主動攞嚟做, 做多d, 我唔會有問題架, 點解我唔去理去跟!
我當時個心真係諗: 你係唔係痴撚線架!!! 我無啦啦去鬧你個外甥咩??? 佢做左呢個工作十幾廿年, 我點樣無啦啦去話以後唔洗佢去跟我要跟呀!!!
我真係好撚興, 所以我收左線之後send whatsapp比老闆同佢講: 如果你要我去跟紙箱係完全冇問題架! 但麻煩你, 係我接手之前, 你同林生講一聲, 以後訂紙箱呢個工人就完完全全比晒陳小姐去安排!
由嗰日開始, 有咩事我都只係send whatsapp比老闆問, 因為我真係好撚興囉, 直至到今時今日都仲係!
鬧我八婆嗰個仆街佬, 上一張單出貨之後投訴有兩三個紙箱裂開左, 其實只有1488箱啫, 得嗰兩三個紙箱有問題, 我跟本就唔覺得係一個問題! 我打電話去廠叫佢地咪跟緊D囉, 因為個仆街客嘈吖嘛, 爛左嗰D紙箱咪換過個比佢當比佢執藥囉! 同廠講電話先知道, 原來訂紙箱老闆個外甥, 已經唔係第一次紙箱錯size都照收貨!
我同老闆匯報番呢個問題, 更係想佢自己打電話去廠問過究竟啦, 話晒我冇權鬧廠嗰d人, 因為個個都係老闆嘅親戚嚟, 而且呢d嘢, 一定係老闆出口囉!
點不知, 我無啦啦比我老闆鬧左一獲, 佢話既然知道佢外甥跟訂紙箱跟得唔好, 點解我唔去主動攞嚟做, 做多d, 我唔會有問題架, 點解我唔去理去跟!
我當時個心真係諗: 你係唔係痴撚線架!!! 我無啦啦去鬧你個外甥咩??? 佢做左呢個工作十幾廿年, 我點樣無啦啦去話以後唔洗佢去跟我要跟呀!!!
我真係好撚興, 所以我收左線之後send whatsapp比老闆同佢講: 如果你要我去跟紙箱係完全冇問題架! 但麻煩你, 係我接手之前, 你同林生講一聲, 以後訂紙箱呢個工人就完完全全比晒陳小姐去安排!
由嗰日開始, 有咩事我都只係send whatsapp比老闆問, 因為我真係好撚興囉, 直至到今時今日都仲係!
2014年6月24日 星期二
百思不得其解 II
契妹嗰兩條褲, 由上星期六開始問個賣家補番發比我未, 問到星期一, 足足玩九左我3日!
一問佢, 佢就問我快遞no., 答晒佢要問嘅資料之後就冇影, 問極都唔覆, 一覆又再問我快遞no., 我再答佢, 跟住佢又唔覆, 過左成個鐘佢又再問我咩事! 大佬, 唔火嚟就假啦吓嘛, 再問佢, 佢就比個補貨快遞no. 我, 第二日一check話唔啱, 再問番個賣家, 佢又問我咩事, 我講晒之後又唔答, 再問左十幾次, 佢先答我個no.唔啱嘅!
今日契妹終於都問我佢嗰兩條褲點喎! 我第一句答佢, 我真係好想吊佢老母囉, 問極都唔覆, 覆我就係錯嘅, 再問又唔理我! 想點很樣呀!!!
我同契妹講過啦, 叫佢唔好去換貨啦, 又唔聽人講, 條褲咁平仲要叫人同你換貨, 你係佢都唔老嚟啦! 而家咪唯有等囉!
橫掂契妹成日都話佢唔趕嘛, 我就尤九個賣家發貨又好, 唔發貨又好, 等我得閑先追下一次囉!
契妹知道我火嚟之後, 就冇再問我喇! 更係啦, 今次真係攪著我囉! 如果係我親細佬, 我鬧左佢九年喇!!!
一問佢, 佢就問我快遞no., 答晒佢要問嘅資料之後就冇影, 問極都唔覆, 一覆又再問我快遞no., 我再答佢, 跟住佢又唔覆, 過左成個鐘佢又再問我咩事! 大佬, 唔火嚟就假啦吓嘛, 再問佢, 佢就比個補貨快遞no. 我, 第二日一check話唔啱, 再問番個賣家, 佢又問我咩事, 我講晒之後又唔答, 再問左十幾次, 佢先答我個no.唔啱嘅!
今日契妹終於都問我佢嗰兩條褲點喎! 我第一句答佢, 我真係好想吊佢老母囉, 問極都唔覆, 覆我就係錯嘅, 再問又唔理我! 想點很樣呀!!!
我同契妹講過啦, 叫佢唔好去換貨啦, 又唔聽人講, 條褲咁平仲要叫人同你換貨, 你係佢都唔老嚟啦! 而家咪唯有等囉!
橫掂契妹成日都話佢唔趕嘛, 我就尤九個賣家發貨又好, 唔發貨又好, 等我得閑先追下一次囉!
契妹知道我火嚟之後, 就冇再問我喇! 更係啦, 今次真係攪著我囉! 如果係我親細佬, 我鬧左佢九年喇!!!
沒有最賤嘅客, 只有更賤嘅客!!!
呢個仆街都算賤喇, 尾數未找, 仲要聲大夾惡咁打嚟間接鬧我八婆, 男人之中, 佢都算係仆街中嘅仆街囉!
嗰單貨都係港紙萬幾蚊之嘛, 個幾兩個星期前都已經知道咩時間出貨架啦, 點解呢個男人冇品得咁交關!
嗰次之後, 佢都冇面目嚟搵我啦, 有咩事都搵個女人打電話嚟, 擺明上次就係鬧我八婆!
上星期一, 呢個仆街佬搵我老闆其中一個合作開嘅話想要數期喎! 我又真係唔係好明喇, 佢把口大口氣嗅到話自己有幾勁有幾勁, 又話出嚟做左生意咁耐冇人唔識佢! Oh sorry, 我同我老闆真係唔識你囉, 尤其係我老闆! 其實, 佢咁撚勁, 咪唔好R數期囉, 仆街!
老闆叫我覆佢做L/C 30日, 我就諗住拖下佢, 星期五放工先覆佢, 點不知佢心急到星期五早上直接打比老闆想話係30% deposit & 20 days credit balance! 我真係其差一著, 冇諗過個一個男人心急成咁! 而我, 就覆左佢係40% deposit!
個撚樣, 星期六朝早已經睇左我比佢個mail, 亦冇咩回覆, 但係點不知老闆同我講, 個撚樣今日下午嚟公司!
R爛腳咁男人見得多, 上到門去R爛腳唔怕醜嘅亦唔少, 呢個仆街就係其中一個喇! 當啱呢幾日落雨, 今日我著左短褲, 所以就可以避開唔洗見佢!
我做女人都算大方, 之前比個仆街鬧過我八婆, 上星期我都可以當冇咩特別咁SEND個MAIL比佢 thank you佢個enquiry! 另一方面亦都可以講我冇得揀, 明知佢係鬧我八婆, 但我都冇得選擇要send mail比佢! 我大方, 並不代表對方都係一樣, 因為個仆街冇覆我就直接打左比老闆, 所以, 其實我深深處係更加憎佢!
馮小姐見到個仆街話番比我知, 明乎其實一睇個樣就知佢黑人憎, 所以我好慶幸我唔需要見佢! 就連萬幾蚊港紙都找唔到, 仲打去鬧人唔出貨比佢嘅仆街, 我真係睇唔起佢!
嗰單貨都係港紙萬幾蚊之嘛, 個幾兩個星期前都已經知道咩時間出貨架啦, 點解呢個男人冇品得咁交關!
嗰次之後, 佢都冇面目嚟搵我啦, 有咩事都搵個女人打電話嚟, 擺明上次就係鬧我八婆!
上星期一, 呢個仆街佬搵我老闆其中一個合作開嘅話想要數期喎! 我又真係唔係好明喇, 佢把口大口氣嗅到話自己有幾勁有幾勁, 又話出嚟做左生意咁耐冇人唔識佢! Oh sorry, 我同我老闆真係唔識你囉, 尤其係我老闆! 其實, 佢咁撚勁, 咪唔好R數期囉, 仆街!
老闆叫我覆佢做L/C 30日, 我就諗住拖下佢, 星期五放工先覆佢, 點不知佢心急到星期五早上直接打比老闆想話係30% deposit & 20 days credit balance! 我真係其差一著, 冇諗過個一個男人心急成咁! 而我, 就覆左佢係40% deposit!
個撚樣, 星期六朝早已經睇左我比佢個mail, 亦冇咩回覆, 但係點不知老闆同我講, 個撚樣今日下午嚟公司!
R爛腳咁男人見得多, 上到門去R爛腳唔怕醜嘅亦唔少, 呢個仆街就係其中一個喇! 當啱呢幾日落雨, 今日我著左短褲, 所以就可以避開唔洗見佢!
我做女人都算大方, 之前比個仆街鬧過我八婆, 上星期我都可以當冇咩特別咁SEND個MAIL比佢 thank you佢個enquiry! 另一方面亦都可以講我冇得揀, 明知佢係鬧我八婆, 但我都冇得選擇要send mail比佢! 我大方, 並不代表對方都係一樣, 因為個仆街冇覆我就直接打左比老闆, 所以, 其實我深深處係更加憎佢!
馮小姐見到個仆街話番比我知, 明乎其實一睇個樣就知佢黑人憎, 所以我好慶幸我唔需要見佢! 就連萬幾蚊港紙都找唔到, 仲打去鬧人唔出貨比佢嘅仆街, 我真係睇唔起佢!
2014年6月23日 星期一
百思不得其解!!!
契妹叫我幫佢淘4條褲落嚟, 其中兩條吊腳佢想換, 但係兩條褲加埋都只係RMB59.8, 我話你SEND番上去, 再SEND番落嚟嗰d運費咪仲唔化算, 但, 契妹死都話要換!
點解D人講極都唔理人架!!! 計起嚟條數跟本就唔應該咁囉! SEND左上去, 個賣家又話第二日同我寄出, 點不知原來厄我, 仲要求其比個單号我, 攪左3日, 原來都仲未發出補貨!
真係攪到我好興囉! 明知咁平, 其實人地都唔預你換架啦, 但係就死都要去換, 真係搵著我嚟攪! 我已經講左人地唔想換就更架啦, 因為咁平, 仲咩仲要死都要換啫!
點解D人講極都唔理人架!!! 計起嚟條數跟本就唔應該咁囉! SEND左上去, 個賣家又話第二日同我寄出, 點不知原來厄我, 仲要求其比個單号我, 攪左3日, 原來都仲未發出補貨!
真係攪到我好興囉! 明知咁平, 其實人地都唔預你換架啦, 但係就死都要去換, 真係搵著我嚟攪! 我已經講左人地唔想換就更架啦, 因為咁平, 仲咩仲要死都要換啫!
2014年6月22日 星期日
邊個夠薑話我個滕滕流先!!!
尋晚滕滕同我講, 佢摸到個牙窿有硬硬地凸出嚟, E~ 我一模, 原來出緊牙喎!
滕滕係5月頭先甩第一隻, 我諗住起碼最少要3-4個月先會出牙, 真係冇諗過佢咁快就有牙出!
之前我堂家姐問我滕滕係唔係有問題, 唔知滕滕咁快出第一隻嘅恆齒, 又會唔會走嚟問我係唔係唔正常呢?!
滕滕係5月頭先甩第一隻, 我諗住起碼最少要3-4個月先會出牙, 真係冇諗過佢咁快就有牙出!
之前我堂家姐問我滕滕係唔係有問題, 唔知滕滕咁快出第一隻嘅恆齒, 又會唔會走嚟問我係唔係唔正常呢?!
2014年6月14日 星期六
Oh~ 有d surprise~
滕滕耐唔耐都會攞白紙去畫下畫, 有d就送比老師, 有d就送比我, 有d就送比嫲嫲!
大大話話都好似學左畫畫差唔多有兩年, 兩年嚟嘅學習, 真係原來有收獲嘅!
呢副畫, 滕滕叫我教佢畫隻船, 咁我就畫左一隻船, 而佢就自己畫多隻船, 再加d煙, 再加埋個陀係兩隻船下面! 見佢畫左d 魚係係下面, 我就用我麻麻地嘅畫功去教佢條魚尾, &加小小魚鱗!
最堅嘅, 就係滕滕問我點樣去畫風, 大佬, 我真係唔識點樣去畫風喎, 我只係話, 張d頭髮畫到飄起晒, 應該就代表有風啦!
講完我就覆個whatsapp, 點不知轉頭佢就已經畫左好多樓係個背景到!
嘩~~~ 我覺得好靚呀!
雖然好靚, 但係有D嘢我都教佢去執執, 執左之後就更加完美喇!
大大話話都好似學左畫畫差唔多有兩年, 兩年嚟嘅學習, 真係原來有收獲嘅!
呢副畫, 滕滕叫我教佢畫隻船, 咁我就畫左一隻船, 而佢就自己畫多隻船, 再加d煙, 再加埋個陀係兩隻船下面! 見佢畫左d 魚係係下面, 我就用我麻麻地嘅畫功去教佢條魚尾, &加小小魚鱗!
講完我就覆個whatsapp, 點不知轉頭佢就已經畫左好多樓係個背景到!
嘩~~~ 我覺得好靚呀!
雖然好靚, 但係有D嘢我都教佢去執執, 執左之後就更加完美喇!
2014年6月12日 星期四
其實係唔係我個人問題呢?
早兩個星期同老闆講番廠嘅問題, 佢個外甥原來已經唔係第一次訂D紙箱番嚟係錯size, 即係錯左嘅size 照收貨!
因為公司呢排冇乜錢, 老闆心情唔多好, 所以就係因為佢"外甥見d紙箱錯size 都照收貨" 呢件事, 我無啦啦比老闆小左一大輪, 話我點解做多小小嘢都唔想去做! 一個人做多小小嘢都唔係問大問題, 點解我唔主動去攞嚟自己做! 請問, 點解不嬲都係林生跟開訂紙箱, 仲咩事無啦啦我就去搶佢D嘢嚟做咩??? 關我乜事??? 不嬲都唔係我訂紙箱, 而家佢訂錯size, 關我撚事咩!
我做錯比人鬧我冇嘢好講, 但係我冇做錯, 我理九得你邊乜水, 邊個無啦啦搵我嚟出氣就唔得! 因為佢係老闆, 所以我冇反佢枱, 但我就好串咁覆佢: 如果你係想我以後去跟訂紙箱的話, 係冇問題架, 但係唔該麻煩你就同林生講一聲, 訂紙箱一事就以後由陳小姐去做!
當我用whatsapp覆左老闆之後, 直到而家兩個星期, 我冇搵過我老闆, 有嘢都唔七問佢自己攪掂!
係公司, 個會計我睇佢唔順眼, 係老闆面前扮可憐扮弱者, 份人又假, 又污糟立塌! 我冇攪佢時佢就同老闆講我d假好難計! 而馮小姐, 日日新鮮, 每日都有問題, 但個個問題跟本就唔應該由一個做左7年嘅人去問!
唉~ 究竟係我嘅問題定係人地嘅問題??? 我而家日日番工都冇嘢可以同佢地講!
因為公司呢排冇乜錢, 老闆心情唔多好, 所以就係因為佢"外甥見d紙箱錯size 都照收貨" 呢件事, 我無啦啦比老闆小左一大輪, 話我點解做多小小嘢都唔想去做! 一個人做多小小嘢都唔係問大問題, 點解我唔主動去攞嚟自己做! 請問, 點解不嬲都係林生跟開訂紙箱, 仲咩事無啦啦我就去搶佢D嘢嚟做咩??? 關我乜事??? 不嬲都唔係我訂紙箱, 而家佢訂錯size, 關我撚事咩!
我做錯比人鬧我冇嘢好講, 但係我冇做錯, 我理九得你邊乜水, 邊個無啦啦搵我嚟出氣就唔得! 因為佢係老闆, 所以我冇反佢枱, 但我就好串咁覆佢: 如果你係想我以後去跟訂紙箱的話, 係冇問題架, 但係唔該麻煩你就同林生講一聲, 訂紙箱一事就以後由陳小姐去做!
當我用whatsapp覆左老闆之後, 直到而家兩個星期, 我冇搵過我老闆, 有嘢都唔七問佢自己攪掂!
係公司, 個會計我睇佢唔順眼, 係老闆面前扮可憐扮弱者, 份人又假, 又污糟立塌! 我冇攪佢時佢就同老闆講我d假好難計! 而馮小姐, 日日新鮮, 每日都有問題, 但個個問題跟本就唔應該由一個做左7年嘅人去問!
唉~ 究竟係我嘅問題定係人地嘅問題??? 我而家日日番工都冇嘢可以同佢地講!
2014年6月10日 星期二
我努力時就係滕滕嘅進步
已經係第三次scan 紙卡整落電話到喇, 我呢個咁嘅行為, 以為逢係媽咪聽到都即刻話要, 但係原來唔係嘅!
第一次整左, 我冇問堂家姐要唔要, 因為感覺上覺得佢會唔要, 因為覺得佢會話唔想比個仔睇咁多電話, 但基於自己覺得係好嘢嚟, 唔比佢好似對唔住自己, 所以整第二次時終於都問左佢! 結果, 就係我自己law lai chin, 真係無啦啦問乜九嘢吖! 佢一聽到, 就問我咩size, 係咩quality! 大佬, 都講明係用電話睇, 乜Q嘢size or quality呀! 我心想, 整撚埋比你, 仲要問長問短先要! 而佢嘅答案如我所料, 話唔想比個仔睇咁多電話呴! Fine~ 冇問題, 但係好唔明嘅係, 我問佢佢比個仔一路食飯一路用電話睇卡通片就唔會壞眼喇咩???
星期日多數會同豬仔出街, 但每一次見到朋友都比人話我, 叫我唔好比滕滕玩咁多電話! 我唔想人地話滕滕玩電話, 我亦都唔想比人話我比滕滕玩電話, 因為滕滕只係每個星期六or日先可以玩, 仲要讀左字卡先可以玩, 呢d嘢人冇人知, 只有我知滕滕知, 就係因為有我&滕滕知, 所以我唔會理九人地點睇, 不過呢d人最好收口, 因為我唔like!
今次已經係第三次整字卡, d字卡開始有小小冇圖畫, 因為有d詞語真係唔知用咩圖畫嚟形容! 我覺得滕滕d中文真係差過英文! 英文好似易記d咁, d中文字呢, 真係發晒火佢都記唔到, 我都唔知點解......
不過, 呢幾排我又覺得滕滕D中文好似又進步左小小, 有D字佢知道自己成日都唔記得, 我感覺到佢好似要自己成日去提醒自己去記住, 就係過左兩三日之後我再問佢, 佢就即刻講到出嚟! 我唔知佢用咩方法, 但就感覺到佢係有用功過嘅!
比起姨甥仔, 滕滕真係冇咁聰明, 但係講好學程度, 佢兩個都一樣係每事問囉!
第一次整左, 我冇問堂家姐要唔要, 因為感覺上覺得佢會唔要, 因為覺得佢會話唔想比個仔睇咁多電話, 但基於自己覺得係好嘢嚟, 唔比佢好似對唔住自己, 所以整第二次時終於都問左佢! 結果, 就係我自己law lai chin, 真係無啦啦問乜九嘢吖! 佢一聽到, 就問我咩size, 係咩quality! 大佬, 都講明係用電話睇, 乜Q嘢size or quality呀! 我心想, 整撚埋比你, 仲要問長問短先要! 而佢嘅答案如我所料, 話唔想比個仔睇咁多電話呴! Fine~ 冇問題, 但係好唔明嘅係, 我問佢佢比個仔一路食飯一路用電話睇卡通片就唔會壞眼喇咩???
星期日多數會同豬仔出街, 但每一次見到朋友都比人話我, 叫我唔好比滕滕玩咁多電話! 我唔想人地話滕滕玩電話, 我亦都唔想比人話我比滕滕玩電話, 因為滕滕只係每個星期六or日先可以玩, 仲要讀左字卡先可以玩, 呢d嘢人冇人知, 只有我知滕滕知, 就係因為有我&滕滕知, 所以我唔會理九人地點睇, 不過呢d人最好收口, 因為我唔like!
今次已經係第三次整字卡, d字卡開始有小小冇圖畫, 因為有d詞語真係唔知用咩圖畫嚟形容! 我覺得滕滕d中文真係差過英文! 英文好似易記d咁, d中文字呢, 真係發晒火佢都記唔到, 我都唔知點解......
不過, 呢幾排我又覺得滕滕D中文好似又進步左小小, 有D字佢知道自己成日都唔記得, 我感覺到佢好似要自己成日去提醒自己去記住, 就係過左兩三日之後我再問佢, 佢就即刻講到出嚟! 我唔知佢用咩方法, 但就感覺到佢係有用功過嘅!
比起姨甥仔, 滕滕真係冇咁聰明, 但係講好學程度, 佢兩個都一樣係每事問囉!
2014年6月9日 星期一
又一無聊佳作~
其係我個人係唔係不甘寂寞呢, 因為我成日都好無聊去攪好多新意思! 自從我上一次張D蚊膏溶左佢倒入去個吉唇膏樽唔洗用手搽之後, 到左而家, 我又諗到又有新嘢玩喇!
星期六去上英文班, 滕滕又有個同學配左佢嗰副眼鏡!
一個就全透明+紅, 一個就透明綠+橙, 我見到佢地咁襯, 我都好開心囉, 所以今日我番到嚟見到滕滕另外嗰副眼鏡咁悶, 我就問佢想唔想我同佢油一油喇!
哈哈~ 我都覺得唔錯呢!
星期六去上英文班, 滕滕又有個同學配左佢嗰副眼鏡!
一個就全透明+紅, 一個就透明綠+橙, 我見到佢地咁襯, 我都好開心囉, 所以今日我番到嚟見到滕滕另外嗰副眼鏡咁悶, 我就問佢想唔想我同佢油一油喇!
哈哈~ 我都覺得唔錯呢!
2014年6月8日 星期日
毅力
我真係估唔到我個滕滕其實都幾堅下, 尋日就玩"未"水, 今日就玩跌冬瓜!
去流冰真係要等埋老公先去得, 因為滕滕實在太重, 平路佢跌我都仲可以拉一拉實佢, 但係著住對冰鞋, 我真係怕我顧得掂自己時顧唔到佢!
等等等, 滕滕等左兩個星期, 終於都等到去流冰喇, 同老豆一入去冰場, 就已經話唔洗拖住喎! 大佬, 你有冇咁堅架~ 你睇到人地流得咁疏乾, 你就以為好容易架喇, 你真係實在太高估自己喇! 所以未踩夠半個鐘, 就已經跌到眼鏡都爛埋, 面都損左!
我問個老豆囉, 你係後面跟住架, 點解佢會跌到咁架???
滕滕個決心都幾堅下, 跌到咁都冇喊, 仲繼續踩踩踩! 跌完起身又再踩, 踩兩下又跌又再起身踩, 佢嘅毅力真係唔係講少! 而呢種性格就真係唔似佢老豆喇! 佢老豆, 做唔到就比我做囉, 未識我時, 做唔到就唔做喇! 剛好同滕滕相反!
踩左個半鐘一出嚟, 滕滕條褲個pat pat居然濕晒, 因為成日跌, 所以濕晒, 而我個心酸左一下~ 點解咁跌法你都仲要繼續架, 你個pat 唔痛架咩?!
流冰完第一時間就係想去老公副眼鏡嗰到整番副眼鏡, 因為其實我地流冰前已經去滕滕買眼鏡嗰到較過一次副眼鏡架喇, 玩完流冰, 嗰間嘢已經close 左, 所以唯有去第二到啦, 點不知行過間眼鏡舖, 老公話入去睇下d副, 點不知撞到個舊同事個老公轉左嚟呢邊呢間舖到喎! 咁就更係當然麻煩佢幫滕滕整下副眼鏡啦!
早兩個月我已經係d代購到物色緊d超比滕滕, 我希望可以搵到酊超係可以套係滕滕而家副眼鏡上面嘅, 但係個答案多數係冇囉, 而我問朋友個老公, 佢話小朋友嘅太陽眼鏡有d款係可以換有度數嘅眼鏡片架! Yeah~~~ 我一聽到都不知幾開心囉!!!
結果, 我就買左呢副比滕滕喇!
因為7月中我地又去見醫生喇, 到時如果滕滕要換鏡片時, 到時就又要洗一大筆, 兩副普通片, 一副太陽眼鏡片! 計到條數都好肉痛下, 不過佢要換鏡片, 就代表佢對眼有進步, 所以我想痛D喎!!!
去流冰真係要等埋老公先去得, 因為滕滕實在太重, 平路佢跌我都仲可以拉一拉實佢, 但係著住對冰鞋, 我真係怕我顧得掂自己時顧唔到佢!
等等等, 滕滕等左兩個星期, 終於都等到去流冰喇, 同老豆一入去冰場, 就已經話唔洗拖住喎! 大佬, 你有冇咁堅架~ 你睇到人地流得咁疏乾, 你就以為好容易架喇, 你真係實在太高估自己喇! 所以未踩夠半個鐘, 就已經跌到眼鏡都爛埋, 面都損左!
我問個老豆囉, 你係後面跟住架, 點解佢會跌到咁架???
滕滕個決心都幾堅下, 跌到咁都冇喊, 仲繼續踩踩踩! 跌完起身又再踩, 踩兩下又跌又再起身踩, 佢嘅毅力真係唔係講少! 而呢種性格就真係唔似佢老豆喇! 佢老豆, 做唔到就比我做囉, 未識我時, 做唔到就唔做喇! 剛好同滕滕相反!
踩左個半鐘一出嚟, 滕滕條褲個pat pat居然濕晒, 因為成日跌, 所以濕晒, 而我個心酸左一下~ 點解咁跌法你都仲要繼續架, 你個pat 唔痛架咩?!
流冰完第一時間就係想去老公副眼鏡嗰到整番副眼鏡, 因為其實我地流冰前已經去滕滕買眼鏡嗰到較過一次副眼鏡架喇, 玩完流冰, 嗰間嘢已經close 左, 所以唯有去第二到啦, 點不知行過間眼鏡舖, 老公話入去睇下d副, 點不知撞到個舊同事個老公轉左嚟呢邊呢間舖到喎! 咁就更係當然麻煩佢幫滕滕整下副眼鏡啦!
早兩個月我已經係d代購到物色緊d超比滕滕, 我希望可以搵到酊超係可以套係滕滕而家副眼鏡上面嘅, 但係個答案多數係冇囉, 而我問朋友個老公, 佢話小朋友嘅太陽眼鏡有d款係可以換有度數嘅眼鏡片架! Yeah~~~ 我一聽到都不知幾開心囉!!!
結果, 我就買左呢副比滕滕喇!
因為7月中我地又去見醫生喇, 到時如果滕滕要換鏡片時, 到時就又要洗一大筆, 兩副普通片, 一副太陽眼鏡片! 計到條數都好肉痛下, 不過佢要換鏡片, 就代表佢對眼有進步, 所以我想痛D喎!!!
2014年6月7日 星期六
努力!
一年嘅時間變化真係好大, 舊年滕滕都仲未敢"未"水, 但係今年我只係同佢去過3/4次游水啫, 佢就叫我同佢"未"水, 玩左一陣仲叫我"禁"住佢係池底唔好比佢升起, 等佢忍唔住時先比佢升番上嚟!
我個心諗你都幾夠薑架喎, 叫我"禁"住你係池底!
個救生員聽到滕滕咁樣同我講, 就忍唔住嗌落嚟教滕滕游水喇, 叫佢唔好揸住個鼻, 要用個鼻嚟噴氣, 咁就唔洗驚個鼻入水啦! 哈哈~ 估唔夠個救生員哥哥都幾鐘意滕滕喎!
游游下之際, 開晒大聲公話叫D人上池唔好再游要轉池, 因為發現嘔吐物喎! 真係吊那星囉, D人咁冇公德心架!!! 轉左池一陣, 係我游緊水之際, 個救生員哥哥又過嚟喇, 仲叫滕滕過去佢前面, 教番佢一兩下喎, 點不知呢隻豬仔驚囉, 第一時間叫我一齊去先敢去!
我真係估唔到, 滕滕份人某方面就咁有自信, 一叫佢單拖行埋去某D人到, 佢就驚到滕滕震喎! 可能我真係比得太多新聞報導, 有關太多拐子佬嘅case 比佢睇喇!
我個心諗你都幾夠薑架喎, 叫我"禁"住你係池底!
個救生員聽到滕滕咁樣同我講, 就忍唔住嗌落嚟教滕滕游水喇, 叫佢唔好揸住個鼻, 要用個鼻嚟噴氣, 咁就唔洗驚個鼻入水啦! 哈哈~ 估唔夠個救生員哥哥都幾鐘意滕滕喎!
游游下之際, 開晒大聲公話叫D人上池唔好再游要轉池, 因為發現嘔吐物喎! 真係吊那星囉, D人咁冇公德心架!!! 轉左池一陣, 係我游緊水之際, 個救生員哥哥又過嚟喇, 仲叫滕滕過去佢前面, 教番佢一兩下喎, 點不知呢隻豬仔驚囉, 第一時間叫我一齊去先敢去!
我真係估唔到, 滕滕份人某方面就咁有自信, 一叫佢單拖行埋去某D人到, 佢就驚到滕滕震喎! 可能我真係比得太多新聞報導, 有關太多拐子佬嘅case 比佢睇喇!
2014年6月5日 星期四
邊個小家?
其實究竟係唔係我個問題呢? 我諗左一輪, 唔通問題真係我? 因為我朋友笑住話係我嘅問題!
其實我已經好容忍架, 當滕滕出牙時不停咁咬嘢, 咬爛晒張sofa d 皮, 我堂家姐就話我個仔有病! 當滕滕兩歲幾講嘢都仲未係好叻時, 我堂家姐又話我個仔有問題! 當滕滕剛5歲冇幾耐就已經甩左一隻牙, 我堂家姐又話我個仔係唔係有問題!
點解佢個仔早小小做嘅嘢, 而我個仔未做, 就係我個仔有問題! 佢個仔未做, 而我個滕滕就做左先, 亦都係我個仔有問題! 點解乜撚都要攞佢個仔嚟做比較???!!!
佢個仔又古惑又唔聽話, 講道理唔聽唔做, 做功課幾乎晚晚都小吵, 一個月總有兩三次大吵, 永遠有個仔講點都要人服從佢, 咁佢個仔冇問題咩?
其實我都唔想數佢! 但點解永遠成日都要話我個仔有問題!
我個仔除左力大無窮成日都整爛嘢, 耐唔耐百厭叫整都係瘋癲狀態之外, 我唔見得我個仔唔乖喎, 起碼我從來都冇因為佢D功課而勞氣過, 滕滕亦都唔會因為唔服氣而鬥氣, 因為佢從來都唔會唔服氣, 亦都極少發皮四, 再者滕滕唔會唔聽我講道理囉!
再講, 我舊工人姐姐到而家仲whatsapp滕滕d相比我, 又whatsapp我送比佢嗰d禮物嚟say thank you to me, 我話個舊工人如果番嚟香港做, 真係可能想番嚟同我做! 只係講左兩句啫, 就好唔抵得咁話到時發生d咩事都冇人知!
今個暑假, 係我堂家姐主動話要同滕滕一齊嚟我屋企附近學游水, 因為開班嗰個私人屋苑係我堂家姐個朋友嘅屋苑嚟, 舊年我地上過一季環境10分之唔錯而且又乾淨! 但係我話星期六咁早要起身搭成個鐘車過嚟會唔會辛苦左d呀! 以我堂家姐嘅懶勁嘅性格, 佢答我, 絕對一d都唔係問題喎!
我一早已經睇死佢唔會過嚟, 因為連埋要早起身嗰個幾鐘, total 要早兩個幾鐘起身, 跟本就冇可能! 所以當我堂家姐話最尾兩堂可能要改平日上, 一陣又話錢唔係問題, 一陣又話要睇住個仔上(堂), 一陣又乜乜七七之後, 問左兩個星期佢都冇再同我講過上唔上喇!
我之前已經講明, 佢上唔上我都會照上, 所以佢問咁多嘢之後, 唔上堂我已經預左佢, 所以我send whatsapp 問佢係唔係已經幫我報左名啦, 點不知過左一陣佢覆番我問我, 乜我唔係自己報名咩?!
吊那星~ 玩嘢咩!!! 我唔係係嗰到住點報呀??? 而家我個仔唔怕學游水, 又係我個仔有問題呀??? 拖左我咁耐, 問左我咁多條游水嘅問題, 又話同其他興趣班撞時間上少一兩堂就錢唔係問題, 咁final 唔上又唔出聲, 而家仲問我乜唔係我自己報! 乜你會覺得拖左我咁耐我就會頂你唔順自己去報咩?
我真係唔想咁諗佢係妒忌我, 但我真係覺得係囉, 如果唔係, 仲咩事要玩九我先???
其實我已經好容忍架, 當滕滕出牙時不停咁咬嘢, 咬爛晒張sofa d 皮, 我堂家姐就話我個仔有病! 當滕滕兩歲幾講嘢都仲未係好叻時, 我堂家姐又話我個仔有問題! 當滕滕剛5歲冇幾耐就已經甩左一隻牙, 我堂家姐又話我個仔係唔係有問題!
點解佢個仔早小小做嘅嘢, 而我個仔未做, 就係我個仔有問題! 佢個仔未做, 而我個滕滕就做左先, 亦都係我個仔有問題! 點解乜撚都要攞佢個仔嚟做比較???!!!
佢個仔又古惑又唔聽話, 講道理唔聽唔做, 做功課幾乎晚晚都小吵, 一個月總有兩三次大吵, 永遠有個仔講點都要人服從佢, 咁佢個仔冇問題咩?
其實我都唔想數佢! 但點解永遠成日都要話我個仔有問題!
我個仔除左力大無窮成日都整爛嘢, 耐唔耐百厭叫整都係瘋癲狀態之外, 我唔見得我個仔唔乖喎, 起碼我從來都冇因為佢D功課而勞氣過, 滕滕亦都唔會因為唔服氣而鬥氣, 因為佢從來都唔會唔服氣, 亦都極少發皮四, 再者滕滕唔會唔聽我講道理囉!
再講, 我舊工人姐姐到而家仲whatsapp滕滕d相比我, 又whatsapp我送比佢嗰d禮物嚟say thank you to me, 我話個舊工人如果番嚟香港做, 真係可能想番嚟同我做! 只係講左兩句啫, 就好唔抵得咁話到時發生d咩事都冇人知!
今個暑假, 係我堂家姐主動話要同滕滕一齊嚟我屋企附近學游水, 因為開班嗰個私人屋苑係我堂家姐個朋友嘅屋苑嚟, 舊年我地上過一季環境10分之唔錯而且又乾淨! 但係我話星期六咁早要起身搭成個鐘車過嚟會唔會辛苦左d呀! 以我堂家姐嘅懶勁嘅性格, 佢答我, 絕對一d都唔係問題喎!
我一早已經睇死佢唔會過嚟, 因為連埋要早起身嗰個幾鐘, total 要早兩個幾鐘起身, 跟本就冇可能! 所以當我堂家姐話最尾兩堂可能要改平日上, 一陣又話錢唔係問題, 一陣又話要睇住個仔上(堂), 一陣又乜乜七七之後, 問左兩個星期佢都冇再同我講過上唔上喇!
我之前已經講明, 佢上唔上我都會照上, 所以佢問咁多嘢之後, 唔上堂我已經預左佢, 所以我send whatsapp 問佢係唔係已經幫我報左名啦, 點不知過左一陣佢覆番我問我, 乜我唔係自己報名咩?!
吊那星~ 玩嘢咩!!! 我唔係係嗰到住點報呀??? 而家我個仔唔怕學游水, 又係我個仔有問題呀??? 拖左我咁耐, 問左我咁多條游水嘅問題, 又話同其他興趣班撞時間上少一兩堂就錢唔係問題, 咁final 唔上又唔出聲, 而家仲問我乜唔係我自己報! 乜你會覺得拖左我咁耐我就會頂你唔順自己去報咩?
我真係唔想咁諗佢係妒忌我, 但我真係覺得係囉, 如果唔係, 仲咩事要玩九我先???
2014年6月1日 星期日
嚇死人嘅豬腳~
同滕滕買鞋都幾麻煩, 隻腳咁鬼肥, 肥到真係如果佢拗柴的話, 真係唔知究竟佢係肥OR腫!
因為太肥嘅關係, 夏天著對膠拖, 出汗就會啜住對腳面, 佢就同我講行路時好痛, 所以我想買對布鞋比佢夏天可以就咁穿落去著!
不過, 我用筆圍住佢隻腳一畫, 真係好SURPRISE!
點解仲大過我隻手嘅!!!!
因為太肥嘅關係, 夏天著對膠拖, 出汗就會啜住對腳面, 佢就同我講行路時好痛, 所以我想買對布鞋比佢夏天可以就咁穿落去著!
不過, 我用筆圍住佢隻腳一畫, 真係好SURPRISE!
點解仲大過我隻手嘅!!!!
訂閱:
文章 (Atom)












