2014年6月10日 星期二

我努力時就係滕滕嘅進步

已經係第三次scan 紙卡整落電話到喇, 我呢個咁嘅行為, 以為逢係媽咪聽到都即刻話要, 但係原來唔係嘅!

第一次整左, 我冇問堂家姐要唔要, 因為感覺上覺得佢會唔要, 因為覺得佢會話唔想比個仔睇咁多電話, 但基於自己覺得係好嘢嚟, 唔比佢好似對唔住自己, 所以整第二次時終於都問左佢! 結果, 就係我自己law lai chin, 真係無啦啦問乜九嘢吖! 佢一聽到, 就問我咩size, 係咩quality! 大佬, 都講明係用電話睇, 乜Q嘢size or quality呀! 我心想, 整撚埋比你, 仲要問長問短先要! 而佢嘅答案如我所料, 話唔想比個仔睇咁多電話呴! Fine~ 冇問題, 但係好唔明嘅係, 我問佢佢比個仔一路食飯一路用電話睇卡通片就唔會壞眼喇咩???

星期日多數會同豬仔出街, 但每一次見到朋友都比人話我, 叫我唔好比滕滕玩咁多電話! 我唔想人地話滕滕玩電話, 我亦都唔想比人話我比滕滕玩電話, 因為滕滕只係每個星期六or日先可以玩, 仲要讀左字卡先可以玩, 呢d嘢人冇人知, 只有我知滕滕知, 就係因為有我&滕滕知, 所以我唔會理九人地點睇, 不過呢d人最好收口, 因為我唔like!

今次已經係第三次整字卡, d字卡開始有小小冇圖畫, 因為有d詞語真係唔知用咩圖畫嚟形容! 我覺得滕滕d中文真係差過英文! 英文好似易記d咁, d中文字呢, 真係發晒火佢都記唔到, 我都唔知點解......

不過, 呢幾排我又覺得滕滕D中文好似又進步左小小, 有D字佢知道自己成日都唔記得, 我感覺到佢好似要自己成日去提醒自己去記住, 就係過左兩三日之後我再問佢, 佢就即刻講到出嚟! 我唔知佢用咩方法, 但就感覺到佢係有用功過嘅!

比起姨甥仔, 滕滕真係冇咁聰明, 但係講好學程度, 佢兩個都一樣係每事問囉!


2 則留言:

  1. 你做阿媽真係好得!
    我愈來愈懶.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得你都唔係懶吖, 起碼你知道左D嘢都會去比滔滔, 比起我堂家姐, 佢懶好撚多啦!

      刪除